Dat dat mongooltje een vriendin heeft, wat eigenlijk zijn kloon is. Maar goed.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:33 schreef Xeor het volgende:
[..]
Welk spelletje? Wij zitten toevallig met meerdere in een groepswhatsapp en daar wordt weleens wat gezegd ja.
Denken dat ik geen vriendin hebquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat dat mongooltje een vriendin heeft, wat eigenlijk zijn kloon is. Maar goed.
Ja leuk. Je hebt je aandacht weer gehadquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:34 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Denken dat ik geen vriendin heb___!
Dit is ook serieus de kutste rondequote:
Als jij blijft denken dat ik geen vriendin heb, dan moet je iedereen over een kam gaan scheren.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja leuk. Je hebt je aandacht weer gehad
GK heeft gewoon een vriendin hoorquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat dat mongooltje een vriendin heeft, wat eigenlijk zijn kloon is. Maar goed.
Kan je amper secondes winnen. Deze ronde kan je wel op je gemak doen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is ook serieus de kutste rondeDie andere zijn veel beter te doen
Ja alleen je weet de vragen nooitquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kan je amper secondes winnen. Deze ronde kan je wel op je gemak doen.
Daarom plaats je een seksdate op fokquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:36 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Als jij blijft denken dat ik geen vriendin heb, dan moet je iedereen over een kam gaan scheren.
ja maar cookieslikker is het nietquote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom plaats je een seksdate op fok
Hoezo dat dan? Moet je morgen werken?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:38 schreef Etsu het volgende:
Omg ik ben in Rotterdam.
Nu halfuur met de metro ipv gebruikelijke 5 min.
Cookie is de vriendin van GK ja.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja maar cookieslikker is het niet
Hij gedroeg zich eerder wel extreem infantiel maar dit is wel een beetje debiel ja.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:38 schreef Xeor het volgende:
Snap overigens de mensen niet die zo bashen op koelkast.
Ja? Kan je wel gaan emogiffen.quote:
Er is een verschil tussen een vriendin en een vriendinquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weetje, ik zou gaan stappen vanavond, met vriendin L. Dus ik bel haar net om te zeggen dat ik eigenlijk geen zin heb, blijkt dat haar vriend helemaal plannen voor valentijn had gemaakt. MOOI!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iedereen gedraagt zich weleens een beetje labiel maar dit gaat inderdaad nergens over.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij gedroeg zich eerder wel extreem infantiel maar dit is wel een beetje debiel ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |