Wat is je 2e en 3e naam?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:04 schreef JanCees het volgende:
Als je mijn 2de of 3de naam wilt weten kan je een DM sturen.
Ik weet je eerste niet eensquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:04 schreef JanCees het volgende:
Als je mijn 2de of 3de naam wilt weten kan je een DM sturen.
Of Robert-Jamquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar ara, zorg dathun roepnaam gewoon uit 1 naam bestaat. Niet Robert-Jan of zo
Je ouders konden zeker niet kiezenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar ara, zorg dathun roepnaam gewoon uit 1 naam bestaat. Niet Robert-Jan of zo
quote:
was gewoon bewust hoorquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:05 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je ouders konden zeker niet kiezen
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:07 schreef xcachet het volgende:
Ik kan geen twee dingen tegelijk JanCees. Dat blijkt maar weer
Gewoon, nieuwsgierigquote:
Mag alleen als de conducteur het omroept geloof ik. Maar ze zullen toch wel niet zo moeilijk doen?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:11 schreef Etsu het volgende:
Ik hoop niet dat een conducteur komt, zit in eerste klas want tweede klas zit propvol.
Vorige week ging ik er perongeluk zitten. Was gewoon blauw enzo. Normaal alles rood, herkende het niet. Conducteur was fucking pissedquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
Mag alleen als de conducteur het omroept geloof ik. Maar ze zullen toch wel niet zo moeilijk doen?
Ja ik weet dus niet of er is omgeroepen want ik hoor t niet maat eerste klas zit ook bijna vol en zie wel pauper mensen ook zittenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
Mag alleen als de conducteur het omroept geloof ik. Maar ze zullen toch wel niet zo moeilijk doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |