Dan denk je 'in KPD' weg in mijn zin. Fixed.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:41 schreef Xeor het volgende:
[..]
KPD is een prive forum hé dat je het even weet.
Slaat nergens op anders had hij het wel in R&P of SEX gedaan.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dan denk je 'in KPD' weg in mijn zin. Fixed.
Ik ben net klaar met eten. Kabeljauw met rijst (pandan, met een bouionblokje)quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb geen zin meer in Limitless. Ik kijk later wel verder.
Random extra mededeling. Ik heb trek.
Lekkerquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben net klaar met eten. Kabeljauw met rijst (pandan, met een bouionblokje)
Nah, geen zin meer om erop in te gaan.quote:
Geen probleem fokkie.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, geen zin meer om erop in te gaan.
He FL. Nog bedankt voor je topic
VInd je dat niet of wel fijn?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:45 schreef Xeor het volgende:
[..]
Vind het een geniale app, behalve de mogelijkheid om je saldo op de beginpagina te zetten
Alles goed?quote:
Echt hequote:
Nee, ING dan.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
kut automaten die de helft van de tijd niks uitspugen.
Machine?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Die extra machine die jullie moeten gebruiken voor je pasje
Ohja PSV vanavond he. Lekker in de regenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jawel hoor. Zo dadelijk naar Eindje voor het voetbal. Gij dan?
Als je bij de ING zit kun je ook gewoon bij ABN pinnen lamlul.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:46 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Nee, ING dan.
Altijd zoeken naar zo'n automaat.
Een stuk meer, maar kan weer goed ineens weer kut gaan vanavond.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohja PSV vanavond he. Lekker in de regenVertrouwen in?
GOed hoor.
Niet als je al bij een andere bank bent geweest die dag.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:47 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Als je bij de ING zit kun je ook gewoon bij ABN pinnen lamlul.
Laten we het hopen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Een stuk meer, maar kan weer goed ineens weer kut gaan vanavond.
Dat heb ik nog nooit meegemaakt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:48 schreef Xeor het volgende:
[..]
Niet als je al bij een andere bank bent geweest die dag.
Meer dan genoeg tochquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:49 schreef Xeor het volgende:
[..]
Particulier kan je bij de ING maar eenmaal per dag een transactie doen bij een andere bank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |