Wellicht is zijn familie nog redelijk nieuw in de regio en heeft mijn familie al vele generaties meer kunnen wennen aan de leefstijl.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben bang dat JanCees deze stelling net al heeft ontkracht
Hier heb je nog een zoetsappig nummer.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben bang dat JanCees deze stelling net al heeft ontkracht
Hier heb je nog een zoetsappig nummer.
Tjacka kan er ook tegen natuurlijkquote:
Ik kon alles nog, ik was alleen wat uitbundiger en liefdevollerquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:26 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
maaaar... je was niet dronken...
Tjacka wel. het is alleen zo spijtig dat barkrukken en prullenbakken hem aanvallen na wat drank.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tjacka kan er ook tegen natuurlijk
Jammer. Lekker zacht.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:27 schreef JanCees het volgende:
vergeleken met mijn foto op whatsapp ben ik nu 10 kg lichter.
Was wel leuk thoughquote:
Gelukkig waren jullie okayquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was wel leuk thoughDe fiets was nog heel en we hadden ons niet bezeerd
Daarna maar eerst de stad in gegaan om een andere collega op te halen die daar uit was zodat ik bij hem achterop kon![]()
jij kent mijn whatsapp fotoquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tjacka wel. het is alleen zo spijtig dat barkrukken en prullenbakken hem aanvallen na wat drank.
[..]
Jammer. Lekker zacht.
Uhuhquote:
Heb je gesnoven ofzo?quote:
Geen speld tussen te krijgen. Jammer dat het geen goede muziek is alleen.quote:
Ze verlagen zich tenminste niet tot prostitutie.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:29 schreef essnhills het volgende:
Ze gaat nu even de gemene winkeldames uitlachen*-)
Nee?quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:29 schreef Miniem het volgende:
[..]
ik ben verdrietig, ik heb geen valentijn
zoals nu??quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kon alles nog, ik was alleen wat uitbundiger en liefdevoller![]()
hoelang nogquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:30 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Mijn Valentijn was er ook niet
Neequote:
21 maartquote:
Da's ook wel een kutnummer overigens. Wel beter dan die van mijquote:
Ik ben nu een appel aan het etenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:31 schreef LETMEIN het volgende:
Ik heb honger, maar er is niet echt iets te vreten
Ik moet ook vaak op een houtje bijtenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:31 schreef LETMEIN het volgende:
Ik heb honger, maar er is niet echt iets te vreten
Ik vind dit een lekker nummerquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's ook wel een kutnummer overigens. Wel beter dan die van mij
Geen ideequote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:32 schreef essnhills het volgende:
Stuwie, hoe heet die zanger van MMMM MMMM MMM MMM?
okquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen speld tussen te krijgen. Jammer dat het geen goede muziek is alleen.
[..]
Ze verlagen zich tenminste niet tot prostitutie.
[..]
Nee?
Okequote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee![]()
De band heet crash test dummies
oeeeehhh wil k meemaken!!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
NeeNog meer
![]()
Maar eenmaal in Delft eerst nog naar mijn fiets lopen en het was vochtig. En daarna nog naar huis fietsen. Toen was ik weer wat opgefrist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |