quote:
Nicequote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:54 schreef arachide. het volgende:
[..]
[..]
James als het een jongen is en June (of Jude) als het een meisje is.
Vieze plaatjequote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:57 schreef Etsu het volgende:
Zo, dat vieze plaatje eindelijk uit de OP. De rest doe ik als ik thuis ben.
Heeft de man nog een stem?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik weet zelfs al de tweede namen.
Ik noem mijn eerste kind ook James. Bij voorkeur ook een doopnaam welke begint met een J.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:54 schreef arachide. het volgende:
[..]
[..]
James als het een jongen is en June (of Jude) als het een meisje is.
Heb je zelf ook een tweede naam?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik weet zelfs al de tweede namen.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik noem mijn eerste kind ook James. Bij voorkeur een doopnaam welke begint met een J.
Okéquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:02 schreef LETMEIN het volgende:
Ik vind Jade wel een mooie meisjes naam.
Oja, sof is draagmoeder.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:03 schreef Etsu het volgende:
Als ik kinderen neem, moet een 'y' in de naam zitten.
Wat is je 2e en 3e naam?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:04 schreef JanCees het volgende:
Als je mijn 2de of 3de naam wilt weten kan je een DM sturen.
Ik weet je eerste niet eensquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:04 schreef JanCees het volgende:
Als je mijn 2de of 3de naam wilt weten kan je een DM sturen.
Of Robert-Jamquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar ara, zorg dathun roepnaam gewoon uit 1 naam bestaat. Niet Robert-Jan of zo
Je ouders konden zeker niet kiezenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar ara, zorg dathun roepnaam gewoon uit 1 naam bestaat. Niet Robert-Jan of zo
quote:
was gewoon bewust hoorquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:05 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je ouders konden zeker niet kiezen
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:07 schreef xcachet het volgende:
Ik kan geen twee dingen tegelijk JanCees. Dat blijkt maar weer
Gewoon, nieuwsgierigquote:
Mag alleen als de conducteur het omroept geloof ik. Maar ze zullen toch wel niet zo moeilijk doen?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:11 schreef Etsu het volgende:
Ik hoop niet dat een conducteur komt, zit in eerste klas want tweede klas zit propvol.
Vorige week ging ik er perongeluk zitten. Was gewoon blauw enzo. Normaal alles rood, herkende het niet. Conducteur was fucking pissedquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
Mag alleen als de conducteur het omroept geloof ik. Maar ze zullen toch wel niet zo moeilijk doen?
Ja ik weet dus niet of er is omgeroepen want ik hoor t niet maat eerste klas zit ook bijna vol en zie wel pauper mensen ook zittenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
Mag alleen als de conducteur het omroept geloof ik. Maar ze zullen toch wel niet zo moeilijk doen?
Niet verkeerd neequote:
Als ik dat zou zeggen kijkt men me maar raar aanquote:
zou lachenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik dat zou zeggen kijkt men me maar raar aan
Waar zit diequote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:16 schreef JanCees het volgende:
Morgen bestaat de Polski Supermarket 1 jaar
Er is geen vrouw die aan mijn shirt gaan voelen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik dat zou zeggen kijkt men me maar raar aan
Ohquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ga mijn voornaam ook niet openbaren hier
want dan gaat iedereen me stalken
Really?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als je dat zou zeggen
In positieve zin.
Is maar net hoe je het brengt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Really?Lijkt me veel te cheesy. Wie het ook zegt, eigenlijk
Ik moet altijd lachen om slechte grapjes.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Really?Lijkt me veel te cheesy. Wie het ook zegt, eigenlijk
wat ga je ermee doenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh
je bent de enige van wie ik hem nog niet weet geloof ik
Ik maak teveel slechte grappenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen om slechte grapjes.
Niks natuurlijkquote:
Zelfde beroep als je moeder?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:24 schreef LETMEIN het volgende:
Ik heb een schijt hekel aan wachten. IK WIL VERKOPEN
Die van jou zijn nog van een redelijk niveau. Ik maak op een dag wel 40-45 je bent zelf-grappen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik maak teveel slechte grappen
Oh ja natuurlijk.quote:
Dat sluit niet uit dat ik ook om goede grappen lach hoorquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik maak teveel slechte grappen
Jantje de slimste.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:26 schreef JanCees het volgende:
HAHAHA Gewonnen van m'n moeder met Slimste Mens
Inso, Cachie,Tjak, Muto, en Crack verslagen met Slimste mensquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:26 schreef JanCees het volgende:
HAHAHA Gewonnen van m'n moeder met Slimste Mens
Challenge acceptedquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inso, Cachie,Tjak, Muto, en Crack verslagen met Slimste mens
Waarschijnlijk slimmer dan jou.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh ja natuurlijk.
Wat ben jij dom zeg.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:57 schreef Etsu het volgende:
Zo, dat vieze plaatje eindelijk uit de OP. De rest doe ik als ik thuis ben.
Nu komt weer die gay OP met 100.000 keer de UI van inso in de OP.quote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inso, Cachie,Tjak, Muto, en Crack verslagen met Slimste mens
-ik ben gek-quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:27 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Waarschijnlijk slimmer dan jou.
Heb de laatste weken alleen maar succes.
Dat klopt. Maar ik heb ruzie met NS, dus duurt wel even.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:27 schreef Xeor het volgende:
[..]
[..]
Nu komt weer die gay OP met 100.000 keer de UI van inso in de OP.
Geef je username maarquote:
Jullie blijven het proberen he.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:27 schreef Etsu het volgende:
God hebben we GK weer. Wanneer ga je op cookie posten?
Dan jij*quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:27 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Waarschijnlijk slimmer dan jou.
Heb de laatste weken alleen maar succes.
Ik ben chillquote:
Beter laat je hem gewoon zo en zet je er een plaatje in naar keuze.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ik heb ruzie met NS, dus duurt wel even.
ja boeiendquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
Mijn username is daar wel een beetje debiel
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
OOOOHHHHHHH BRAAAA BRAAAAAA POW POW POW
Dat kan ik pas vertellen na dat het gebeurd is. Anders gaan jullie weer wat zeggen/doenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
GK, wat is nou dat nieuws wat je ging vertellen?
Ik weet het al denk ikquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:30 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Dat kan ik pas vertellen na dat het gebeurd is. Anders gaan jullie weer wat zeggen/doen![]()
En of het nieuws is vraag ik me af.
Je bent zelf heel triest. Gelukkig wist je dat al.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben chill![]()
Lieve woordjes verdient die autist niet dus dan maar zo.
Hoezo?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:30 schreef Xeor het volgende:
[..]
Beter laat je hem gewoon zo en zet je er een plaatje in naar keuze.
Ik zeg niksquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En dat is? Cookie zwanger?
Gelukkig is dat jouw mening.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:32 schreef Xeor het volgende:
[..]
Omdat die OP daadwerkelijk nergens op slaat.
Oh ja jij speelt ook dat spelletje nog steeds mee met hem?quote:
Doe maar.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:33 schreef Xeor het volgende:
[..]
En waarschijnlijk deel ik die mening met meerdere.
Welk spelletje? Wij zitten toevallig met meerdere in een groepswhatsapp en daar wordt weleens wat gezegd ja.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja jij speelt ook dat spelletje nog steeds mee met hem?
Kansloos.
Jaquote:
De enigste die hier (volledig) kansloos is ben jijquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja jij speelt ook dat spelletje nog steeds mee met hem?
Kansloos.
Dat dat mongooltje een vriendin heeft, wat eigenlijk zijn kloon is. Maar goed.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:33 schreef Xeor het volgende:
[..]
Welk spelletje? Wij zitten toevallig met meerdere in een groepswhatsapp en daar wordt weleens wat gezegd ja.
Denken dat ik geen vriendin hebquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat dat mongooltje een vriendin heeft, wat eigenlijk zijn kloon is. Maar goed.
Ja leuk. Je hebt je aandacht weer gehadquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:34 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Denken dat ik geen vriendin heb___!
Dit is ook serieus de kutste rondequote:
Als jij blijft denken dat ik geen vriendin heb, dan moet je iedereen over een kam gaan scheren.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja leuk. Je hebt je aandacht weer gehad
GK heeft gewoon een vriendin hoorquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat dat mongooltje een vriendin heeft, wat eigenlijk zijn kloon is. Maar goed.
Kan je amper secondes winnen. Deze ronde kan je wel op je gemak doen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is ook serieus de kutste rondeDie andere zijn veel beter te doen
Ja alleen je weet de vragen nooitquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kan je amper secondes winnen. Deze ronde kan je wel op je gemak doen.
Daarom plaats je een seksdate op fokquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:36 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Als jij blijft denken dat ik geen vriendin heb, dan moet je iedereen over een kam gaan scheren.
ja maar cookieslikker is het nietquote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom plaats je een seksdate op fok
Hoezo dat dan? Moet je morgen werken?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:38 schreef Etsu het volgende:
Omg ik ben in Rotterdam.
Nu halfuur met de metro ipv gebruikelijke 5 min.
Cookie is de vriendin van GK ja.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja maar cookieslikker is het niet
Hij gedroeg zich eerder wel extreem infantiel maar dit is wel een beetje debiel ja.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:38 schreef Xeor het volgende:
Snap overigens de mensen niet die zo bashen op koelkast.
Ja? Kan je wel gaan emogiffen.quote:
Er is een verschil tussen een vriendin en een vriendinquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weetje, ik zou gaan stappen vanavond, met vriendin L. Dus ik bel haar net om te zeggen dat ik eigenlijk geen zin heb, blijkt dat haar vriend helemaal plannen voor valentijn had gemaakt. MOOI!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iedereen gedraagt zich weleens een beetje labiel maar dit gaat inderdaad nergens over.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij gedroeg zich eerder wel extreem infantiel maar dit is wel een beetje debiel ja.
Ik stap altijd uit bij Alexander maar daar kon ik niet komen door Gouda, dus moest via Schiphol naar Rotterdam centraal.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Moet je morgen werken?
Pics ter bewijs of GTFO.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:34 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Denken dat ik geen vriendin heb___!
FISSAquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
Weetje, ik zou gaan stappen vanavond, met vriendin L. Dus ik bel haar net om te zeggen dat ik eigenlijk geen zin heb, blijkt dat haar vriend helemaal plannen voor valentijn had gemaakt. MOOI!
KPD is een prive forum hé dat je het even weet.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:40 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Pics ter bewijs of GTFO.
De seksoproep in KPD zegt genoeg.
Lekkere omreis. Wat was er bij gouda dan?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik stap altijd uit bij Alexander maar daar kon ik niet komen door Gouda, dus moest via Schiphol naar Rotterdam centraal.
Zondag, ja.
Het probleem is dat ik hier gewoon wil mee doen, maar er een paar users met een 'cookie' in hun hoofd blijven zitten.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij gedroeg zich eerder wel extreem infantiel maar dit is wel een beetje debiel ja.
Dan denk je 'in KPD' weg in mijn zin. Fixed.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:41 schreef Xeor het volgende:
[..]
KPD is een prive forum hé dat je het even weet.
Slaat nergens op anders had hij het wel in R&P of SEX gedaan.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dan denk je 'in KPD' weg in mijn zin. Fixed.
Ik ben net klaar met eten. Kabeljauw met rijst (pandan, met een bouionblokje)quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb geen zin meer in Limitless. Ik kijk later wel verder.
Random extra mededeling. Ik heb trek.
Lekkerquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben net klaar met eten. Kabeljauw met rijst (pandan, met een bouionblokje)
Nah, geen zin meer om erop in te gaan.quote:
Geen probleem fokkie.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, geen zin meer om erop in te gaan.
He FL. Nog bedankt voor je topic
VInd je dat niet of wel fijn?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:45 schreef Xeor het volgende:
[..]
Vind het een geniale app, behalve de mogelijkheid om je saldo op de beginpagina te zetten
Alles goed?quote:
Echt hequote:
Nee, ING dan.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
kut automaten die de helft van de tijd niks uitspugen.
Machine?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Die extra machine die jullie moeten gebruiken voor je pasje
Ohja PSV vanavond he. Lekker in de regenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jawel hoor. Zo dadelijk naar Eindje voor het voetbal. Gij dan?
Als je bij de ING zit kun je ook gewoon bij ABN pinnen lamlul.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:46 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Nee, ING dan.
Altijd zoeken naar zo'n automaat.
Een stuk meer, maar kan weer goed ineens weer kut gaan vanavond.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohja PSV vanavond he. Lekker in de regenVertrouwen in?
GOed hoor.
Niet als je al bij een andere bank bent geweest die dag.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:47 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Als je bij de ING zit kun je ook gewoon bij ABN pinnen lamlul.
Laten we het hopen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Een stuk meer, maar kan weer goed ineens weer kut gaan vanavond.
Dat heb ik nog nooit meegemaakt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:48 schreef Xeor het volgende:
[..]
Niet als je al bij een andere bank bent geweest die dag.
Meer dan genoeg tochquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:49 schreef Xeor het volgende:
[..]
Particulier kan je bij de ING maar eenmaal per dag een transactie doen bij een andere bank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |