Waar word ik genoemd, vriend?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:09 schreef Dven het volgende:
Ik dank mijn goede vrienden Jancees en Littlerabbit voor alle steun in de lastige periode die ik inmiddels gelukkig achter de rug heb. Zij zijn de grond waar het huis van mijn vertrouwen op is gebouwd.
Bijzondere credits voor KnutDeIJsbeer voor zijn reis- en weerupdates. Dankzij hem was mijn verbanning kleurrijker dan ik mij ooit heb kunnen voorstellen. Tevens een saluut naar Kapiteintje wiers terugkomst ik spijtig genoeg heb moeten missen. Ik dank Don voor al zijn inspanningen om mij vrij te krijgen. Sommige dingen weet je gewoon.
Eervolle vermeldingen voor : Ajacied422, Mansjester en Insomnia_
Zonder jullie had ik het niet gekund.
Met uitzondering van GMGM, dan. Krijg een klapteen.
Editreden :
[..]
.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:47 schreef Helpmefok het volgende:
Ik dank mijn goede vrienden Jancees en Littlerabbit voor alle steun in de lastige periode die ik inmiddels gelukkig achter de rug heb. Zij zijn de grond waar het huis van mijn vertrouwen op is gebouwd.
Bijzondere credits voor KnutDeIJsbeer voor zijn reis- en weerupdates. Dankzij hem was mijn verbanning kleurrijker dan ik mij ooit heb kunnen voorstellen. Tevens een saluut naar Kapiteintje wiers terugkomst ik spijtig genoeg heb moeten missen. Ik dank Don voor al zijn inspanningen om mij vrij te krijgen. Sommige dingen weet je gewoon.
Editreden :
[..]
Sorry, typefoutje gemaakt. Vandaar dat je het niet zag, denk ik.quote:Ik dank mijn goede vrienden Jancees en Littlerabbit voor alle steun in de lastige periode die ik inmiddels gelukkig achter de rug heb. Zij zijn de grond waar het huis van mijn vertrouwen op is gebouwd.
Editreden :
[..]
Op beide kaarten vergeten?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik voel me nu extra slecht dat ik hem vergeten ben op de kaart
Donder maar weer op. Syntix niet eens noemenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:09 schreef Dven het volgende:
Editreden :
[..]
Leg uit.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Na dit weekend staat Ajax op 7 punten van de rest.
Feyenoord gaat sowieso winnen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie een gelijkspelletje nog wel gebeuren bij NAC.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Feyenoord gaat sowieso winnen.
Volgens mij wil je vooral graag dat dat gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie een gelijkspelletje nog wel gebeuren bij NAC.
HAHAHAHAHquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Je bent debiel. Feyenoord staat na dit weekend op 3 punten van Ajax. In de Kuip op gelijke hoogte, op doelsaldo eroverheen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie een gelijkspelletje nog wel gebeuren bij NAC.
En Feyenoord wordt kampioen zekerquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
HAHAHAHAH
Nee. Heerenveen gaat - net als PEC - punten kosten. Weet je nog dat je vorige keer ook voor paal stond?
[..]
Je bent debiel. Feyenoord staat na dit weekend op 3 punten van Ajax. In de Kuip op gelijke hoogte, op doelsaldo eroverheen.
Te weinig smileys.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
HAHAHAHAH
Nee. Heerenveen gaat - net als PEC - punten kosten. Weet je nog dat je vorige keer ook voor paal stond?
[..]
Je bent debiel. Feyenoord staat na dit weekend op 3 punten van Ajax. In de Kuip op gelijke hoogte, op doelsaldo eroverheen.
Ik hoop dat elk project van Sjon de Mol faalt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:23 schreef Syntix het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan Utopia? Blijkbaar mag je niet blij zijn als de kijkcijfers naar beneden gaan, want dan worden de adepten boos
Ik heb het nog nooit gezien, ook Big Brother niet trouwens en alle shit op dat gebied wat erna kwamquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:23 schreef Syntix het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan Utopia? Blijkbaar mag je niet blij zijn als de kijkcijfers naar beneden gaan, want dan worden de adepten boos
Ik heb het nog niet 1x gezien, maar heb er wel mensen veel over horen praten. Is het echt zo veel anders dan de andere Big Brother crap dat dit weer interessant wordt voor velen?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:23 schreef Syntix het volgende:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:50 schreef Dven het volgende:
[..]
.
[..]
Sorry, typefoutje gemaakt. Vandaar dat je het niet zag, denk ik.
Nooit gezien.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:23 schreef Syntix het volgende:
blijkbaar nietquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet 1x gezien, maar heb er wel mensen veel over horen praten. Is het echt zo veel anders dan de andere Big Brother crap dat dit weer interessant wordt voor velen?
oh wacht, jij bent dus die ene feyenoorder die nog in het kampioenschap gelooftquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
HAHAHAHAH
[..]
Aah ok, dan heb ik mij vergist. Ik dacht dat ze weer meer dan een miljoen kijkers hadden.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Feyenoord wordt kampioen zeker![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb het over ploegen die bijna de hele wedstrijd met de rug tegen de muur staan maar toch geniepig op de counter weten te winnen.quote:
Anti voetbal bestaat nietquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het over ploegen die bijna de hele wedstrijd met de rug tegen de muur staan maar toch geniepig op de counter weten te winnen.
Nee. Maar Ajax is op dit moment allesbehalve in staat kampioen te worden. Heerenveen gaat gewoon weer punten kosten.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:28 schreef Adames het volgende:
[..]
oh wacht, jij bent dus die ene feyenoorder die nog in het kampioenschap gelooft
Net als elke andere ploegquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee. Maar Ajax is op dit moment allesbehalve in staat kampioen te worden. Heerenveen gaat gewoon weer punten kosten.
ik mis even de definitiequote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee. Maar Ajax is op dit moment allesbehalve in staat kampioen te worden. Heerenveen gaat gewoon weer punten kosten.
NAC winnen we per definitie. Ik ben nl. in het stadion; als ik in het uitstadion ben, winnen we tot nu toe altijd..
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:25 schreef GGMM het volgende:
Mensen die hier naar kijken hebben een dieptriest leven.
Zo.
Heel subtiel ''google het adres van het hilton hotel amsterdam''quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Raja ik krijg een doodsverwensing in Utopia, graag een ban uitdelen.
Denk je nou werkelijk dat ik daar kom?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Raja ik krijg een doodsverwensing in Utopia, graag een ban uitdelen.
Ik vind Feyenoord constanter dan Ajax op dit moment. Ik vind Twente beter dan Ajax op dit moment.quote:
Bel dan even naar Yvonne.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Denk je nou werkelijk dat ik daar kom?
hahahaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:35 schreef Helpmefok het volgende:
Ik vind Feyenoord constanter dan Ajax op dit moment. Ik vind Twente beter dan Ajax op dit moment.
Ajax verzuimt gewoon het af te maken in de eerste helft en dan komen er problemen in de tweede helft, nogmaals dat is al jaren zo. PEC had bij rust gewoon 1-3 achter moeten staan.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vind Feyenoord constanter dan Ajax op dit moment. Ik vind Twente beter dan Ajax op dit moment.
Ik denk dat het spel van Ajax de afgelopen potten laat zien dat er héél snel iets moet veranderen, en dat Frankie niet precies weet hoe en wat.
Een bekerwedstrijd zegt iets over de constantheid in de Eredivisie van een ploeg? UH, ja, logischquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:36 schreef GGMM het volgende:
We hebben Feyenoord nog geen 2 weken geleden met gemak verslagen.
Ajax verzuimt dit jaar af te maken omdat er geen spits is die kan afmaken. Derhalve een gigantisch gebrek aan kwaliteit. Bedankt voor het bevestigen van mijn punt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax verzuimt gewoon het af te maken in de eerste helft en dan komen er problemen in de tweede helft, nogmaals dat is al jaren zo. PEC had bij rust gewoon 1-3 achter moeten staan.
Je kan Feyenoord in de eredivisie toch ook moeilijk constant noemen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Een bekerwedstrijd zegt iets over de constantheid in de Eredivisie van een ploeg? UH, ja, logisch.
Zegt wel wat over het niveauverschilquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Een bekerwedstrijd zegt iets over de constantheid in de Eredivisie van een ploeg? UH, ja, logisch.
Nee, over de kwaliteit.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ach, het had ook binnen 20 minuten 0-3 kunnen staan. Ik vind het weinig zeggen over de krachtsverhouding die westrijd. Zeker gezien de resterende competitiewedstrijd in Rotterdam gespeeld wordt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zegt wel wat over het niveauverschil
Daarom, het is gewoon van wedstrijd naar wedstrijd bekijkenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je kan Feyenoord in de eredivisie toch ook moeilijk constant noemen.
Voetballend was het wel een verschil, qua kansen heb je gelijkquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ach, het had ook binnen 20 minuten 0-3 kunnen staan. Ik vind het weinig zeggen over de krachtsverhouding die westrijd. Zeker gezien de resterende competitiewedstrijd in Rotterdam gespeeld wordt.
FC Utrechtquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je kan Feyenoord in de eredivisie toch ook moeilijk constant noemen.
Ik ken de exacte cijfers niet maar volgens mij wint Ajax vaker in Rotterdam dan dat Feyenoord doet.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ach, het had ook binnen 20 minuten 0-3 kunnen staan. Ik vind het weinig zeggen over de krachtsverhouding die westrijd. Zeker gezien de resterende competitiewedstrijd in Rotterdam gespeeld wordt.
Laatste 2 seizoenen niet. Dit seizoen ook niet.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ken de exacte cijfers niet maar volgens mij wint Ajax vaker in Rotterdam dan dat Feyenoord doet.
Nee hoor. Feyenoord wint daar nooit, heeft niets met niveau te maken. Of wil je soms beweren dat de resultaten tegen Utrecht van Ajax impliceren dat Utrecht een hoger niveau is dan Ajax de afgelopen jaren?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zegt wel wat over het niveauverschil
Van Ajax... tegen 1 ploeg. In eigen huis. Waar die ploeg het altijd moeilijk heeft.quote:
HMF probeert elk seizoen weer iedereen wijs te maken dat Feyenoord kampioen wordt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:
HMF praat te veel over Ajax en niet over zijn eigen ploegje en Twente + Vitesse.
Stel je voor dat Ajax het minst slecht zou zijn.
Persoonlijk worden.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:43 schreef Helpmefok het volgende:
Maargoed. MBO dit dat. Slechte mod.
Het tegengestelde ervan. Ik verwacht dat absoluut niet. Ik vermaak me echter kostelijk met de joodjes die nu die-hard roepen dat ze kampioen worden, terwijl ik dat gewoon absoluut niet zie gebeuren.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
HMF probeert elk seizoen weer iedereen wijs te maken dat Feyenoord kampioen wordt.
Heerlijk man. Krijg je weer een knalrood negerhoofd achter de kompjoeterquote:Persoonlijk worden.Jammer, een teken van zwakte.
Dat zal in jouw gedachten ongetwijfeld het geval zijn, je moet ergens een voldaan gevoel vandaan halen als het inhoudelijk niet gaat.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:45 schreef Helpmefok het volgende:
Heerlijk man. Krijg je weer een knalrood negerhoofd achter de kompjoeter
Jij beweerde dat Feyenoord over Ajax heen zou gaan.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:45 schreef Helpmefok het volgende:
Het tegengestelde ervan. Ik verwacht dat absoluut niet. Ik vermaak me echter kostelijk met de joodjes die nu die-hard roepen dat ze kampioen worden, terwijl ik dat gewoon absoluut niet zie gebeuren.
In de Kuip ja. Is dat de laatste wedstrijd van de competitie dan?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:47 schreef GGMM het volgende:
Jij beweerde dat Feyenoord over Ajax heen zou gaan.
Jij hebt Cambuur, PEC en Groningen niet gekeken?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax blijft voor mij de grote titelkandidaat ook al blijft het spel matig. Er is nog steeds iets om op terug te vallen. Het is niet overdreven slecht wat Ajax laat zien,
En die gaat ook niet komen, gezien het gebrek aan een speler met individuele klasse voor de goal (Siem de Jong heeft dat ook niet voor de duidelijkheid).quote:alleen hebben ze de scherpte voor de gol momenteel niet.
Voor de winterstop ja.quote:Voor de winterstop zag het er ook gewoon strak uit.
Schönequote:Nu hebben ze even een mindere periode en iedereen schreeuwt moord en brand. Siem de Jong moet weer even warm draaien en dan gaat het weer goed komen. Fischer moet even wennen aan de klappen van de zweep. En Schöne is altijd constant.
quote:Laten we het vooral niet hebben over Feyenoord omdat ze wat leuke wedstrijdjes spelen. Maar vergeet niet dat ze ook gewoon verliezen van een erg slecht ADO Den Haag. Dat ze tegen de de clubs uit vorm goed spelen, zegt mij niets. Feyenoord ontvangt alle makkelijke ploegen thuis (en Heerenveen en Ajax). De uitwedstrijden zijn veel belangrijker. Breda, Almelo, Enschede, Eindhoven, Alkmaar, Groningen.. We kennen allemaal de zwakte van Feyenoord. Als Pelle even niet draait, is het hele team uit vorm. Teveel afhankelijk van die spelers.
Ah, je begint al te draaien.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
In de Kuip ja. Is dat de laatste wedstrijd van de competitie dan?.
Leer eens lezen. Trollmodquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, je begint al te draaien.
Goed dat je zelf ook doorhebt dat je belachelijke uitspraken doet.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan prima lezen, misschien moet jij dingen eens wat duidelijker verwoorden.
"In de Kuip op gelijke hoogte (refererend naar het aantal punten uit de vorige zin), op doelsaldo eroverheen".quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:19 schreef Helpmefok het volgende:
Precies, je zegt dus dat Feyenoord Ajax inhaalt, precies zoals ik al zei. Snap niet waar bij jou nu nog onduidelijkheid zit verder.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
"In de Kuip op gelijke hoogte (refererend naar het aantal punten uit de vorige zin), op doelsaldo eroverheen".
Moeilijk hé, Nederlands.
Pelle is zowat betrokken bij IEDER doelpunt manquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:50 schreef Helpmefok het volgende:
Pelle wordt minder en minder belangrijk. Verder zijn Breda en Groningen uit ubersimpele potten voor Feyenoord.
Alkmaar, Enschede en Eindhoven wordt een ander verhaal. Maargoed, ik zeg dan ook niet dat wij kampioen worden. In tegendeel. FC Neuzenvreugd zie ik het echter ook niet doen, als ze op het niveau van de afgelopen wedstrijden blijven acteren. Dat is alles wat ik zeg.
zou me verbazen als die wedstrijd om positie 1 gaatquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
"In de Kuip op gelijke hoogte (refererend naar het aantal punten uit de vorige zin), op doelsaldo eroverheen".
Moeilijk hé, Nederlands.
Valt de laatste potten reuze mee. Dan zou ik eerder Immers noemenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pelle is zowat betrokken bij IEDER doelpunt man![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |