Je gewoon van de domme houden toch. Aan makkelijke inkoppertjes doen wij niet mee.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon eens een keer kijken
Maar reken niet op een spannende actiefilm
Nikkieeeequote:
Een watquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:58 schreef essnhills het volgende:
Goeie TP wel trouwens. Wij hadden vroeger een knikkerkoetje in de achtertuin.
Een knikkerkoetje? Zo'n stoeptegel met een kuiltje erin waar je in moest knikkerquote:
Goed hoor, ik ben pretty woman aan het kijkenquote:
ben aan t kijkenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nikkieeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pretty woman is op tv
Blijft eenquote:
quote:
Ehm, neequote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een knikkerkoetje? Zo'n stoeptegel met een kuiltje erin waar je in moest knikker![]()
Ken je dat niet?
quote:
En waarom zou ik deze niet kennen?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:06 schreef Stuart het volgende:
Ik kom jullie even wat muziek van vroeger bijbrengen kindjes
Ja, dat wel. Maar dan in een richeltje tussen tegels. Die gay tegels met zo'n grote ronde cirkel zijn te makkelijkquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:07 schreef essnhills het volgende:
[..]Jij hebt vroeger nooit geknikkerd?
Jij misschien wel omdat je muzikaal goed onderlegd bent doordat je mij al langer kentquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
En waarom zou ik deze niet kennen?
Je had met een knikkerkoetje dan ook hele andere spelletjes natuurlijk..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar dan in een richeltje tussen tegels. Die gay tegels met zo'n grote ronde cirkel zijn te makkelijk
Ik hou eerder mijn vader verantwoordelijkquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij misschien wel omdat je muzikaal goed onderlegd bent doordat je mij al langer kent
Doe niet zo mal gekkiequote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je had met een knikkerkoetje dan ook hele andere spelletjes natuurlijk..Via via enzo
[..]
Ik hou eerder mijn vader verantwoordelijk![]()
hoewel ik vrijwel nooit weet hoe een liedje heet of van wie het is ken ik er belachelijk veel
Dit soort zelfkennis siert je. Ik heb ook geen problemen om mijn eigen grootsheid te erkennen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:09 schreef Stuart het volgende:
Mijn extreem brede muzieksmaak en kennis![]()
Dat doet mij deugdquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit soort zelfkennis siert je. Ik heb ook geen problemen om mijn eigen grootsheid te erkennen.
Welnee. Mijn vader is gewoonquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Doe niet zo mal gekkie
Je weet dat ik al dit soort liedjes post. Ik ben je muzikale vader![]()
Uiteraardquote:
So true!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
UiteraardJe kan niet zonder me
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
UiteraardJe kan niet zonder me
Waarom tot 2pmquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Ik lag vandaag tot 14:00 in bed. Dit wordt een lange nacht.
Lady in Redquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Ik lag vandaag tot 14:00 in bed. Dit wordt een lange nacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |