Gewoon, nieuwsgierigquote:
Mag alleen als de conducteur het omroept geloof ik. Maar ze zullen toch wel niet zo moeilijk doen?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:11 schreef Etsu het volgende:
Ik hoop niet dat een conducteur komt, zit in eerste klas want tweede klas zit propvol.
Vorige week ging ik er perongeluk zitten. Was gewoon blauw enzo. Normaal alles rood, herkende het niet. Conducteur was fucking pissedquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
Mag alleen als de conducteur het omroept geloof ik. Maar ze zullen toch wel niet zo moeilijk doen?
Ja ik weet dus niet of er is omgeroepen want ik hoor t niet maat eerste klas zit ook bijna vol en zie wel pauper mensen ook zittenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
Mag alleen als de conducteur het omroept geloof ik. Maar ze zullen toch wel niet zo moeilijk doen?
Niet verkeerd neequote:
Als ik dat zou zeggen kijkt men me maar raar aanquote:
zou lachenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik dat zou zeggen kijkt men me maar raar aan
Waar zit diequote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:16 schreef JanCees het volgende:
Morgen bestaat de Polski Supermarket 1 jaar
Er is geen vrouw die aan mijn shirt gaan voelen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik dat zou zeggen kijkt men me maar raar aan
Ohquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ga mijn voornaam ook niet openbaren hier
want dan gaat iedereen me stalken
Really?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als je dat zou zeggen
In positieve zin.
Is maar net hoe je het brengt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Really?Lijkt me veel te cheesy. Wie het ook zegt, eigenlijk
Ik moet altijd lachen om slechte grapjes.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Really?Lijkt me veel te cheesy. Wie het ook zegt, eigenlijk
wat ga je ermee doenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh
je bent de enige van wie ik hem nog niet weet geloof ik
Ik maak teveel slechte grappenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen om slechte grapjes.
Niks natuurlijkquote:
Zelfde beroep als je moeder?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:24 schreef LETMEIN het volgende:
Ik heb een schijt hekel aan wachten. IK WIL VERKOPEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |