quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:09 schreef Dven het volgende:
Ik dank mijn goede vrienden Jancees en Littlerabbit voor alle steun in de lastige periode die ik inmiddels gelukkig achter de rug heb. Zij zijn de grond waar het huis van mijn vertrouwen op is gebouwd.
Bijzondere credits voor KnutDeIJsbeer voor zijn reis- en weerupdates. Dankzij hem was mijn verbanning kleurrijker dan ik mij ooit heb kunnen voorstellen. Tevens een saluut naar Kapiteintje wiers terugkomst ik spijtig genoeg heb moeten missen. Ik dank Don voor al zijn inspanningen om mij vrij te krijgen. Sommige dingen weet je gewoon.
Eervolle vermeldingen voor : Ajacied422, Mansjester en Insomnia_
Zonder jullie had ik het niet gekund.
Met uitzondering van GMGM, dan. Krijg een klapteen.
Editreden :
[..]
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:09 schreef Dven het volgende:
Ik dank mijn goede vrienden Jancees en Littlerabbit voor alle steun in de lastige periode die ik inmiddels gelukkig achter de rug heb. Zij zijn de grond waar het huis van mijn vertrouwen op is gebouwd.
Bijzondere credits voor KnutDeIJsbeer voor zijn reis- en weerupdates. Dankzij hem was mijn verbanning kleurrijker dan ik mij ooit heb kunnen voorstellen. Tevens een saluut naar Kapiteintje wiers terugkomst ik spijtig genoeg heb moeten missen. Ik dank Don voor al zijn inspanningen om mij vrij te krijgen. Sommige dingen weet je gewoon.
Editreden :
[..]
Enige informatie omtrent de datum van zijn terugkeer?quote:
Wie?quote:
gisteren heeft die een maand gekregenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Enige informatie omtrent de datum van zijn terugkeer?
1 maand, gisteren ingegaan.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Enige informatie omtrent de datum van zijn terugkeer?
Nou al terug? Kutzooi.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:09 schreef Dven het volgende:
Editreden :
[..]
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb hem dit opgedragen om mijn wanvertoning op kaartgebied een beetje goed te maken.
Geluktquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik tracht hiermee Knut zijn eer te redden.
Waar is Insoquote:
Never judge a book by its coverquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb nog even het nieuwe boek van Murakami gehaald. Ben benieuwd, mooie voorkant iig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |