Enne waar zoek ik die vos dan? Bij de A's of bij de B's?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:04 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Hij is echt niet te missen als je een beetje oplet. Anders vertel 'k 'm vanmiddag wel.

Sinds kort bij de A's. Ben benieuwd hoe lang ik kan aanhaken.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Enne waar zoek ik die vos dan? Bij de A's of bij de B's?

Je moet naast het velodrome door het hek, en dan stukje langs het parcours rechtsaf.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:57 schreef kanovinnie het volgende:
Waar zit het clubhuis van Sloten eigenlijk?

Heb je je nieuwe fiets alquote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:58 schreef ddx het volgende:
Gaat flink tekeer buiten, maar zo toch maar ff poging doen om tegen wind in te gaan fietsen.
En dan terugweg wind mee

Ocharme toch. Welke KOM?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:23 schreef FastFox91 het volgende:
KOM verloren.Door iemand die maar 15km heeft gefietst.

Je kan zoals kaas zegt bij het velodrome de baan op, maar je kan ook even doorrijden en door het toegangshek het parcours op.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:57 schreef kanovinnie het volgende:
Waar zit het clubhuis van Sloten eigenlijk?

het zal ook eens niet. Evengoed nog genoeg tijd om er te komen.
 het zal ook eens niet. Evengoed nog genoeg tijd om er te komen.

Ik vond nog een mooie foto van Molkema uit 2006 in het archief van m'n cluppie. NSK Tijdrijden 2006:quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb het gevoel dat dit nog een groter succes gaat worden dan de heer B.Mollema voor het eerst op de wielerbaan.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |