Welkom in het GRTD Slowchat topic.quote:
Als dat dan maar is omdat je betere dingen te doen hebt en niet omdat je voelt dat je niet meer welkom bent ergensquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ach ja ik ben echt heel weinig op FOK
Ik vind Inso een toffe gast maar vind het aanbidden door een hele OP aan hem te wijden te ver gaan. Deze reeks bestaat al 7 jaar en ik begrijp niet zo goed waarom het een Inso OP moet zijnquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:54 schreef Fok-it het volgende:
Stuart, waarom haal je telkens de Inso-OP weg?
Ik voel mij niet welkom in de VBL SCquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als dat dan maar is omdat je betere dingen te doen hebt en niet omdat je voelt dat je niet meer welkom bent ergens
Ja hoor! Pannenkoekenquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:54 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat kan ook. LB, heb je daar zin in?
Niet echt meer. Gaat ook prima hoor!quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog plannen om naar Groningen te gaan? En buiten school?
Jij bent een van de normaalste VBL-usersquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik voel mij niet welkom in de VBL SC
Ik ken die SC eigenlijk niet en zou ook niet weten wat eraan te doenquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Broer!quote:
Topquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja hoor! Pannenkoeken
[..]
Niet echt meer. Gaat ook prima hoor!
Dat zeg je vrij vaak ja. Al sla ik soms wel door met mijn slechte humor in de livetopics, beetje op JR-niveau. Hoewel ik dat in principe ook een toffe gast vind.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent een van de normaalste VBL-users
En met jou dan?quote:
Zusjequote:
Niet zo overdreven. tweede keer dat ik het zeg:Dquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zeg je vrij vaak ja. Al sla ik soms wel door met mijn slechte humor in de livetopics, beetje op JR-niveau. Hoewel ik dat in principe ook een toffe gast vind.
Ik weet het, denk ik.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zusje
Je raadt nooit wat er tussen mij en mijn oudere zus is gebeurd
Stuk of 5-10 keerquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet zo overdreven. tweede keer dat ik het zeg:D
Ja wel goed hoor, volgende week Aviciiquote:
Mee eens ja. Ik hou daar wel vanquote:
Aldo, dit is echt walgelijk.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zusje
quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wel goed hoor, volgende week Avicii
Zullen we er een N-K van maken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stuk of 5-10 keer
en nee geen 40-45
HOI ESSquote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dat is het?quote:
Met fokkertsquote:
Ohja da's waar ookquote:
HOI LBquote:
je komt toch niet uit volendam?quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zusje
SpongeBobquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Can you feeling it now, Mr Krabs?
Wist jij het al?quote:
Jou had ik vandaag al gezien bij de OSquote:
Bij de OS? Zitten jullie in Rusland?quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jou had ik vandaag al gezien bij de OS
Hoi Mexicano
Ik wilde vraag 2 net zelf ook stellenquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij de OS? Zitten jullie in Rusland?
Uiteraard. Daar ben ik de hele week al aanwezig. Alleen volgende week woensdag zal ik zeker geen acte de prescence gevenquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jou had ik vandaag al gezien bij de OS
Hoi Mexicano
quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zusje
Ik was er nog toen hoor. Ik spreek Tjacka nietquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wist jij het al?
Van Tjack zeker
quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij de OS? Zitten jullie in Rusland?
Ja, mooi weer enzoquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wilde vraag 2 net zelf ook stellen
Je kan komen hoor, 28 feb. Kan je dan?quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja hoor! Pannenkoeken
[..]
Niet echt meer. Gaat ook prima hoor!
Yup!quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je kan komen hoor, 28 feb. Kan je dan?
Cool cool, zal VA dan ook komen? Meet ik hem ook tegelijkquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik stuur je wel tegen die tijd een berichtje met adres en tijd enzo
Lekker dankbaar welquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:07 schreef Fok-it het volgende:
Ik liep laatst door het centraal, komt er een junkie naar me toe voor een euro
*Een euro? Kaannnkeer een euro?
Ik zeg hier heb je twintig cent zegtie nee nee hoef je niet
Dus ik zeg ja ja is goed ik ken jou ik ken jouquote:
Wie zei dit ook alweer?quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:07 schreef Fok-it het volgende:
Ik liep laatst door het centraal, komt er een junkie naar me toe voor een euro
*Een euro? Kaannnkeer een euro?
Ik zeg hier heb je twintig cent zegtie nee nee hoef je niet
Bijzondere conversatie wel.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus ik zeg ja ja is goed ik ken jou ik ken jou
Je komt uit Noord *uhh ja ik kom uit Noord hoe weet je dat hoe weet je dat*
Zeg ik ja ik ken je moeder ik heb m'n krantenwijk voor dr bezorgd
*Uhh m'n moeder m'n moeder? Ik heb haar al 25 jaar niet meer gezien*
Dus ik zeg fuck jou man ik verkoop dr crack stomme slet
JVTquote:
Ja wat, ik moet onze kleine zus toch ook inlichtenquote:
Die is er oookquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Cool cool, zal VA dan ook komen? Meet ik hem ook tegelijk
quote:
Welk nummerquote:
Watskeburtquote:
Whatsup chick?quote:
hihi je zei segmentquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:13 schreef xcachet het volgende:
Heb jij verstand van markt segmentatie?
echt?quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Watskeburt
Ze hebben zelfs een fok-gerelateerd nummer: 5 sterren abo
Jaquote:
Ja beetjequote:Op donderdag 13 februari 2014 23:13 schreef xcachet het volgende:
doelgroepsegmentatie?quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:13 schreef xcachet het volgende:
Nee. Marktsegmentatie is een doelgroep selecteren voor een bepaalde markt.quote:
quote:
Ja. De opdracht is:quote:
mannen, vrouwen, kinderen, families, oude mensenquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Ja. De opdracht is:
• Beschrijf 5 marktsegmenten in de business to consumer markt van Coca Cola.
Ik snap er serieus 0,0 van..
babiesquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mannen, vrouwen, kinderen, families, oude mensen
Nee man.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mannen, vrouwen, kinderen, families, oude mensen
Wie geeft er een baby nou coca cola?quote:
Je moet eerst weten wat coca-cola wil uitstralen naar de consument.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee man.
Coca Cola heeft oude mensen niet als doelgroep
ok die laatste misschien niet,quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee man.
Coca Cola heeft oude mensen niet als doelgroep
Foetussenquote:
Niet de roze drinkenquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Die drinken alleen maar groene Fernandez
Sowieso negersquote:
weet nietquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet eerst weten wat coca-cola wil uitstralen naar de consument.
En eicellenquote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Watskeburt
Ze hebben zelfs een fok-gerelateerd nummer: 5 sterren abo
quote:
STUDENTEN DANquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
in een Business to Consumer market?
Ik drink nooit light productenquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Die drinken alleen maar cola light
Nee, dat zijn geen marktsegmenten.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:20 schreef xcachet het volgende:
Fokkie moet ik nu 5 doelgroepen hebben voor Coca Cola?
Ja maar dit is mbo dit is toch makkelijkquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:20 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb niet opgelet tijdens mijn colleges Marketing
Ik was bij de Spar en ik faalde met die kassa'squote:
lightquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik drink nooit light producten
Jaquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:20 schreef xcachet het volgende:
Fokkie moet ik nu 5 doelgroepen hebben voor Coca Cola?
Heb wel eens stukken gelezen over overwegingen van Amerikaanse filmproducenten.quote:
Ja maar daar moet ik dan toch die segmenten bij bedenken?quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, dat zijn geen marktsegmenten.
ah nohquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:21 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik was bij de Spar en ik faalde met die kassa's
Bazen: Roze Fernandezquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja
vrouwen: coca cola light
mannen: coca cola zero
reguliere gebruikers: coca cola normaal
Ja dat had ik ook gelezenquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb wel eens stukken gelezen over overwegingen van Amerikaanse filmproducenten.
Die gaan echt rekening houden met verschillende rassen als doelgroep.
Niet te veel negers in de film, anders komen er geen blanken kijken, schijnt.
1 marktsegment is volgens mij, dat ze een unieke smaak willen creërenquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja maar daar moet ik dan toch die segmenten bij bedenken?
Ja, maar ik scande mijn flessie Coca Cola Zero en leg het op de plank om mijn pinpas te pakken. Gaat die scanner steeds mijn fles scannen, had ik dus 12 flessen cola staanquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ah noh![]()
Ik ben daar ook laatst geweest
neequote:Op donderdag 13 februari 2014 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1 marktsegment is volgens mij, dat ze een unieke smaak willen creëren
sukkelquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:22 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, maar ik scande mijn flessie Coca Cola Zero en leg het op de plank om mijn pinpas te pakken. Gaat die scanner steeds mijn fles scannen, had ik dus 12 flessen cola staan
Dit is echt abracadabra voor mij. Sorry maar ik snap er echt helemaal niks van.. Ik snap niet eens fatsoenlijk wat een segment is..quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1 marktsegment is volgens mij, dat ze een unieke smaak willen creëren
Doe normaalquote:
Volgens deze redenatie is deze markt vrij klein. Er zijn namelijk niet zoveel onzijdige mensenquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja
vrouwen: coca cola light
mannen: coca cola zero
reguliere gebruikers: coca cola normaal
Ik heb me door Etsu laten vertellen dat groen voor homo's is.quote:
Zo bizar als het waar isquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook gelezen
Hoe doen ze dat dan bij een slavenfilm?quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb wel eens stukken gelezen over overwegingen van Amerikaanse filmproducenten.
Die gaan echt rekening houden met verschillende rassen als doelgroep.
Niet te veel negers in de film, anders komen er geen blanken kijken, schijnt.
Nu moet ik denken aan I want you van Savage Gardenquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Coca Cola Vanilla: Hipsters
Cherry Coke: Idioten
Hide yo kids, hide yo wifequote:Op donderdag 13 februari 2014 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb me door Etsu laten vertellen dat groen voor homo's is.
[..]
Zo bizar als het waar is
Lees de laatste tijd sowieso heel veel huisberichten van Amerikaanse negers die overal racisme in zien, dus kan weinig meer serieus nemen nu.
Nee wat aldo zegt is domquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:24 schreef Fok-it het volgende:
Volgens mij klopt dat echt niet hoor ALdo
dat zijn verschillende marktsegmentenquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:24 schreef Fok-it het volgende:
Volgens mij klopt dat echt niet hoor ALdo
Ach, het gepeupel daar denkt nog steeds dat witte slaven nooit hebben bestaan.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat dan bij een slavenfilm?
Wat ga je doenquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:24 schreef Fok-it het volgende:
Een markt kan op basis van verschillende uitgangspunten of criteria gesegmenteerd worden:
Demografisch Bijvoorbeeld: op basis van geloof, geslacht, leefstijl, leeftijd, generatie, opleiding.
Psychologisch Bijvoorbeeld: op basis van personaliteit, motivatie en interesses.
Geografisch Bijvoorbeeld: Noord-Europa, het Caribisch gebied, steden met meer dan 1 miljoen inwoners, dunbevolkte gebieden.
Andere criteria zoals: merkloyaliteit, gebruik van een product (veel/gemiddeld/weinig), type gebruiker (beginner/professional), etc.
mannen en vrouwen zijn anders, kinderen zijn andersquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:24 schreef Fok-it het volgende:
Een markt kan op basis van verschillende uitgangspunten of criteria gesegmenteerd worden:
Demografisch Bijvoorbeeld: op basis van geloof, geslacht, leefstijl, leeftijd, generatie, opleiding.
Psychologisch Bijvoorbeeld: op basis van personaliteit, motivatie en interesses.
Geografisch Bijvoorbeeld: Noord-Europa, het Caribisch gebied, steden met meer dan 1 miljoen inwoners, dunbevolkte gebieden.
Andere criteria zoals: merkloyaliteit, gebruik van een product (veel/gemiddeld/weinig), type gebruiker (beginner/professional), etc.
Boem alles goedquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat zijn verschillende marktsegmenten
en dan kun je ook nog de Europese markt met de Noord-Amerikaanse markt vergelijken. Denk dan aan de formaat flessen enzo
Hoezo?quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan I want you van Savage Garden
Ja dat had ik dus gelezen in mijn boek. Maar snap niet wat gesegmenteerd worden isquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:24 schreef Fok-it het volgende:
Whehehe, lang niet gezien.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hide yo kids, hide yo wife
Ja. Dat is dus alleen demografischquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mannen en vrouwen zijn anders, kinderen zijn anders
[..]
Boem alles goed
maakt niet uit, ze hoeft maar 5 groepenquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Dat is dus alleen demografisch
Hoezo zou ik dat nou weer denkenquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, het gepeupel daar denkt nog steeds dat witte slaven nooit hebben bestaan.
Maar ik denk dat de KKK wel komt kijken naar een film over slaven.
ohquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:26 schreef Fok-it het volgende:
segmenteren is gewoon moeilijk woord voor onderverdelen.
Maar ik weet het ook niet meer precies dus.quote:
Ach toch bedanktquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ik weet het ook niet meer precies dus.
In het eerste couplet zingen ze 'sweet like a chica cherry cola'quote:
Waar heb ik het over jou dan?quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoezo zou ik dat nou weer denken![]()
Ik ga even uit van een Hollywood film en Hollywoodfilms gaan over het algemeen alleen over de VS. En in de VS waren praktisch alle slaven neger.
Ik studeer dan ook geen marketingquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:28 schreef Fok-it het volgende:
Ik vond Marketing ook zwaar kutniks voor mij.
Ik ken het nummer nietquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
In het eerste couplet zingen ze 'sweet like a chica cherry cola'
Nee.quote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik studeer dan ook geen marketing
Nou ja je quotte mijquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar heb ik het over jou dan?
Oké.quote:
beterquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook nietkreeg het met hbo Communicatie.
Welnee joh, beetje vertrouwen in jezelf hebben hoor!quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:19 schreef xcachet het volgende:
mbo is nog te hoog gegrepen voor mij
Ik had dat ook niet verwacht bij mbo eigenlijk. Ik kreeg datzelfde en dat waren hele uitgebreide casussen waar je heel blok mee bezig wasquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
beter
dit hele verslag gaat over marketing
ben al sinds 4 uur vanmiddag bezig
kun je na gaan hoe gaar ik ben geworden
Heb het inderdaad over de Amerikaanse medemens.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou ja je quotte mij![]()
Of bedoelde je onze Amerikaanse medemens?
Ik vind cherry coke best lekkerquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Coca Cola Vanilla: Hipsters
Cherry Coke: Idioten
Dat vind ik nou weer niet lekkerquote:
Op de uni?quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:21 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik was bij de Spar en ik faalde met die kassa's
Ik krijg ook een heel blok de tijd. Maar dan voor twee verslagen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had dat ook niet verwacht bij mbo eigenlijk. Ik kreeg datzelfde en dat waren hele uitgebreide casussen waar je heel blok mee bezig was
Beter.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik krijg ook een heel blok de tijd. Maar dan voor twee verslagen.
Die andere gaat over business communication maar die heb ik al af.
kanquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat vind ik nou weer niet lekker![]()
Ik google nog wel even wat voor je.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
ja, al denk ik dat het een fail is. Geen puntjes op de i
Erg hè?quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb het inderdaad over de Amerikaanse medemens.
Zelden zulke domme mensen meegemaakt. Affreus gewoon.
IDIOOT!quote:
Ohnoesquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:33 schreef Stuart het volgende:
Essje, je staat nu gedeeld 10e qua geopende topics
Thank you! Ik weet trouwens niet wat ik lekkerder vind, dat of Dr Pepperquote:
Etsu is op gelijke hoogte gekomen en haalt je wel in in het huidige tempoquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
OhnoesWie heeft me nu weer ingehaald
Ik had ook niet echt verwacht lang erin te staanquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Etsu is op gelijke hoogte gekomen en haalt je wel in in het huidige tempo
Toch jammer voor iemand die hier al zolang postquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had ook niet echt verwacht lang erin te staan
Mmmbob, bubob baduwobquote:
Ach,zoveel maakt het ook weer niet uitquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Toch jammer voor iemand die hier al zolang post
Hoi Fopje. Dans je mee op MMMbop?quote:
Van Hanson?quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi Fopje. Dans je mee op MMMbop?![]()
![]()
Jaquote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:38 schreef Fopje het volgende:
Oh wacht, die staat al een paar posts hierboven.
Nee, het zijn mietjes.
Maar het nummer is wel classic ja.
Ik mis je daarquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ach,zoveel maakt het ook weer niet uit
Ik sta nog in het rijtje ernaastquote:
Broertjes tochquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:38 schreef Fopje het volgende:
Oh wacht, die staat al een paar posts hierboven.
Nee, het zijn mietjes.
Maar het nummer is wel classic ja.
Ja, gelukkig maarquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik sta nog in het rijtje ernaast
Sup stuardos! Alles goee?quote:
Ja volgens mij wel. Maar het zou me niks verbazen als ze elke avond elkaars pik aan het likken waren.quote:
Ja, wel okay nadat een kat mij probeerde te vermoordenquote:
Hahahahahaquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:41 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel. Maar het zou me niks verbazen als ze elke avond elkaars pik aan het likken waren.
Is het al een beetje dichtgegroeid?quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, wel okay nadat een kat mij probeerde te vermoorden
Hoe is het met jou?
Nee joh, het springt juist steeds open en begint dan weer te bloeden. Ik had zoiets, ach een paar krassen van een kat, big deal, maar mijn huisarts vond het blijkbaar serieus genoeg om antibiotica te gevenquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:42 schreef Fopje het volgende:
[..]
Is het al een beetje dichtgegroeid?![]()
Joa gaat, niet veel spannends. Heb een ubervette dashcam gekocht. Op naar Rusland!
Ze waren wel lekker speels met elkaar aan het stoeien in de branding iigquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:41 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel. Maar het zou me niks verbazen als ze elke avond elkaars pik aan het likken waren.
Bloot?quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze waren wel lekker speels met elkaar aan het stoeien in de branding iig
Iedereen in Rusland heeft Dashcam's. Bron: Youtubequote:Op donderdag 13 februari 2014 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee joh, het springt juist steeds open en begint dan weer te bloeden. Ik had zoiets, ach een paar krassen van een kat, big deal, maar mijn huisarts vond het blijkbaar serieus genoeg om antibiotica te geven
Een dashcam? Dat is voor in de auto? Je gaat naar Rusland?
Nee dat niet. De clip ging vloeiend over van skeelerende broers naar degelijk geklede jongens in ed branding, geheel gekleed in jaren 90 stijl natuurlijk.quote:
Misschien voor bacteriën ofzo?quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee joh, het springt juist steeds open en begint dan weer te bloeden. Ik had zoiets, ach een paar krassen van een kat, big deal, maar mijn huisarts vond het blijkbaar serieus genoeg om antibiotica te geven
Een dashcam? Dat is voor in de auto? Je gaat naar Rusland?
Zou het dan toch?quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze waren wel lekker speels met elkaar aan het stoeien in de branding iig
Is een dashcam een camera in je auto op je dashboard of ben ik totaal gestoord nuquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Iedereen in Rusland heeft Dashcam's. Bron: Youtube
Maar nu de grote vraag. Heeft Fopje een dashcam omdat hij naar Rusland gaat. Of gaat hij naar Rusland omdat hij een dashcam heeft?
Aha, I seequote:Op donderdag 13 februari 2014 23:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat niet. De clip ging vloeiend over van skeelerende broers naar degelijk geklede jongens in ed branding, geheel gekleed in jaren 90 stijl natuurlijk.
Jezusquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:46 schreef Fopje het volgende:
[..]
Misschien voor bacteriën ofzo?
Ja zo'n ding wat alles opneemt door je voorruit zeg maar, je ziet toch vaak van die filmpjes uit rusland.
Bijvoorbeeld:
Ik ga niet echt naar Rusland
[..]
Zou het dan toch?
Ja, riep hij ook. En ik ben sowieso al vrij gevoelig voor infecties. Nooit bij stilgestaan dat een kat zoveel macht kan hebbenquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:46 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja zo'n ding wat alles opneemt door je voorruit zeg maar, je ziet toch vaak van die filmpjes uit rusland.
Bijvoorbeeld:
[..]
Zou het dan toch?
leukquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:47 schreef Etsu het volgende:
Oke. Mensen. Vanaf nu haat ik mijn leven.
Wantquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:47 schreef Etsu het volgende:
Oke. Mensen. Vanaf nu haat ik mijn leven.
Op de snelweg met zo'n karretje van een bouwmarktquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:49 schreef Fok-it het volgende:
Die mensen zijn helemaal waus daare
Ja en jaquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is een dashcam een camera in je auto op je dashboard of ben ik totaal gestoord nu![]()
En die vent bij dat tankstation die bijna plat gereden wordtquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op de snelweg met zo'n karretje van een bouwmarkt
Nou. Ik sprak vanavond een vriend van me. Best lang. En hij zei dat ik maar even langs moest komen, aangezien ik zijn kamer nooit had gezien enzo. Ik kreeg het adres en huisnummer. Ik snel douchen en omkleden, ik op de fiets, ik heen fietsen (zo'n 2 km, als het niet langer is), als ik er bijna ben, gaat MIJN MOBIEL VERDOMME UIT EN LEEG EN ALLESquote:
De clip spreekt voor zichquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:46 schreef Fopje het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld:
[..]
Zou het dan toch?
Hahahahahaquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En die vent bij dat tankstation die bijna plat gereden wordt
EN die met dat karretje inderdaadquote:
Dat nummer heb ik eigenlijk nooit kunnen waarderenquote:
Hoi VAquote:
Dit kwam vroeger echt om de 5 minuten op MTVquote:
Nee, dan spoor je inderdaad echt nietquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
EN die met dat karretje inderdaadDan ben je toch niet goed wijs
Ik welquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat nummer heb ik eigenlijk nooit kunnen waarderen
Wowquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:52 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dit kwam vroeger echt om de 5 minuten op MTV
Wat? Hoe oud ben je dan?quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
WowVertel ons verhalen over de tijd dat MTV nog muziek uitzond
![]()
Ga er nog een keer heendanquote:
hoe is du leef?quote:
Hoe oud is Fopje danquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
WowVertel ons verhalen over de tijd dat MTV nog muziek uitzond
![]()
24quote:
Ik ben ook 24. Keek je vroeger nooit MTV?quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
24![]()
![]()
But that was not the point!
Ongeveer net zo oud als ik toch?quote:
Die filmpjes ook van die Russische jongeren die zonder beschermingen die bruggen op klimmen enzo. Krijg je het Spaans benauwd vanquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dan spoor je inderdaad echt niet![]()
maar zoals jij het zei begreep ik het ook vanuit mijn boekquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:37 schreef Fok-it het volgende:
Ja Aldo had dus geen gelijk.
Cachie, het is totaal wat andersNu ik me ff inlees weet ik het al.
Wat heb je nu ingevuld dan?quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
maar zoals jij het zei begreep ik het ook vanuit mijn boek
Wij hadden vaker TMF opstaan..quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:55 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik ben ook 24. Keek je vroeger nooit MTV?
Ja zei ik toch, volgens mij net zo oud als ik en dat klopt oudquote:
Ik heb een best wel lekker whisky. Dus goed.quote:
Of ik ben gewoon oudquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zei ik toch, volgens mij net zo oud als ik en dat klopt oud
Ik best wel volgens mij. Maar toen was MTV alleen maar muziek. Heel af en toe een ander programma. TMF ook toch wel?quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij hadden vaker TMF opstaan..
Maar ik keek sowieso bijna nooit tv eigenlijk
Je drinkt whiskeyquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb een best wel lekker whisky. Dus goed.
Black Label
MTV had ook Beavis en Buttheadquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:56 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik best wel volgens mij. Maar toen was MTV alleen maar muziek. Heel af en toe een ander programma. TMF ook toch wel?
Dat sowieso.quote:
Ik weet nog dat MTV een tijd lang alleen programma's uitzond in de echte primetime rond etenstijd. Was altijd stom want dan was er geen muziek meerquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:56 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik best wel volgens mij. Maar toen was MTV alleen maar muziek. Heel af en toe een ander programma. TMF ook toch wel?
Ik drink alles met alcohol, dat moet je onderhand wetenquote:
Dat is zo briljantquote:
Wat is het verschil tussen idioot en gestoord eigenlijkquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Goede score wel vanavond Stuwie. Je bent gestoord, idioot én oud![]()
![]()
Geen idee. Ik keek af ent oe wel eens mee met mijn broers (en die hadden voornamelijk TMF op staan) maar ik keek eigenlijk maar sporadisch. Dus ik zou niet weten hoe vaak die langs kwamquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:56 schreef Fopje het volgende:
[..]
dit ja!!!quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk hier maar naar Cachie.
Niet te dronken worden hequote:Op donderdag 13 februari 2014 23:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb een best wel lekker whisky. Dus goed.
Black Label
In alle eerlijkheid vind ik dat niet zo bij jou passen. Ik weet niet, je lijkt soms wat 'braaf' zeg maarquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik drink alles met alcohol, dat moet je onderhand weten
Als je gestoord ben ben je gek, en als je een idioot bent ben je een niet leuke mafketelquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen idioot en gestoord eigenlijk![]()
Dit zal je hopelijk wel verder helpen. Wel even goed veranderen want dit geldt natuurlijk niet allemaal voor een bedrijf als coca-colaquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
dit ja!!!
Zo staat het in heel moeilijk engels uitgelegd in mijn boek.
Johnny Walker is Johnny Walker toch?quote:
Aha, duidelijk, thanksquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je gestoord ben ben je gek, en als je een idioot bent ben je een niet leuke mafketel
Geen dankquote:
De Amerikanen gebruiken whisky en de Schotten en Ieren whiskey?quote:
Ik braaf?quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
In alle eerlijkheid vind ik dat niet zo bij jou passen. Ik weet niet, je lijkt soms wat 'braaf' zeg maar
Dat bedoel ik niet negatief hoor
Alohaquote:
Echt dom eigenlijk. Maarja, wat wil je.. Youtube is veel handiger.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet nog dat MTV een tijd lang alleen programma's uitzond in de echte primetime rond etenstijd. Was altijd stom want dan was er geen muziek meerTegenwoordig als er op MTV muziek is weet je dat je al lang had moeten slapen.
niet waarquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je gestoord ben ben je gek, en als je een idioot bent ben je een niet leuke mafketel
Andersom.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
De Amerikanen gebruiken whisky en de Schotten en Ieren whiskey?
4EBEquote:
Dat vind ik WEL een tof nummerquote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:01 schreef essnhills het volgende:
Ik b lijf nog even hangen in de 'bijzondere' muziek:
Johnny Walker is echt scotch hoorquote:
Eens. Daarom vind ik naar de radio luisteren ook nog heel fijn, al is er geen zender die mijn smaak goed uitzendt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:01 schreef Fopje het volgende:
[..]
Echt dom eigenlijk. Maarja, wat wil je.. Youtube is veel handiger.
Maar toch zijn liedjes vaak leuker/intenser als je iets op de radio of op de TV hoort. Want dan heb je er geen controle over. Als ik een liedje op youtube luister dat heel anders.
Je kan het een beetje vergelijken met porno denk ik. Als je dat op TV tegenkomt is het veel "spannender". Op internet klik je filmpjes aan, scrolled wat en hup, volgende filmpje.
Ja, ik vind jou wel braaf overkomen eigenlijkquote:
oiquote:
En schotten schrijven zonder e.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Johnny Walker is echt scotch hoor
Oh haiquote:
Essquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |