niet tegen bestand. de grens ligt alleen hogerquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als echte West-Friezen zijn JanCees daar natuurlijk tegen bestand. Het zit in onze genen.
Ik zat laatst behoorlijk aangeschoten midden in de nacht te FOK!ken toen ik in de nachttrein naar huis zatquote:
maaaar... je was niet dronken...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:25 schreef essnhills het volgende:
Ik
[..]
Ik zat laatst behoorlijk aangeschoten midden in de nacht te FOK!ken toen ik in de nachttrein naar huis zat
Ik ben met collega's een keer zo uitbundig gaan borrelen dat ik daarna bij het naar huis gaan met een collega onderuit ging (ik ging bij hem achterop de fiets, ik had 's ochtends een lekke band en was dus gebracht) en toen rolden we zo met fiets en al vanaf een dijkje naar benedenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehad dat ik voor mijn gevoel nog redelijk nuchter was maar niet meer kon lopen en continu in het natte gras viel. Ik vond het vooral erg grappig destijds
Hahahahaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben met collega's een keer zo uitbundig gaan borrelen dat ik daarna bij het naar huis gaan met een collega onderuit ging (ik ging bij hem achterop de fiets, ik had 's ochtends een lekke band en was dus gebracht) en toen rolden we zo met fiets en al vanaf een dijkje naar beneden
Wellicht is zijn familie nog redelijk nieuw in de regio en heeft mijn familie al vele generaties meer kunnen wennen aan de leefstijl.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben bang dat JanCees deze stelling net al heeft ontkracht
Hier heb je nog een zoetsappig nummer.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben bang dat JanCees deze stelling net al heeft ontkracht
Hier heb je nog een zoetsappig nummer.
Tjacka kan er ook tegen natuurlijkquote:
Ik kon alles nog, ik was alleen wat uitbundiger en liefdevollerquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:26 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
maaaar... je was niet dronken...
Tjacka wel. het is alleen zo spijtig dat barkrukken en prullenbakken hem aanvallen na wat drank.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tjacka kan er ook tegen natuurlijk
Jammer. Lekker zacht.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:27 schreef JanCees het volgende:
vergeleken met mijn foto op whatsapp ben ik nu 10 kg lichter.
Was wel leuk thoughquote:
Gelukkig waren jullie okayquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was wel leuk thoughDe fiets was nog heel en we hadden ons niet bezeerd
Daarna maar eerst de stad in gegaan om een andere collega op te halen die daar uit was zodat ik bij hem achterop kon![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |