Nee dat niet. De clip ging vloeiend over van skeelerende broers naar degelijk geklede jongens in ed branding, geheel gekleed in jaren 90 stijl natuurlijk.quote:
Misschien voor bacteriën ofzo?quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee joh, het springt juist steeds open en begint dan weer te bloeden. Ik had zoiets, ach een paar krassen van een kat, big deal, maar mijn huisarts vond het blijkbaar serieus genoeg om antibiotica te geven
Een dashcam? Dat is voor in de auto? Je gaat naar Rusland?
Zou het dan toch?quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze waren wel lekker speels met elkaar aan het stoeien in de branding iig
Is een dashcam een camera in je auto op je dashboard of ben ik totaal gestoord nuquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Iedereen in Rusland heeft Dashcam's. Bron: Youtube
Maar nu de grote vraag. Heeft Fopje een dashcam omdat hij naar Rusland gaat. Of gaat hij naar Rusland omdat hij een dashcam heeft?
Aha, I seequote:Op donderdag 13 februari 2014 23:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat niet. De clip ging vloeiend over van skeelerende broers naar degelijk geklede jongens in ed branding, geheel gekleed in jaren 90 stijl natuurlijk.
Jezusquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:46 schreef Fopje het volgende:
[..]
Misschien voor bacteriën ofzo?
Ja zo'n ding wat alles opneemt door je voorruit zeg maar, je ziet toch vaak van die filmpjes uit rusland.
Bijvoorbeeld:
Ik ga niet echt naar Rusland
[..]
Zou het dan toch?
Ja, riep hij ook. En ik ben sowieso al vrij gevoelig voor infecties. Nooit bij stilgestaan dat een kat zoveel macht kan hebbenquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:46 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja zo'n ding wat alles opneemt door je voorruit zeg maar, je ziet toch vaak van die filmpjes uit rusland.
Bijvoorbeeld:
[..]
Zou het dan toch?
leukquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:47 schreef Etsu het volgende:
Oke. Mensen. Vanaf nu haat ik mijn leven.
Wantquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:47 schreef Etsu het volgende:
Oke. Mensen. Vanaf nu haat ik mijn leven.
Op de snelweg met zo'n karretje van een bouwmarktquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:49 schreef Fok-it het volgende:
Die mensen zijn helemaal waus daare
Ja en jaquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is een dashcam een camera in je auto op je dashboard of ben ik totaal gestoord nu![]()
En die vent bij dat tankstation die bijna plat gereden wordtquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op de snelweg met zo'n karretje van een bouwmarkt
Nou. Ik sprak vanavond een vriend van me. Best lang. En hij zei dat ik maar even langs moest komen, aangezien ik zijn kamer nooit had gezien enzo. Ik kreeg het adres en huisnummer. Ik snel douchen en omkleden, ik op de fiets, ik heen fietsen (zo'n 2 km, als het niet langer is), als ik er bijna ben, gaat MIJN MOBIEL VERDOMME UIT EN LEEG EN ALLESquote:
De clip spreekt voor zichquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:46 schreef Fopje het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld:
[..]
Zou het dan toch?
Hahahahahaquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En die vent bij dat tankstation die bijna plat gereden wordt
EN die met dat karretje inderdaadquote:
Dat nummer heb ik eigenlijk nooit kunnen waarderenquote:
Hoi VAquote:
Dit kwam vroeger echt om de 5 minuten op MTVquote:
Nee, dan spoor je inderdaad echt nietquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
EN die met dat karretje inderdaadDan ben je toch niet goed wijs
Ik welquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat nummer heb ik eigenlijk nooit kunnen waarderen
Wowquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:52 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dit kwam vroeger echt om de 5 minuten op MTV
Wat? Hoe oud ben je dan?quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
WowVertel ons verhalen over de tijd dat MTV nog muziek uitzond
![]()
Ga er nog een keer heendanquote:
hoe is du leef?quote:
Hoe oud is Fopje danquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
WowVertel ons verhalen over de tijd dat MTV nog muziek uitzond
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |