Ik stap altijd uit bij Alexander maar daar kon ik niet komen door Gouda, dus moest via Schiphol naar Rotterdam centraal.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Moet je morgen werken?
Pics ter bewijs of GTFO.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:34 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Denken dat ik geen vriendin heb___!
FISSAquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
Weetje, ik zou gaan stappen vanavond, met vriendin L. Dus ik bel haar net om te zeggen dat ik eigenlijk geen zin heb, blijkt dat haar vriend helemaal plannen voor valentijn had gemaakt. MOOI!
KPD is een prive forum hé dat je het even weet.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:40 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Pics ter bewijs of GTFO.
De seksoproep in KPD zegt genoeg.
Lekkere omreis. Wat was er bij gouda dan?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik stap altijd uit bij Alexander maar daar kon ik niet komen door Gouda, dus moest via Schiphol naar Rotterdam centraal.
Zondag, ja.
Het probleem is dat ik hier gewoon wil mee doen, maar er een paar users met een 'cookie' in hun hoofd blijven zitten.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij gedroeg zich eerder wel extreem infantiel maar dit is wel een beetje debiel ja.
Dan denk je 'in KPD' weg in mijn zin. Fixed.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:41 schreef Xeor het volgende:
[..]
KPD is een prive forum hé dat je het even weet.
Slaat nergens op anders had hij het wel in R&P of SEX gedaan.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dan denk je 'in KPD' weg in mijn zin. Fixed.
Ik ben net klaar met eten. Kabeljauw met rijst (pandan, met een bouionblokje)quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb geen zin meer in Limitless. Ik kijk later wel verder.
Random extra mededeling. Ik heb trek.
Lekkerquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben net klaar met eten. Kabeljauw met rijst (pandan, met een bouionblokje)
Nah, geen zin meer om erop in te gaan.quote:
Geen probleem fokkie.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, geen zin meer om erop in te gaan.
He FL. Nog bedankt voor je topic
VInd je dat niet of wel fijn?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:45 schreef Xeor het volgende:
[..]
Vind het een geniale app, behalve de mogelijkheid om je saldo op de beginpagina te zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |