Welke foto zag je toen je net keek?quote:
Later ook stemmen op de D66. Maar dat verhaal is wel ietwat gehyped. Misschien is het meer dat Samsom op exit staat.quote:
D66 is zo'n ongelofelijke grafpartij hé.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Later ook stemmen op de D66. Maar dat verhaal is wel ietwat gehyped. Misschien is het meer dat Samsom op exit staat.
Ik vind die Emile Roemer maar een enge ventquote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
D66 is zo'n ongelofelijke grafpartij hé..
Als student op iets anders stemmen dan SP is gekkenwerk.
Stem je toch Harry van Bommel?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind die Emile Roemer maar een enge vent
Je hebt er verstand van?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:01 schreef Ajacied422 het volgende:
De SP zit vol dorpsidioten die hard lopen te schreeuwen in debatten in de hoop dat ze serieus worden genomen.
Je dochter?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Welke foto zag je toen je net keek?
quote:
quote:Is Dven echt gay ja? Ik dacht het eerlijk gezegd wel al vanwege zijn neuspiercing.
Ja godver nu wil ik die wel zien he.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik had eerst mijn vrouw, maar dat was een foto die eigenlijk niet door de beugel kon.
He Dvenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:09 schreef Dven het volgende:
Ik dank mijn goede vrienden Jancees en Littlerabbit voor alle steun in de lastige periode die ik inmiddels gelukkig achter de rug heb. Zij zijn de grond waar het huis van mijn vertrouwen op is gebouwd.
Bijzondere credits voor KnutDeIJsbeer voor zijn reis- en weerupdates. Dankzij hem was mijn verbanning kleurrijker dan ik mij ooit heb kunnen voorstellen. Tevens een saluut naar Kapiteintje wiers terugkomst ik spijtig genoeg heb moeten missen. Ik dank Don voor al zijn inspanningen om mij vrij te krijgen. Sommige dingen weet je gewoon.
Eervolle vermeldingen voor : Ajacied422, Lange_Lans, Mansjester en Insomnia_
Zonder jullie had ik het niet gekund.
Met uitzondering van GMGM, dan. Krijg een klapteen.
Welkom terug ouwe rukkerquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:09 schreef Dven het volgende:
Ik dank mijn goede vrienden Jancees en Littlerabbit voor alle steun in de lastige periode die ik inmiddels gelukkig achter de rug heb. Zij zijn de grond waar het huis van mijn vertrouwen op is gebouwd.
Bijzondere credits voor KnutDeIJsbeer voor zijn reis- en weerupdates. Dankzij hem was mijn verbanning kleurrijker dan ik mij ooit heb kunnen voorstellen. Tevens een saluut naar Kapiteintje wiers terugkomst ik spijtig genoeg heb moeten missen. Ik dank Don voor al zijn inspanningen om mij vrij te krijgen. Sommige dingen weet je gewoon.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:09 schreef Dven het volgende:
Ik heb hem dit opgedragen om mijn wanvertoning op kaartgebied een beetje goed te maken.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik voel mij vereerd en weet eigenlijk niet waar ik het aan heb te danken.
In ieder geval, welkom terug
Ik tracht hiermee Knut zijn eer te redden.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik voel mij vereerd en weet eigenlijk niet waar ik het aan heb te danken.
In ieder geval, welkom terug
Dag, vriend.quote:
Het eelt staat nog op de knuistjes door die pegel van Pellequote:
Eervolle vermeldingen voor : Ajacied422, Mansjester en Insomnia_
Editreden :
[..]
Editreden :
[..]
Enige informatie omtrent de datum van zijn terugkeer?quote:
Wie?quote:
gisteren heeft die een maand gekregenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Enige informatie omtrent de datum van zijn terugkeer?
1 maand, gisteren ingegaan.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Enige informatie omtrent de datum van zijn terugkeer?
Nou al terug? Kutzooi.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:09 schreef Dven het volgende:
Editreden :
[..]
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb hem dit opgedragen om mijn wanvertoning op kaartgebied een beetje goed te maken.
Geluktquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik tracht hiermee Knut zijn eer te redden.
Waar is Insoquote:
Never judge a book by its coverquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb nog even het nieuwe boek van Murakami gehaald. Ben benieuwd, mooie voorkant iig.
Waar word ik genoemd, vriend?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:09 schreef Dven het volgende:
Editreden :
[..]
.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:47 schreef Helpmefok het volgende:
Editreden :
[..]
Sorry, typefoutje gemaakt. Vandaar dat je het niet zag, denk ik.quote:Ik dank mijn goede vrienden Jancees en Littlerabbit voor alle steun in de lastige periode die ik inmiddels gelukkig achter de rug heb. Zij zijn de grond waar het huis van mijn vertrouwen op is gebouwd.
Editreden :
[..]
Op beide kaarten vergeten?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik voel me nu extra slecht dat ik hem vergeten ben op de kaart
Donder maar weer op. Syntix niet eens noemenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:09 schreef Dven het volgende:
Editreden :
[..]
Leg uit.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Na dit weekend staat Ajax op 7 punten van de rest.
Feyenoord gaat sowieso winnen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie een gelijkspelletje nog wel gebeuren bij NAC.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Feyenoord gaat sowieso winnen.
Volgens mij wil je vooral graag dat dat gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie een gelijkspelletje nog wel gebeuren bij NAC.
HAHAHAHAHquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Je bent debiel. Feyenoord staat na dit weekend op 3 punten van Ajax. In de Kuip op gelijke hoogte, op doelsaldo eroverheen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie een gelijkspelletje nog wel gebeuren bij NAC.
En Feyenoord wordt kampioen zekerquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
HAHAHAHAH
Nee. Heerenveen gaat - net als PEC - punten kosten. Weet je nog dat je vorige keer ook voor paal stond?
[..]
Je bent debiel. Feyenoord staat na dit weekend op 3 punten van Ajax. In de Kuip op gelijke hoogte, op doelsaldo eroverheen.
Te weinig smileys.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
HAHAHAHAH
Nee. Heerenveen gaat - net als PEC - punten kosten. Weet je nog dat je vorige keer ook voor paal stond?
[..]
Je bent debiel. Feyenoord staat na dit weekend op 3 punten van Ajax. In de Kuip op gelijke hoogte, op doelsaldo eroverheen.
Ik hoop dat elk project van Sjon de Mol faalt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:23 schreef Syntix het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan Utopia? Blijkbaar mag je niet blij zijn als de kijkcijfers naar beneden gaan, want dan worden de adepten boos
Ik heb het nog nooit gezien, ook Big Brother niet trouwens en alle shit op dat gebied wat erna kwamquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:23 schreef Syntix het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan Utopia? Blijkbaar mag je niet blij zijn als de kijkcijfers naar beneden gaan, want dan worden de adepten boos
Ik heb het nog niet 1x gezien, maar heb er wel mensen veel over horen praten. Is het echt zo veel anders dan de andere Big Brother crap dat dit weer interessant wordt voor velen?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:23 schreef Syntix het volgende:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:50 schreef Dven het volgende:
[..]
.
[..]
Sorry, typefoutje gemaakt. Vandaar dat je het niet zag, denk ik.
Nooit gezien.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:23 schreef Syntix het volgende:
blijkbaar nietquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet 1x gezien, maar heb er wel mensen veel over horen praten. Is het echt zo veel anders dan de andere Big Brother crap dat dit weer interessant wordt voor velen?
oh wacht, jij bent dus die ene feyenoorder die nog in het kampioenschap gelooftquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
HAHAHAHAH
[..]
Aah ok, dan heb ik mij vergist. Ik dacht dat ze weer meer dan een miljoen kijkers hadden.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Feyenoord wordt kampioen zeker![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb het over ploegen die bijna de hele wedstrijd met de rug tegen de muur staan maar toch geniepig op de counter weten te winnen.quote:
Anti voetbal bestaat nietquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het over ploegen die bijna de hele wedstrijd met de rug tegen de muur staan maar toch geniepig op de counter weten te winnen.
Nee. Maar Ajax is op dit moment allesbehalve in staat kampioen te worden. Heerenveen gaat gewoon weer punten kosten.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:28 schreef Adames het volgende:
[..]
oh wacht, jij bent dus die ene feyenoorder die nog in het kampioenschap gelooft
Net als elke andere ploegquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee. Maar Ajax is op dit moment allesbehalve in staat kampioen te worden. Heerenveen gaat gewoon weer punten kosten.
ik mis even de definitiequote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee. Maar Ajax is op dit moment allesbehalve in staat kampioen te worden. Heerenveen gaat gewoon weer punten kosten.
NAC winnen we per definitie. Ik ben nl. in het stadion; als ik in het uitstadion ben, winnen we tot nu toe altijd..
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:25 schreef GGMM het volgende:
Mensen die hier naar kijken hebben een dieptriest leven.
Zo.
Heel subtiel ''google het adres van het hilton hotel amsterdam''quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Raja ik krijg een doodsverwensing in Utopia, graag een ban uitdelen.
Denk je nou werkelijk dat ik daar kom?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Raja ik krijg een doodsverwensing in Utopia, graag een ban uitdelen.
Ik vind Feyenoord constanter dan Ajax op dit moment. Ik vind Twente beter dan Ajax op dit moment.quote:
Bel dan even naar Yvonne.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Denk je nou werkelijk dat ik daar kom?
hahahaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:35 schreef Helpmefok het volgende:
Ik vind Feyenoord constanter dan Ajax op dit moment. Ik vind Twente beter dan Ajax op dit moment.
Ajax verzuimt gewoon het af te maken in de eerste helft en dan komen er problemen in de tweede helft, nogmaals dat is al jaren zo. PEC had bij rust gewoon 1-3 achter moeten staan.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vind Feyenoord constanter dan Ajax op dit moment. Ik vind Twente beter dan Ajax op dit moment.
Ik denk dat het spel van Ajax de afgelopen potten laat zien dat er héél snel iets moet veranderen, en dat Frankie niet precies weet hoe en wat.
Een bekerwedstrijd zegt iets over de constantheid in de Eredivisie van een ploeg? UH, ja, logischquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:36 schreef GGMM het volgende:
We hebben Feyenoord nog geen 2 weken geleden met gemak verslagen.
Ajax verzuimt dit jaar af te maken omdat er geen spits is die kan afmaken. Derhalve een gigantisch gebrek aan kwaliteit. Bedankt voor het bevestigen van mijn punt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax verzuimt gewoon het af te maken in de eerste helft en dan komen er problemen in de tweede helft, nogmaals dat is al jaren zo. PEC had bij rust gewoon 1-3 achter moeten staan.
Je kan Feyenoord in de eredivisie toch ook moeilijk constant noemen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Een bekerwedstrijd zegt iets over de constantheid in de Eredivisie van een ploeg? UH, ja, logisch.
Zegt wel wat over het niveauverschilquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Een bekerwedstrijd zegt iets over de constantheid in de Eredivisie van een ploeg? UH, ja, logisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |