quote:
Inso niet, die is gewoon tijdelijk afwezigquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fokkie, Inso en Sof hebben allemaal een ban?
Wat is dit
Wtfquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:04 schreef Tchock het volgende:
Godver iemand is snel naast crack gaan zitten in de trein toen ik onze tassen wegzetteIk zei dat er nog meer plaats was, zegt ie 'Neuh, blijf wel zitten hoor'.
![]()
Nu zit ik alleen. Fml.
Je kan toch zeggen dat het je vriendin is?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:04 schreef Tchock het volgende:
Godver iemand is snel naast crack gaan zitten in de trein toen ik onze tassen wegzetteIk zei dat er nog meer plaats was, zegt ie 'Neuh, blijf wel zitten hoor'.
![]()
Nu zit ik alleen. Fml.
Ik verwachtte eigenlijk dat crack iets zou zeggen of doen maar die bleef helemaal stilquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:05 schreef Fopje het volgende:
[..]
Je kan toch zeggen dat het je vriendin is?Of dat crack met jou mee gaat?
Hahahahaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:04 schreef Tchock het volgende:
![]()
Nu zit ik alleen. Fml.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik verwachtte eigenlijk dat crack iets zou zeggen of doen maar die bleef helemaal stil
Ach ja. Bijna in Breda en dan gaan ze er uit.
voorquote:
Niet doen. Zet jezelf dan op een leuke wijze voor lul. Het laten staan van een jihadbaard is altijd succesvol.quote:
Dan doe ik het niet. Ik neem jou adviezen altijd uiterst serieus.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet doen. Zet jezelf dan op een leuke wijze voor lul. Het laten staan van een jihadbaard is altijd succesvol.
Ik ook.quote:
waar wel?quote:
Er zijn er vele. De keuze is aan jou om DE slowchat te kiezenquote:
Ja, ik zeg maar nietsquote:
Bedankt voor deze informatie. Ik ben blij dat we eindelijk de echte persoon achter Mexicano te zien krijgenquote:
Zwakkelingquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:39 schreef Stuart het volgende:
Zo, ik trek nog maar een Strongbow open
Wie zou het anders zijn?quote:
Ja hoor gaat goed. Met jou?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben een zwakkeling die niet zonder je kan
Mexicanoquote:
Wel okay thanks. Morgen voor een weekje naar Nederlandquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb al een vriend maar anders was ik verliefd op jou geworden![]()
Oh gezellig weer je ouders bezoeken?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Morgen kom ik voor een week naar Nederland omdat ik dan toch weer wat dichter bij je ben
Ik heb wel nog een zere hand van het ru ehh de kat!
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh gezellig weer je ouders bezoeken?
Wel lekker uitgekozen met storm op komst morgen
We hebben er gewoon vertrouwen inquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, het is hier al best wild qua regen en wind. Ach, de school is nu een week dicht en ik hoop dat de vluchten niet vertraagd zullen zijn of worden geannuleerd maar ik heb er wel vertrouwen in
Hoi JanCeesqquote:
Zo is datquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
We hebben er gewoon vertrouwen in
quote:
Dit ken ik nietquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:50 schreef essnhills het volgende:
Ik ben ondertussen Pretty Woman aan het kijken
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:50 schreef essnhills het volgende:
Wooop woooopquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:50 schreef essnhills het volgende:
Er zijn trouwens 15 zaadjes succesvol ontkiemd![]()
![]()
Jij kent pretty woman niet?quote:
Heeft een happy end meer zal ik niet spoilerenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:50 schreef essnhills het volgende:
Ik zal ook niets meer spoileren.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft een happy end meer zal ik niet spoileren
Ik hou wel van happy endingsquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft een happy end meer zal ik niet spoileren
TDJquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:52 schreef essnhills het volgende:
Pretty woman![]()
![]()
Walking down the street
![]()
![]()
Pretty woman is een klassiekerquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hou wel van happy endings
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:52 schreef essnhills het volgende:
Pretty woman![]()
![]()
Walking down the street
![]()
![]()
happy endings van een pretty womanquote:
Gewoon eens een keer kijkenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
happy endings van een pretty woman
Je gewoon van de domme houden toch. Aan makkelijke inkoppertjes doen wij niet mee.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon eens een keer kijken
Maar reken niet op een spannende actiefilm
Nikkieeeequote:
Een watquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:58 schreef essnhills het volgende:
Goeie TP wel trouwens. Wij hadden vroeger een knikkerkoetje in de achtertuin.
Een knikkerkoetje? Zo'n stoeptegel met een kuiltje erin waar je in moest knikkerquote:
Goed hoor, ik ben pretty woman aan het kijkenquote:
ben aan t kijkenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nikkieeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pretty woman is op tv
Blijft eenquote:
quote:
Ehm, neequote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een knikkerkoetje? Zo'n stoeptegel met een kuiltje erin waar je in moest knikker![]()
Ken je dat niet?
quote:
En waarom zou ik deze niet kennen?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:06 schreef Stuart het volgende:
Ik kom jullie even wat muziek van vroeger bijbrengen kindjes
Ja, dat wel. Maar dan in een richeltje tussen tegels. Die gay tegels met zo'n grote ronde cirkel zijn te makkelijkquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:07 schreef essnhills het volgende:
[..]Jij hebt vroeger nooit geknikkerd?
Jij misschien wel omdat je muzikaal goed onderlegd bent doordat je mij al langer kentquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
En waarom zou ik deze niet kennen?
Je had met een knikkerkoetje dan ook hele andere spelletjes natuurlijk..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar dan in een richeltje tussen tegels. Die gay tegels met zo'n grote ronde cirkel zijn te makkelijk
Ik hou eerder mijn vader verantwoordelijkquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij misschien wel omdat je muzikaal goed onderlegd bent doordat je mij al langer kent
Doe niet zo mal gekkiequote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je had met een knikkerkoetje dan ook hele andere spelletjes natuurlijk..Via via enzo
[..]
Ik hou eerder mijn vader verantwoordelijk![]()
hoewel ik vrijwel nooit weet hoe een liedje heet of van wie het is ken ik er belachelijk veel
Dit soort zelfkennis siert je. Ik heb ook geen problemen om mijn eigen grootsheid te erkennen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:09 schreef Stuart het volgende:
Mijn extreem brede muzieksmaak en kennis![]()
Dat doet mij deugdquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit soort zelfkennis siert je. Ik heb ook geen problemen om mijn eigen grootsheid te erkennen.
Welnee. Mijn vader is gewoonquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Doe niet zo mal gekkie
Je weet dat ik al dit soort liedjes post. Ik ben je muzikale vader![]()
Uiteraardquote:
So true!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
UiteraardJe kan niet zonder me
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
UiteraardJe kan niet zonder me
Waarom tot 2pmquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Ik lag vandaag tot 14:00 in bed. Dit wordt een lange nacht.
Lady in Redquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Ik lag vandaag tot 14:00 in bed. Dit wordt een lange nacht.
Als je het maar leuk hebt gehadquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had iets te lang en aan iets teveel ranja gezeten.
Geloofwaardig inderdaadquote:
Dan drink je niet genoeg en lang blijven liggen/slapen staat natuurlijk wel los van het inslaap vallen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:16 schreef JanCees het volgende:
Als ik teveel gedronken heb kan ik juist moeilijker slapen.
Ik slaap juist heerlijk danquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:16 schreef JanCees het volgende:
Als ik teveel gedronken heb kan ik juist moeilijker slapen.
laatste weken/maanden sterk geminderd. daarvoor wel wat slechte nachten gehad.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan drink je niet genoeg en lang blijven liggen/slapen staat natuurlijk wel los van het inslaap vallen.
aangeschoten jaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik slaap juist heerlijk dan
Lekker een beetje aangeschoten en dan nog even midden in de nacht door de frisse buitenlucht naar huis fietsen en dan helemaal koud het bed in
dan ben ik echt zo weg
Uhuh..quote:
Ik ben nooit dronkenquote:
Als je ECHT teveel hebt gedronken is je bed net een kermis attractie. Dan is kotsen beter voordat je gaat slapen. Gelukkig heb ik dat zelf bijna nooit en zeker niet in de laatste jarenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik slaap juist heerlijk dan
Lekker een beetje aangeschoten en dan nog even midden in de nacht door de frisse buitenlucht naar huis fietsen en dan helemaal koud het bed in
dan ben ik echt zo weg
dit inderdaadquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als je ECHT teveel hebt gedronken is je bed net een kermis attractie. Dan is kotsen beter voordat je gaat slapen. Gelukkig heb ik dat zelf bijna nooit en zeker niet in de laatste jaren![]()
Verstandig. Ik ben ook niet vaak echt dronken meer. Gelukkig maar, want nu liggen mijn handpalmen openquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
laatste weken/maanden sterk geminderd. daarvoor wel wat slechte nachten gehad.
wil ik nooit meer.
oh dat heb ik nog nooit meegemaakt gelukkigquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als je ECHT teveel hebt gedronken is je bed net een kermis attractie. Dan is kotsen beter voordat je gaat slapen. Gelukkig heb ik dat zelf bijna nooit en zeker niet in de laatste jaren![]()
Als echte West-Friezen zijn JanCees daar natuurlijk tegen bestand. Het zit in onze genen.quote:
Ik heb wel eens gehad dat ik voor mijn gevoel nog redelijk nuchter was maar niet meer kon lopen en continu in het natte gras viel. Ik vond het vooral erg grappig destijdsquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
oh dat heb ik nog nooit meegemaakt gelukkig
Maar ik moet zeggen dat ik ook wel altijd water drink tussendoor. En voor ik ga slapen ook nog. Misschien dat dat ook meespeelt
Ik ben bang dat JanCees deze stelling net al heeft ontkrachtquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als echte West-Friezen zijn JanCees daar natuurlijk tegen bestand. Het zit in onze genen.
Ik hou het bij een enkel biertjequote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als echte West-Friezen zijn JanCees daar natuurlijk tegen bestand. Het zit in onze genen.
40-45 keer zo leukquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu luister ik naar '74-'75
Sommige users vinden '40-'45 leuker
OMG Dezequote:
niet tegen bestand. de grens ligt alleen hogerquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zat laatst behoorlijk aangeschoten midden in de nacht te FOK!ken toen ik in de nachttrein naar huis zatquote:
maaaar... je was niet dronken...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:25 schreef essnhills het volgende:
Ik
[..]
Ik zat laatst behoorlijk aangeschoten midden in de nacht te FOK!ken toen ik in de nachttrein naar huis zat
Ik ben met collega's een keer zo uitbundig gaan borrelen dat ik daarna bij het naar huis gaan met een collega onderuit ging (ik ging bij hem achterop de fiets, ik had 's ochtends een lekke band en was dus gebracht) en toen rolden we zo met fiets en al vanaf een dijkje naar benedenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehad dat ik voor mijn gevoel nog redelijk nuchter was maar niet meer kon lopen en continu in het natte gras viel. Ik vond het vooral erg grappig destijds
Hahahahaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben met collega's een keer zo uitbundig gaan borrelen dat ik daarna bij het naar huis gaan met een collega onderuit ging (ik ging bij hem achterop de fiets, ik had 's ochtends een lekke band en was dus gebracht) en toen rolden we zo met fiets en al vanaf een dijkje naar beneden
Wellicht is zijn familie nog redelijk nieuw in de regio en heeft mijn familie al vele generaties meer kunnen wennen aan de leefstijl.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben bang dat JanCees deze stelling net al heeft ontkracht
Hier heb je nog een zoetsappig nummer.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben bang dat JanCees deze stelling net al heeft ontkracht
Hier heb je nog een zoetsappig nummer.
Tjacka kan er ook tegen natuurlijkquote:
Ik kon alles nog, ik was alleen wat uitbundiger en liefdevollerquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:26 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
maaaar... je was niet dronken...
Tjacka wel. het is alleen zo spijtig dat barkrukken en prullenbakken hem aanvallen na wat drank.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tjacka kan er ook tegen natuurlijk
Jammer. Lekker zacht.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:27 schreef JanCees het volgende:
vergeleken met mijn foto op whatsapp ben ik nu 10 kg lichter.
Was wel leuk thoughquote:
Gelukkig waren jullie okayquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was wel leuk thoughDe fiets was nog heel en we hadden ons niet bezeerd
Daarna maar eerst de stad in gegaan om een andere collega op te halen die daar uit was zodat ik bij hem achterop kon![]()
jij kent mijn whatsapp fotoquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tjacka wel. het is alleen zo spijtig dat barkrukken en prullenbakken hem aanvallen na wat drank.
[..]
Jammer. Lekker zacht.
Uhuhquote:
Heb je gesnoven ofzo?quote:
Geen speld tussen te krijgen. Jammer dat het geen goede muziek is alleen.quote:
Ze verlagen zich tenminste niet tot prostitutie.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:29 schreef essnhills het volgende:
Ze gaat nu even de gemene winkeldames uitlachen*-)
Nee?quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:29 schreef Miniem het volgende:
[..]
ik ben verdrietig, ik heb geen valentijn
zoals nu??quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kon alles nog, ik was alleen wat uitbundiger en liefdevoller![]()
hoelang nogquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:30 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Mijn Valentijn was er ook niet
Neequote:
21 maartquote:
Da's ook wel een kutnummer overigens. Wel beter dan die van mijquote:
Ik ben nu een appel aan het etenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:31 schreef LETMEIN het volgende:
Ik heb honger, maar er is niet echt iets te vreten
Ik moet ook vaak op een houtje bijtenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:31 schreef LETMEIN het volgende:
Ik heb honger, maar er is niet echt iets te vreten
Ik vind dit een lekker nummerquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's ook wel een kutnummer overigens. Wel beter dan die van mij
Geen ideequote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:32 schreef essnhills het volgende:
Stuwie, hoe heet die zanger van MMMM MMMM MMM MMM?
okquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen speld tussen te krijgen. Jammer dat het geen goede muziek is alleen.
[..]
Ze verlagen zich tenminste niet tot prostitutie.
[..]
Nee?
Okequote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee![]()
De band heet crash test dummies
oeeeehhh wil k meemaken!!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
NeeNog meer
![]()
Maar eenmaal in Delft eerst nog naar mijn fiets lopen en het was vochtig. En daarna nog naar huis fietsen. Toen was ik weer wat opgefrist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |