Ja, cool. Volgende week zondag rijd ik in Gouda openingskoers op mijn eigen club.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:45 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
http://www.strava.com/segments/2488392
Pak 'm nog wel eens terug.
[..]
Was een leuke training. 'k zal je vast nog wel eens tegenkomen op 't parcours.
Dus uitgereden in het peloton? Dat is goed voor de 1e keer.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:04 schreef kanovinnie het volgende:
Ik reed meteen met 2 man weg van het peleton bij de start. Ik dacht dat het peleton eindelijk vaart maakte want het eerste rondje ging met 30. Kijk ik naar achter, zag ik niemand meer. Dus ik denk, kut, dit is niet zo slimtoen maar afgezakt naar het peleton en daar voorin meegedraaid. Op het einde te veel kopwerk gedaan dus ik zakte terug in het peleton. Denk dat ik op 1/2 van het peleton zat. Waren iets van 50 mensen ook.
Was best leuk. Volgende keer weer.
Leuk, goed gedaan! Maar dus een uur lang met een torenhoge hartslag rondgereden?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:04 schreef kanovinnie het volgende:
Ik reed meteen met 2 man weg van het peleton bij de start. Ik dacht dat het peleton eindelijk vaart maakte want het eerste rondje ging met 30. Kijk ik naar achter, zag ik niemand meer. Dus ik denk, kut, dit is niet zo slimtoen maar afgezakt naar het peleton en daar voorin meegedraaid. Op het einde te veel kopwerk gedaan dus ik zakte terug in het peleton. Denk dat ik op 1/2 van het peleton zat. Waren iets van 50 mensen ook.
Wist 'ie al, hij was er voor je, maar bewust in anonimiteit gebleven om je niet af te leiden!!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zeg ff tegen Gerrit dak 5e was in de waaiers poppie.
Exel is ook standaard waaier/op het kantje.. Ben benieuwd of je kunt bijblijven. Succesquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:26 schreef Oksel het volgende:
Kano, waar is je strava ronde inc. hartslagen? Eens kijken of je echt je best hebt gedaan..
Ik ga morgen in Exel meerijden, 49,5km. Verwacht hartslag gemiddeld op 180 te hebben dat lange uur.
keruig hoor voor een eerste trainingsritje. En dat met deze wind!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:04 schreef kanovinnie het volgende:
Ja. En dus flink wat kopwerk gedaan. Dan zakt de snelheid terug en denk ik, mwah, ik sleur wel ffquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dus uitgereden in het peloton? Dat is goed voor de 1e keer.
Ja, had het wel warm eigenlijk. Volgende keer maar ff wat kouder kleden. Overschoenen en lang craft had niet gehoeven. En dan wat mee voor onderweg terugquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:13 schreef kaasplankje het volgende:
Was je niet te warm gekleed kano?
Thanks! Zeker met een (voor mijn doen) hoge hartslag ja. 150-175 oid.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:14 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Leuk, goed gedaan! Maar dus een uur lang met een torenhoge hartslag rondgereden?
Die kan je terugvinden op strava ja. Max was 177. Heb ooit eens 183 gehaald. Mijn zus heeft bij een sporttest 185 max gehaald dus het zal wel in de familie zitten.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:26 schreef Oksel het volgende:
Kano, waar is je strava ronde inc. hartslagen? Eens kijken of je echt je best hebt gedaan..
Ik ga morgen in Exel meerijden, 49,5km. Verwacht hartslag gemiddeld op 180 te hebben dat lange uur.
Thanks!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:34 schreef the_critic het volgende:
[..]
keruig hoor voor een eerste trainingsritje. En dat met deze wind!
Ah, net als voorheen maar nu op een ander plekje.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:51 schreef keesfietst het volgende:
Op "Elevation (?)" klikken onder aantal hoogtemeters, kan je corrigeren
Thanks!quote:
Hebbie mijn neefje nog gezien? Die reed ook mee.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:34 schreef Patroon het volgende:
Zo, net weer terug. Man man man wat een hoop wind weer vandaag. Vergelijkbaar met vorige week.
Wij met 5 man op de fiets heen. Volle bak waaier rijden om nog enigszins op tijd te komen. 5min voor de start aanwezig. Waren ongeveer 30 man op een rondje zonder echt beschutting. Reden gelijk 4 man weg die we ook niet meer hebben gezien. Ik heb nog ongeveer 30min in het groepje daarachter gereden, met daarachter nog een groep. Helaas moest ik er 10min voor einde uit en heb ik mij terug laten zakken naar die groep. Het was een waar slagveld. Voor de wind ging het makkelijk teug, 40km/h zonder te trappen
http://app.strava.com/activities/113415763
Ik ook! Niet genoeg gefietst, wel aardig wat gesport, maar wel een kleine thuis die wat roet in 't slaapeten heeft gegooid..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:33 schreef the_critic het volgende:
[..]
Exel is ook standaard waaier/op het kantje.. Ben benieuwd of je kunt bijblijven. Succes
Heb ik zelf gedaan. ff op de garmin lap/reset geklikt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:46 schreef Oksel het volgende:
Hey Kano, heb jij binnen je volledige rit 3 laps aangezet? Lap 1: heen, lap 2 op 't parcours, lap 3 terug? Of heeft Strava dat gedaan?
Ja, volgens mij heb ik nog tegen hem gezegd, dat hij zich wat minder met een ander moet bemoeien. Werd een beetje moe van dat gezanik bij een trainingskoersje. Reed op een Specialized.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hebbie mijn neefje nog gezien? Die reed ook mee.
Haha, hoezo? Hij heeft een specialized ja.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:53 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja, volgens mij heb ik nog tegen hem gezegd, dat hij zich wat minder met een ander moet bemoeien. Werd een beetje moe van dat gezanik bij een trainingskoersje. Reed op een Specialized.
Welke knop is dat? Links-onderin-bovenop toch? En dan gewoon 1x drukken?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb ik zelf gedaan. ff op de garmin lap/reset geklikt.
Ja,heb je wel gelijk in ja.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:59 schreef Patroon het volgende:
Hij riep tegen mij en anderen steeds "meedraaien etc" was gewoon meer met een ander bezig dan zichzelf. Zat lekker verscholen
Prima als je dat eens zegt, doe ik zelf ook wel, maar zelf reed hij ook amper mee.
Ja.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:59 schreef Oksel het volgende:
[..]
Welke knop is dat? Links-onderin-bovenop toch? En dan gewoon 1x drukken?
[ afbeelding ]
Ik had dat vorige week. Wou iets verder naar achter zitten, reed er niemand meer en moest ik weer gas geven om terug te komenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:06 schreef kanovinnie het volgende:
Ja, en op een gegeven moment reed er een groepje weg, zat ik opeens op kop en kwamen er links en rechts mensen voorbij. Duurde ff en toen dacht ik, kut, ik rij weer helemaal achteraan
quote:Veel succes, Luuk!
Let op de zijwind op het korte stukje naar het dorpje toe!
Meestal zijn lui die lopen te emmeren niet goed en dus gefrustreerd.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:59 schreef Patroon het volgende:
Hij riep tegen mij en anderen steeds "meedraaien etc" was gewoon meer met een ander bezig dan zichzelf. Zat lekker verscholen
Prima als je dat eens zegt, doe ik zelf ook wel, maar zelf reed hij ook amper mee.
al eerder gereden? Tis gewoon een 3hoek.. dus weinig stuurmankunsten nodig. De verste bocht is dus wel een hele scherpe, dus vanuit bijna stilstand weer helemaal optrekken. Was echt doodgaan daar vroeger.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:40 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik ook! Niet genoeg gefietst, wel aardig wat gesport, maar wel een kleine thuis die wat roet in 't slaapeten heeft gegooid..Dus ben inderdaad benieuwd of ik uberhaupt bij kan blijven een uur lang.
quote:eerst lang stuk wind achter, aan eind hiervan proberen bij eerste 10 de bocht om te gaan (het wordt smaller)
dan lang stuk tegenwind, aan eind weer bij eersten de bocht om als het gaat!
dan linksaf terug naar dorp, op dit stuk komt het op het kantje, let dus op!
Dan in dorp scherpe bocht naar links en gelijk doorkomst/finish...
Veel succes!
Huh?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:01 schreef Oksel het volgende:
Handig, dan hoef ik tenminste niet 3 verschillende rondjes op strava te zetten zoals ik eerder deed
Is dat goed?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:06 schreef Oksel het volgende:
Echt handig
Maar in jouw geval dus 45,6km gereden, gemiddeld 37,4, hartslag gemiddeld 156 = 85%.
Sowieso, tis familie van mij dus dan weet je dat het wel goed zit.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:09 schreef KolonelBroodje het volgende:
@Kano
Volgens mij rijd die neef van jou goede uitslagen, in ieder geval toen hij nog junior was, volgens mij heb ik ook wel met hem gereden in Ureterp, werd hij daar toevallig een keer eerste of tweede?
Of was dat die af moest stappen van de jury vanwege een lekke band wat niet gemeld werd of iets dergelijks, dat herinner ik me nog wel. Dat was erg kinderachtig toen van de jury.
En daaronder stond zeker:quote:
't was gezellig in Alphen?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:27 schreef ddx het volgende:
Zo wat een wind vandaag, vooral stukken met zijwind soms ff iets teveel.
Maar wel lekker op terugweg gewoon merken dat je zwaarder wilt schakelen en versnelling mist
En als beloning een KOM
http://www.strava.com/activities/113452778
Bordjes mogen daar wel iets duidelijker met al dat water wat je maar op paar plekken kan overstekenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |