Waar word ik genoemd, vriend?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:09 schreef Dven het volgende:
Ik dank mijn goede vrienden Jancees en Littlerabbit voor alle steun in de lastige periode die ik inmiddels gelukkig achter de rug heb. Zij zijn de grond waar het huis van mijn vertrouwen op is gebouwd.
Bijzondere credits voor KnutDeIJsbeer voor zijn reis- en weerupdates. Dankzij hem was mijn verbanning kleurrijker dan ik mij ooit heb kunnen voorstellen. Tevens een saluut naar Kapiteintje wiers terugkomst ik spijtig genoeg heb moeten missen. Ik dank Don voor al zijn inspanningen om mij vrij te krijgen. Sommige dingen weet je gewoon.
Eervolle vermeldingen voor : Ajacied422, Mansjester en Insomnia_
Zonder jullie had ik het niet gekund.
Met uitzondering van GMGM, dan. Krijg een klapteen.
Editreden :
[..]
.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:47 schreef Helpmefok het volgende:
Ik dank mijn goede vrienden Jancees en Littlerabbit voor alle steun in de lastige periode die ik inmiddels gelukkig achter de rug heb. Zij zijn de grond waar het huis van mijn vertrouwen op is gebouwd.
Bijzondere credits voor KnutDeIJsbeer voor zijn reis- en weerupdates. Dankzij hem was mijn verbanning kleurrijker dan ik mij ooit heb kunnen voorstellen. Tevens een saluut naar Kapiteintje wiers terugkomst ik spijtig genoeg heb moeten missen. Ik dank Don voor al zijn inspanningen om mij vrij te krijgen. Sommige dingen weet je gewoon.
Editreden :
[..]
Sorry, typefoutje gemaakt. Vandaar dat je het niet zag, denk ik.quote:Ik dank mijn goede vrienden Jancees en Littlerabbit voor alle steun in de lastige periode die ik inmiddels gelukkig achter de rug heb. Zij zijn de grond waar het huis van mijn vertrouwen op is gebouwd.
Editreden :
[..]
Op beide kaarten vergeten?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik voel me nu extra slecht dat ik hem vergeten ben op de kaart
Donder maar weer op. Syntix niet eens noemenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:09 schreef Dven het volgende:
Editreden :
[..]
Leg uit.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Na dit weekend staat Ajax op 7 punten van de rest.
Feyenoord gaat sowieso winnen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie een gelijkspelletje nog wel gebeuren bij NAC.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Feyenoord gaat sowieso winnen.
Volgens mij wil je vooral graag dat dat gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie een gelijkspelletje nog wel gebeuren bij NAC.
HAHAHAHAHquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Je bent debiel. Feyenoord staat na dit weekend op 3 punten van Ajax. In de Kuip op gelijke hoogte, op doelsaldo eroverheen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie een gelijkspelletje nog wel gebeuren bij NAC.
En Feyenoord wordt kampioen zekerquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
HAHAHAHAH
Nee. Heerenveen gaat - net als PEC - punten kosten. Weet je nog dat je vorige keer ook voor paal stond?
[..]
Je bent debiel. Feyenoord staat na dit weekend op 3 punten van Ajax. In de Kuip op gelijke hoogte, op doelsaldo eroverheen.
Te weinig smileys.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
HAHAHAHAH
Nee. Heerenveen gaat - net als PEC - punten kosten. Weet je nog dat je vorige keer ook voor paal stond?
[..]
Je bent debiel. Feyenoord staat na dit weekend op 3 punten van Ajax. In de Kuip op gelijke hoogte, op doelsaldo eroverheen.
Ik hoop dat elk project van Sjon de Mol faalt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:23 schreef Syntix het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan Utopia? Blijkbaar mag je niet blij zijn als de kijkcijfers naar beneden gaan, want dan worden de adepten boos
Ik heb het nog nooit gezien, ook Big Brother niet trouwens en alle shit op dat gebied wat erna kwamquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:23 schreef Syntix het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan Utopia? Blijkbaar mag je niet blij zijn als de kijkcijfers naar beneden gaan, want dan worden de adepten boos
Ik heb het nog niet 1x gezien, maar heb er wel mensen veel over horen praten. Is het echt zo veel anders dan de andere Big Brother crap dat dit weer interessant wordt voor velen?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:23 schreef Syntix het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |