Erg hè?quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb het inderdaad over de Amerikaanse medemens.
Zelden zulke domme mensen meegemaakt. Affreus gewoon.
IDIOOT!quote:
Ohnoesquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:33 schreef Stuart het volgende:
Essje, je staat nu gedeeld 10e qua geopende topics
Thank you! Ik weet trouwens niet wat ik lekkerder vind, dat of Dr Pepperquote:
Etsu is op gelijke hoogte gekomen en haalt je wel in in het huidige tempoquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
OhnoesWie heeft me nu weer ingehaald
Ik had ook niet echt verwacht lang erin te staanquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Etsu is op gelijke hoogte gekomen en haalt je wel in in het huidige tempo
Toch jammer voor iemand die hier al zolang postquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had ook niet echt verwacht lang erin te staan
Mmmbob, bubob baduwobquote:
Ach,zoveel maakt het ook weer niet uitquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Toch jammer voor iemand die hier al zolang post
Hoi Fopje. Dans je mee op MMMbop?quote:
Van Hanson?quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi Fopje. Dans je mee op MMMbop?![]()
![]()
Jaquote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:38 schreef Fopje het volgende:
Oh wacht, die staat al een paar posts hierboven.
Nee, het zijn mietjes.
Maar het nummer is wel classic ja.
Ik mis je daarquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ach,zoveel maakt het ook weer niet uit
Ik sta nog in het rijtje ernaastquote:
Broertjes tochquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:38 schreef Fopje het volgende:
Oh wacht, die staat al een paar posts hierboven.
Nee, het zijn mietjes.
Maar het nummer is wel classic ja.
Ja, gelukkig maarquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik sta nog in het rijtje ernaast
Sup stuardos! Alles goee?quote:
Ja volgens mij wel. Maar het zou me niks verbazen als ze elke avond elkaars pik aan het likken waren.quote:
Ja, wel okay nadat een kat mij probeerde te vermoordenquote:
Hahahahahaquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:41 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel. Maar het zou me niks verbazen als ze elke avond elkaars pik aan het likken waren.
Is het al een beetje dichtgegroeid?quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, wel okay nadat een kat mij probeerde te vermoorden
Hoe is het met jou?
Nee joh, het springt juist steeds open en begint dan weer te bloeden. Ik had zoiets, ach een paar krassen van een kat, big deal, maar mijn huisarts vond het blijkbaar serieus genoeg om antibiotica te gevenquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:42 schreef Fopje het volgende:
[..]
Is het al een beetje dichtgegroeid?![]()
Joa gaat, niet veel spannends. Heb een ubervette dashcam gekocht. Op naar Rusland!
Ze waren wel lekker speels met elkaar aan het stoeien in de branding iigquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:41 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel. Maar het zou me niks verbazen als ze elke avond elkaars pik aan het likken waren.
Bloot?quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze waren wel lekker speels met elkaar aan het stoeien in de branding iig
Iedereen in Rusland heeft Dashcam's. Bron: Youtubequote:Op donderdag 13 februari 2014 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee joh, het springt juist steeds open en begint dan weer te bloeden. Ik had zoiets, ach een paar krassen van een kat, big deal, maar mijn huisarts vond het blijkbaar serieus genoeg om antibiotica te geven
Een dashcam? Dat is voor in de auto? Je gaat naar Rusland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |