't was gezellig in Alphen?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:27 schreef ddx het volgende:
Zo wat een wind vandaag, vooral stukken met zijwind soms ff iets teveel.
Maar wel lekker op terugweg gewoon merken dat je zwaarder wilt schakelen en versnelling mist
En als beloning een KOM
http://www.strava.com/activities/113452778
Bordjes mogen daar wel iets duidelijker met al dat water wat je maar op paar plekken kan overstekenquote:
Dacht altijd dat dat een fietscrossbaan was.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:27 schreef Oksel het volgende:
Stond eigenlijk iets over Kaas onder, dus dat heb ik maar even verwijderd.
En goed? Vast wel. Dit was een x van mij op parcours:
http://www.strava.com/activities/79779220
Helaas geen hartslag, maar weet dat ik dat uur vol in 't rood heb gereden. Dus reken op hartslag gemiddeld > 180. Max is 199, dus dat is 90% op 't max.
Wat een natuurtalentquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:04 schreef kanovinnie het volgende:
Ik reed meteen met 2 man weg van het peleton bij de start. Ik dacht dat het peleton eindelijk vaart maakte want het eerste rondje ging met 30. Kijk ik naar achter, zag ik niemand meer. Dus ik denk, kut, dit is niet zo slimtoen maar afgezakt naar het peleton en daar voorin meegedraaid. Op het einde te veel kopwerk gedaan dus ik zakte terug in het peleton. Denk dat ik op 1/2 van het peleton zat. Waren iets van 50 mensen ook.
Was best leuk. Volgende keer weer.
quote:
Godsammequote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:59 schreef Oksel het volgende:
[..]
Welke knop is dat? Links-onderin-bovenop toch? En dan gewoon 1x drukken?
[ afbeelding ]
Eigenlijk wist ik het al dat dit geen doorsnee dag zou worden op de wielerbaan van Slotenquote:
Nostradamus dat ik benquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb het gevoel dat dit nog een groter succes gaat worden dan de heer B.Mollema voor het eerst op de wielerbaan.
Ja geloof 't wel. Zo had ik 't iig ook begrepen. Leuk dat je komt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:30 schreef janatwork het volgende:
Lekker bezig Kano!
Kaas: Ik heb Gouda as zaterdag in de agenda gezet. Als het een beetje weer is kom ik daar mijn seizoen openen. Als ik het goed begrijp moet ik met mijn basislidmaatschap starten bij de Amateurs/Elite?
Is een wegparcours van ongeveer 7km, zo ik mij nog kan herinneren.quote:Op zondag 16 februari 2014 09:27 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hoe laat moet je starten? Enne hoe groot is dat rondje? Is het op een baantje of op de weg?
Haha net terug van de training echt schitterend weer vandaag. Heb je de gordijnen al open gehad ofwa?quote:Op zondag 16 februari 2014 13:08 schreef Yankee het volgende:
Wel okay denk ik, heeft wel een goede fysiek zo te zien voor dit soort weersomstandigheden
Hee das jammer naja, had me er ook wel over verwonderd. Oksel heeft amper 650km vanaf januari op de klokken. Ach gewoon een beetje bijtrainen en dan red ie het wel. Wel slecht voor de moraal als je deraf mot.quote:
Ai, beterschap!quote:Op zondag 16 februari 2014 14:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik heb een aardig verkoudheidje sinds donderdag. Ik had gehoopt er vandaag toch weer bovenop te zijn om wat te kunnen fietsen. Ik ben helaas al buiten adem als ik 1 keer de trap op gelopen ben..
Gewoon gaan trainen muzas dan rijd je 't eruit.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:48 schreef muzas het volgende:
[..]
Ai, beterschap!
Ja herkenbaar. Godverdomme in februari nog geen meter gefietst. Kleinste inspanning (naar de super, stofzuigen, wat dan ook) en ik barst in een onwijze hoestbui uit. Tot kokhalzend aan toe. Nu al wel weer wat beter, maar nog steeds buien.
Ik hoop echt snel weer op dat ding te kunnen kruipen.
Ben bezig om 3 broodjes klaar te maken. 1 met komkommer, 1 met mayo en tomaat en 1 met eiquote:Op zondag 16 februari 2014 15:37 schreef kaasplankje het volgende:
Ik zat vandaag in de zon met mn kop in de wind in Zeeland. Ik was zo voortvarend bezig dat ik het laatste uur van de training alleen nog maar kon denken aan gebakken aardappels, gehakt en champignons, en een omelet erbij met een koud Belgies bier ernaast.
Helaas had ik alleen 3 energybars op zak.
Ik moest ook al denken aan jou. Morgen wel proberen binnen te sporten, eens kijken hoe dat gaat bevallen.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:48 schreef muzas het volgende:
[..]
Ai, beterschap!
Ja herkenbaar. Godverdomme in februari nog geen meter gefietst. Kleinste inspanning (naar de super, stofzuigen, wat dan ook) en ik barst in een onwijze hoestbui uit. Tot kokhalzend aan toe. Nu al wel weer wat beter, maar nog steeds buien.
Ik hoop echt snel weer op dat ding te kunnen kruipen.
quote:Op zondag 16 februari 2014 14:39 schreef Oksel het volgende:
Opgeven is wat anders dan moeten laten gaan.. Zeer zenuwachtige rit in t begin, veel remmen en weer sprinten, veel wind, te weinig ervaring en kracht, veel goede renners schijnbaar. Dus moest inderdaad lossen! Volgende x beter. Snelheid lag hoog, met uitschieters naar de 60km/h. We startten met ongeveer 50 man.
Koersen is nou eenmaal een nerveuze bezigheid. Dat zal niet veranderen, je gaat wel leren om er mee om te gaan..maar het blijft nerveus!quote:Op zondag 16 februari 2014 14:39 schreef Oksel het volgende:
Opgeven is wat anders dan moeten laten gaan.. Zeer zenuwachtige rit in t begin, veel remmen en weer sprinten, veel wind, te weinig ervaring en kracht, veel goede renners schijnbaar. Dus moest inderdaad lossen! Volgende x beter. Snelheid lag hoog, met uitschieters naar de 60km/h. We startten met ongeveer 50 man.
Ja, dat nerveuze moest ik ook wel ff aan wennen. Soms draaide ik soepel me een af en toe is het harken geblazen om er weer tussen te komen of mee te komen. En dan de ene keer zit je goed uit de wind en daarna weer vol in de wind terwijl je voor je gevoel op de goeie plek zit.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:16 schreef Patroon het volgende:
[..]
Koersen is nou eenmaal een nerveuze bezigheid. Dat zal niet veranderen, je gaat wel leren om er mee om te gaan..maar het blijft nerveus!
Ik reed vorig jaar mijn eerste koersen ook een uur lang op of boven omslagpunt. Ga je kapot van, maar kon dat wel een uur volhouden. Nu ga ik enkel wanneer het echt hard gaat richting de 185 (omslagpunt). Zodra het dan weer onder de 45 gaat zakt hij gelijk weer richting de 160-165.
Vandaag weer een mooi solo duurritje van 2u45. Waait hier nog steeds hard.
Ik bedoelde dit niet negatiefquote:Op zondag 16 februari 2014 14:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Haha net terug van de training echt schitterend weer vandaag. Heb je de gordijnen al open gehad ofwa?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |