quote:
Inso niet, die is gewoon tijdelijk afwezigquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fokkie, Inso en Sof hebben allemaal een ban?
Wat is dit
Wtfquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:04 schreef Tchock het volgende:
Godver iemand is snel naast crack gaan zitten in de trein toen ik onze tassen wegzetteIk zei dat er nog meer plaats was, zegt ie 'Neuh, blijf wel zitten hoor'.
![]()
Nu zit ik alleen. Fml.
Je kan toch zeggen dat het je vriendin is?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:04 schreef Tchock het volgende:
Godver iemand is snel naast crack gaan zitten in de trein toen ik onze tassen wegzetteIk zei dat er nog meer plaats was, zegt ie 'Neuh, blijf wel zitten hoor'.
![]()
Nu zit ik alleen. Fml.
Ik verwachtte eigenlijk dat crack iets zou zeggen of doen maar die bleef helemaal stilquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:05 schreef Fopje het volgende:
[..]
Je kan toch zeggen dat het je vriendin is?Of dat crack met jou mee gaat?
Hahahahaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:04 schreef Tchock het volgende:
![]()
Nu zit ik alleen. Fml.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik verwachtte eigenlijk dat crack iets zou zeggen of doen maar die bleef helemaal stil
Ach ja. Bijna in Breda en dan gaan ze er uit.
voorquote:
Niet doen. Zet jezelf dan op een leuke wijze voor lul. Het laten staan van een jihadbaard is altijd succesvol.quote:
Dan doe ik het niet. Ik neem jou adviezen altijd uiterst serieus.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet doen. Zet jezelf dan op een leuke wijze voor lul. Het laten staan van een jihadbaard is altijd succesvol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |