Ik drink nooit light productenquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Die drinken alleen maar cola light
Nee, dat zijn geen marktsegmenten.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:20 schreef xcachet het volgende:
Fokkie moet ik nu 5 doelgroepen hebben voor Coca Cola?
Ja maar dit is mbo dit is toch makkelijkquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:20 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb niet opgelet tijdens mijn colleges Marketing
Ik was bij de Spar en ik faalde met die kassa'squote:
lightquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik drink nooit light producten
Jaquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:20 schreef xcachet het volgende:
Fokkie moet ik nu 5 doelgroepen hebben voor Coca Cola?
Heb wel eens stukken gelezen over overwegingen van Amerikaanse filmproducenten.quote:
Ja maar daar moet ik dan toch die segmenten bij bedenken?quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, dat zijn geen marktsegmenten.
ah nohquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:21 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik was bij de Spar en ik faalde met die kassa's
Bazen: Roze Fernandezquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja
vrouwen: coca cola light
mannen: coca cola zero
reguliere gebruikers: coca cola normaal
Ja dat had ik ook gelezenquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb wel eens stukken gelezen over overwegingen van Amerikaanse filmproducenten.
Die gaan echt rekening houden met verschillende rassen als doelgroep.
Niet te veel negers in de film, anders komen er geen blanken kijken, schijnt.
1 marktsegment is volgens mij, dat ze een unieke smaak willen creërenquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja maar daar moet ik dan toch die segmenten bij bedenken?
Ja, maar ik scande mijn flessie Coca Cola Zero en leg het op de plank om mijn pinpas te pakken. Gaat die scanner steeds mijn fles scannen, had ik dus 12 flessen cola staanquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ah noh![]()
Ik ben daar ook laatst geweest
neequote:Op donderdag 13 februari 2014 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1 marktsegment is volgens mij, dat ze een unieke smaak willen creëren
sukkelquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:22 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, maar ik scande mijn flessie Coca Cola Zero en leg het op de plank om mijn pinpas te pakken. Gaat die scanner steeds mijn fles scannen, had ik dus 12 flessen cola staan
Dit is echt abracadabra voor mij. Sorry maar ik snap er echt helemaal niks van.. Ik snap niet eens fatsoenlijk wat een segment is..quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1 marktsegment is volgens mij, dat ze een unieke smaak willen creëren
Doe normaalquote:
Volgens deze redenatie is deze markt vrij klein. Er zijn namelijk niet zoveel onzijdige mensenquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja
vrouwen: coca cola light
mannen: coca cola zero
reguliere gebruikers: coca cola normaal
Ik heb me door Etsu laten vertellen dat groen voor homo's is.quote:
Zo bizar als het waar isquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook gelezen
Hoe doen ze dat dan bij een slavenfilm?quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb wel eens stukken gelezen over overwegingen van Amerikaanse filmproducenten.
Die gaan echt rekening houden met verschillende rassen als doelgroep.
Niet te veel negers in de film, anders komen er geen blanken kijken, schijnt.
Nu moet ik denken aan I want you van Savage Gardenquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Coca Cola Vanilla: Hipsters
Cherry Coke: Idioten
Hide yo kids, hide yo wifequote:Op donderdag 13 februari 2014 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb me door Etsu laten vertellen dat groen voor homo's is.
[..]
Zo bizar als het waar is
Lees de laatste tijd sowieso heel veel huisberichten van Amerikaanse negers die overal racisme in zien, dus kan weinig meer serieus nemen nu.
Nee wat aldo zegt is domquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:24 schreef Fok-it het volgende:
Volgens mij klopt dat echt niet hoor ALdo
dat zijn verschillende marktsegmentenquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:24 schreef Fok-it het volgende:
Volgens mij klopt dat echt niet hoor ALdo
Ach, het gepeupel daar denkt nog steeds dat witte slaven nooit hebben bestaan.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat dan bij een slavenfilm?
Wat ga je doenquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:24 schreef Fok-it het volgende:
Een markt kan op basis van verschillende uitgangspunten of criteria gesegmenteerd worden:
Demografisch Bijvoorbeeld: op basis van geloof, geslacht, leefstijl, leeftijd, generatie, opleiding.
Psychologisch Bijvoorbeeld: op basis van personaliteit, motivatie en interesses.
Geografisch Bijvoorbeeld: Noord-Europa, het Caribisch gebied, steden met meer dan 1 miljoen inwoners, dunbevolkte gebieden.
Andere criteria zoals: merkloyaliteit, gebruik van een product (veel/gemiddeld/weinig), type gebruiker (beginner/professional), etc.
mannen en vrouwen zijn anders, kinderen zijn andersquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:24 schreef Fok-it het volgende:
Een markt kan op basis van verschillende uitgangspunten of criteria gesegmenteerd worden:
Demografisch Bijvoorbeeld: op basis van geloof, geslacht, leefstijl, leeftijd, generatie, opleiding.
Psychologisch Bijvoorbeeld: op basis van personaliteit, motivatie en interesses.
Geografisch Bijvoorbeeld: Noord-Europa, het Caribisch gebied, steden met meer dan 1 miljoen inwoners, dunbevolkte gebieden.
Andere criteria zoals: merkloyaliteit, gebruik van een product (veel/gemiddeld/weinig), type gebruiker (beginner/professional), etc.
Boem alles goedquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat zijn verschillende marktsegmenten
en dan kun je ook nog de Europese markt met de Noord-Amerikaanse markt vergelijken. Denk dan aan de formaat flessen enzo
Hoezo?quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan I want you van Savage Garden
Ja dat had ik dus gelezen in mijn boek. Maar snap niet wat gesegmenteerd worden isquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:24 schreef Fok-it het volgende:
Whehehe, lang niet gezien.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hide yo kids, hide yo wife
Ja. Dat is dus alleen demografischquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mannen en vrouwen zijn anders, kinderen zijn anders
[..]
Boem alles goed
maakt niet uit, ze hoeft maar 5 groepenquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Dat is dus alleen demografisch
Hoezo zou ik dat nou weer denkenquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, het gepeupel daar denkt nog steeds dat witte slaven nooit hebben bestaan.
Maar ik denk dat de KKK wel komt kijken naar een film over slaven.
ohquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:26 schreef Fok-it het volgende:
segmenteren is gewoon moeilijk woord voor onderverdelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |