quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:26 schreef kaasplankje het volgende:
En nu met spanning wachten op de avonturen van onze Kano.
http://www.strava.com/segments/2488392quote:
Was een leuke training. 'k zal je vast nog wel eens tegenkomen op 't parcours.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:24 schreef kaasplankje het volgende:
Oh en ik heb die Foxiefast gemeet, die jongen rijd bij een leuke club in Delft, die rijden leuk programma voor Amateurs in Wallonië.
Ja, cool. Volgende week zondag rijd ik in Gouda openingskoers op mijn eigen club.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:45 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
http://www.strava.com/segments/2488392
Pak 'm nog wel eens terug.
[..]
Was een leuke training. 'k zal je vast nog wel eens tegenkomen op 't parcours.
Dus uitgereden in het peloton? Dat is goed voor de 1e keer.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:04 schreef kanovinnie het volgende:
Ik reed meteen met 2 man weg van het peleton bij de start. Ik dacht dat het peleton eindelijk vaart maakte want het eerste rondje ging met 30. Kijk ik naar achter, zag ik niemand meer. Dus ik denk, kut, dit is niet zo slimtoen maar afgezakt naar het peleton en daar voorin meegedraaid. Op het einde te veel kopwerk gedaan dus ik zakte terug in het peleton. Denk dat ik op 1/2 van het peleton zat. Waren iets van 50 mensen ook.
Was best leuk. Volgende keer weer.
Leuk, goed gedaan! Maar dus een uur lang met een torenhoge hartslag rondgereden?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:04 schreef kanovinnie het volgende:
Ik reed meteen met 2 man weg van het peleton bij de start. Ik dacht dat het peleton eindelijk vaart maakte want het eerste rondje ging met 30. Kijk ik naar achter, zag ik niemand meer. Dus ik denk, kut, dit is niet zo slimtoen maar afgezakt naar het peleton en daar voorin meegedraaid. Op het einde te veel kopwerk gedaan dus ik zakte terug in het peleton. Denk dat ik op 1/2 van het peleton zat. Waren iets van 50 mensen ook.
Wist 'ie al, hij was er voor je, maar bewust in anonimiteit gebleven om je niet af te leiden!!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zeg ff tegen Gerrit dak 5e was in de waaiers poppie.
Exel is ook standaard waaier/op het kantje.. Ben benieuwd of je kunt bijblijven. Succesquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:26 schreef Oksel het volgende:
Kano, waar is je strava ronde inc. hartslagen? Eens kijken of je echt je best hebt gedaan..
Ik ga morgen in Exel meerijden, 49,5km. Verwacht hartslag gemiddeld op 180 te hebben dat lange uur.
keruig hoor voor een eerste trainingsritje. En dat met deze wind!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:04 schreef kanovinnie het volgende:
Ja. En dus flink wat kopwerk gedaan. Dan zakt de snelheid terug en denk ik, mwah, ik sleur wel ffquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dus uitgereden in het peloton? Dat is goed voor de 1e keer.
Ja, had het wel warm eigenlijk. Volgende keer maar ff wat kouder kleden. Overschoenen en lang craft had niet gehoeven. En dan wat mee voor onderweg terugquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:13 schreef kaasplankje het volgende:
Was je niet te warm gekleed kano?
Thanks! Zeker met een (voor mijn doen) hoge hartslag ja. 150-175 oid.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:14 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Leuk, goed gedaan! Maar dus een uur lang met een torenhoge hartslag rondgereden?
Die kan je terugvinden op strava ja. Max was 177. Heb ooit eens 183 gehaald. Mijn zus heeft bij een sporttest 185 max gehaald dus het zal wel in de familie zitten.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:26 schreef Oksel het volgende:
Kano, waar is je strava ronde inc. hartslagen? Eens kijken of je echt je best hebt gedaan..
Ik ga morgen in Exel meerijden, 49,5km. Verwacht hartslag gemiddeld op 180 te hebben dat lange uur.
Thanks!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:34 schreef the_critic het volgende:
[..]
keruig hoor voor een eerste trainingsritje. En dat met deze wind!
Ah, net als voorheen maar nu op een ander plekje.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:51 schreef keesfietst het volgende:
Op "Elevation (?)" klikken onder aantal hoogtemeters, kan je corrigeren
Thanks!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |