Ik lig vannacht onder je bed.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik moet straks naar ZeelandOverstappen op Leiden.
422: " ik wacht je op met een honkbalknuppel"
Leuke speler vind ik dat.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik voorspel 2-1.
Met in de laatste minuut nog een grote kans voor Uth.
Dat is een beetje raar.quote:
Opvolger van Finnbogasson bij Heerenveen schat ik zo.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hele goeie individuele actie, sterk schot, wendbaar.
Heracles wil/kan hem kopen voor 200.000 eurootjes als ik het niet verkeerd heb.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Opvolger van Finnbogasson bij Heerenveen schat ik zo.
Ik vind je foto niet heel sportief.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kekke shit. Een van mijn 2 volgers.
Dat is GwaiLow johquote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik lees net in het ajax topic dat jullie geen schijn van kans maken tegen Salzburg.
Hmm.
Hoezo? Is dat een vereiste dan?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind je foto niet heel sportief.
Hij heeft er wel kijk op.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is GwaiLow joh. Vermoeiende dorpsidioot. Die heeft wel meer geroepen. PSV zou AC Milan met 3-0 verslaan, dat PSV iedere wedstrijd 100% zijn best doet.
Nee, ik weet dat jij een lichaam als een griekse god hebt, maar samen met de 0 ritjes zou dit voor mensen die jou niet zo goed kennen als ik wel eens een verkeerd beeld kunnen geven.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hoezo? Is dat een vereiste dan?
Was tijdens een bbq bij een maatje. Alle bouwvakkerskleding die ik kon vinden aangetrokken. Goeie foto.
Hiermee impliceer je dat die foto me dik doet lijken. Als dat het geval is, ben ik blij dat je me daarvan op de hoogte stelt en pas ik hen meteen aan.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, ik weet dat jij een lichaam als een griekse god hebt, maar samen met de 0 ritjes zou dit voor mensen die jou niet zo goed kennen als ik wel eens een verkeerd beeld kunnen geven.
Nee, niet pomtiedomptiedomquote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
I wanna see the rainbow high in the sky
pomtiedomptiedom
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hiermee impliceer je dat die foto me dik doet lijken. Als dat het geval is, ben ik blij dat je me daarvan op de hoogte stelt en pas ik hen meteen aan.
Welke foto zag je toen je net keek?quote:
Later ook stemmen op de D66. Maar dat verhaal is wel ietwat gehyped. Misschien is het meer dat Samsom op exit staat.quote:
D66 is zo'n ongelofelijke grafpartij hé.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Later ook stemmen op de D66. Maar dat verhaal is wel ietwat gehyped. Misschien is het meer dat Samsom op exit staat.
Ik vind die Emile Roemer maar een enge ventquote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
D66 is zo'n ongelofelijke grafpartij hé..
Als student op iets anders stemmen dan SP is gekkenwerk.
Stem je toch Harry van Bommel?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind die Emile Roemer maar een enge vent
Je hebt er verstand van?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:01 schreef Ajacied422 het volgende:
De SP zit vol dorpsidioten die hard lopen te schreeuwen in debatten in de hoop dat ze serieus worden genomen.
Je dochter?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Welke foto zag je toen je net keek?
quote:
quote:Is Dven echt gay ja? Ik dacht het eerlijk gezegd wel al vanwege zijn neuspiercing.
Ja godver nu wil ik die wel zien he.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik had eerst mijn vrouw, maar dat was een foto die eigenlijk niet door de beugel kon.
He Dvenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:09 schreef Dven het volgende:
Ik dank mijn goede vrienden Jancees en Littlerabbit voor alle steun in de lastige periode die ik inmiddels gelukkig achter de rug heb. Zij zijn de grond waar het huis van mijn vertrouwen op is gebouwd.
Bijzondere credits voor KnutDeIJsbeer voor zijn reis- en weerupdates. Dankzij hem was mijn verbanning kleurrijker dan ik mij ooit heb kunnen voorstellen. Tevens een saluut naar Kapiteintje wiers terugkomst ik spijtig genoeg heb moeten missen. Ik dank Don voor al zijn inspanningen om mij vrij te krijgen. Sommige dingen weet je gewoon.
Eervolle vermeldingen voor : Ajacied422, Lange_Lans, Mansjester en Insomnia_
Zonder jullie had ik het niet gekund.
Met uitzondering van GMGM, dan. Krijg een klapteen.
Welkom terug ouwe rukkerquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:09 schreef Dven het volgende:
Ik dank mijn goede vrienden Jancees en Littlerabbit voor alle steun in de lastige periode die ik inmiddels gelukkig achter de rug heb. Zij zijn de grond waar het huis van mijn vertrouwen op is gebouwd.
Bijzondere credits voor KnutDeIJsbeer voor zijn reis- en weerupdates. Dankzij hem was mijn verbanning kleurrijker dan ik mij ooit heb kunnen voorstellen. Tevens een saluut naar Kapiteintje wiers terugkomst ik spijtig genoeg heb moeten missen. Ik dank Don voor al zijn inspanningen om mij vrij te krijgen. Sommige dingen weet je gewoon.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:09 schreef Dven het volgende:
Ik heb hem dit opgedragen om mijn wanvertoning op kaartgebied een beetje goed te maken.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik voel mij vereerd en weet eigenlijk niet waar ik het aan heb te danken.
In ieder geval, welkom terug
Ik tracht hiermee Knut zijn eer te redden.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik voel mij vereerd en weet eigenlijk niet waar ik het aan heb te danken.
In ieder geval, welkom terug
Dag, vriend.quote:
Het eelt staat nog op de knuistjes door die pegel van Pellequote:
Eervolle vermeldingen voor : Ajacied422, Mansjester en Insomnia_
Editreden :
[..]
Editreden :
[..]
Enige informatie omtrent de datum van zijn terugkeer?quote:
Wie?quote:
gisteren heeft die een maand gekregenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Enige informatie omtrent de datum van zijn terugkeer?
1 maand, gisteren ingegaan.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Enige informatie omtrent de datum van zijn terugkeer?
Nou al terug? Kutzooi.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:09 schreef Dven het volgende:
Editreden :
[..]
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb hem dit opgedragen om mijn wanvertoning op kaartgebied een beetje goed te maken.
Geluktquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik tracht hiermee Knut zijn eer te redden.
Waar is Insoquote:
Never judge a book by its coverquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb nog even het nieuwe boek van Murakami gehaald. Ben benieuwd, mooie voorkant iig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |