Welkom in het GRTD Slowchat topic.quote:
Als dat dan maar is omdat je betere dingen te doen hebt en niet omdat je voelt dat je niet meer welkom bent ergensquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ach ja ik ben echt heel weinig op FOK
Ik vind Inso een toffe gast maar vind het aanbidden door een hele OP aan hem te wijden te ver gaan. Deze reeks bestaat al 7 jaar en ik begrijp niet zo goed waarom het een Inso OP moet zijnquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:54 schreef Fok-it het volgende:
Stuart, waarom haal je telkens de Inso-OP weg?
Ik voel mij niet welkom in de VBL SCquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als dat dan maar is omdat je betere dingen te doen hebt en niet omdat je voelt dat je niet meer welkom bent ergens
Ja hoor! Pannenkoekenquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:54 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat kan ook. LB, heb je daar zin in?
Niet echt meer. Gaat ook prima hoor!quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog plannen om naar Groningen te gaan? En buiten school?
Jij bent een van de normaalste VBL-usersquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik voel mij niet welkom in de VBL SC
Ik ken die SC eigenlijk niet en zou ook niet weten wat eraan te doenquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik voel mij niet welkom in de VBL SC
Broer!quote:
Topquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja hoor! Pannenkoeken
[..]
Niet echt meer. Gaat ook prima hoor!
Dat zeg je vrij vaak ja. Al sla ik soms wel door met mijn slechte humor in de livetopics, beetje op JR-niveau. Hoewel ik dat in principe ook een toffe gast vind.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent een van de normaalste VBL-users
En met jou dan?quote:
Zusjequote:
Niet zo overdreven. tweede keer dat ik het zeg:Dquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zeg je vrij vaak ja. Al sla ik soms wel door met mijn slechte humor in de livetopics, beetje op JR-niveau. Hoewel ik dat in principe ook een toffe gast vind.
Ik weet het, denk ik.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zusje
Je raadt nooit wat er tussen mij en mijn oudere zus is gebeurd
Stuk of 5-10 keerquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet zo overdreven. tweede keer dat ik het zeg:D
Ja wel goed hoor, volgende week Aviciiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |