Ik drink nooit light productenquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Die drinken alleen maar cola light
Nee, dat zijn geen marktsegmenten.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:20 schreef xcachet het volgende:
Fokkie moet ik nu 5 doelgroepen hebben voor Coca Cola?
Ja maar dit is mbo dit is toch makkelijkquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:20 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb niet opgelet tijdens mijn colleges Marketing
Ik was bij de Spar en ik faalde met die kassa'squote:
lightquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik drink nooit light producten
Jaquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:20 schreef xcachet het volgende:
Fokkie moet ik nu 5 doelgroepen hebben voor Coca Cola?
Heb wel eens stukken gelezen over overwegingen van Amerikaanse filmproducenten.quote:
Ja maar daar moet ik dan toch die segmenten bij bedenken?quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, dat zijn geen marktsegmenten.
ah nohquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:21 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik was bij de Spar en ik faalde met die kassa's
Bazen: Roze Fernandezquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja
vrouwen: coca cola light
mannen: coca cola zero
reguliere gebruikers: coca cola normaal
Ja dat had ik ook gelezenquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb wel eens stukken gelezen over overwegingen van Amerikaanse filmproducenten.
Die gaan echt rekening houden met verschillende rassen als doelgroep.
Niet te veel negers in de film, anders komen er geen blanken kijken, schijnt.
1 marktsegment is volgens mij, dat ze een unieke smaak willen creërenquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja maar daar moet ik dan toch die segmenten bij bedenken?
Ja, maar ik scande mijn flessie Coca Cola Zero en leg het op de plank om mijn pinpas te pakken. Gaat die scanner steeds mijn fles scannen, had ik dus 12 flessen cola staanquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ah noh![]()
Ik ben daar ook laatst geweest
neequote:Op donderdag 13 februari 2014 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1 marktsegment is volgens mij, dat ze een unieke smaak willen creëren
sukkelquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:22 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, maar ik scande mijn flessie Coca Cola Zero en leg het op de plank om mijn pinpas te pakken. Gaat die scanner steeds mijn fles scannen, had ik dus 12 flessen cola staan
Dit is echt abracadabra voor mij. Sorry maar ik snap er echt helemaal niks van.. Ik snap niet eens fatsoenlijk wat een segment is..quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1 marktsegment is volgens mij, dat ze een unieke smaak willen creëren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |