Omdat de meesten daar nogal jong zijn. Het WK junioren bestond voor een groot deel uit het deelnemersveld van de World Cupquote:
Niet in de halve finale komen zou wel echt een teleurstelling zijnquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:07 schreef alors het volgende:
Hou maar op met die hoge verwachtingen en zeggen dat dit een eitje is, ze gaat niet door dus
3quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:08 schreef vaarsuvius het volgende:
6 heats waarbij top 3 + extras door gaan naar de halve finale?? Hoeveel halve finales doen ze dan wel niet?
3quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:08 schreef vaarsuvius het volgende:
6 heats waarbij top 3 + extras door gaan naar de halve finale?? Hoeveel halve finales doen ze dan wel niet?
Ik zat ook al te kijken ja, het leek eerder alsof ze de Russische juist onderuit haaldequote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:08 schreef DeeBee het volgende:
Deze advance, wat een schwalbe was dat.
Ze neemt teveel risico door in een gat te duiken wat er niet is, wordt amper tot niet geraakt door de Russische (die alleen een minieme beweging maakt om overeind te blijven), ze gaat er zelf bij liggen door d'r domme inhaalactie -> 'advance'.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zat ook al te kijken ja, het leek eerder alsof ze de Russische juist onderuit haalde
Nou zal de jury het wel goed hebben want ze zullen vast niet een Russische eruit halen als ze niet 100% zeker zijn
Of juist wel natuurlijk, 1 russische opofferen zodat de Jury daarna niet meer de schijn tegen heeft als ze weer een Rus matsenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zat ook al te kijken ja, het leek eerder alsof ze de Russische juist onderuit haalde
Nou zal de jury het wel goed hebben want ze zullen vast niet een Russische eruit halen als ze niet 100% zeker zijn
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of juist wel natuurlijk, 1 russische opofferen zodat de Jury daarna niet meer de schijn tegen heeft als ze weer een Rus matsen
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of juist wel natuurlijk, 1 russische opofferen zodat de Jury daarna niet meer de schijn tegen heeft als ze weer een Rus matsen
Klinkt plausibel toch?quote:
Zo zijn ze wel ja.quote:
Hey Ucciequote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:10 schreef Uccie het volgende:
[..]hey jij
Ik snap nog niet heel veel van shorttrack
ok laat maarquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:11 schreef vaarsuvius het volgende:
ok, dit is de eerste keer dat ik een shorttrack heat zie waarbij ik het gevoel had dat de beste (twee) won(nen)
Duidelijk...maar de finale is dan over een paar dagen toch?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hey Uccie
Nu eerst heats en dan gaan de eerste 3 die over de streep gaan door.
Tenzij er iemand onderuit gehaald wordt oid door iemand anders. Dan krijgt degene die het veroorzaakte een penalty en is die sowieso niet door. En die andere wordt wordt dan advanced zodat die als 4e doormag naar de volgende ronde.
Ze ging aan de binnenkant van de blokjes, ik weet niet of dat magquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:13 schreef marcodej het volgende:
In de actie bij de Japanse denk ik.
Dat lijkt me niet he.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze ging aan de binnenkant van de blokjes, ik weet niet of dat mag
Nee die is ook vandaag volgens het tabelletje in de OPquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Duidelijk...maar de finale is dan over een paar dagen toch?
Ik vind hem hier beter dan bij het langebaan schaatsen. Daar doet hij niks anders dan tussentijden noemen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:13 schreef DeeBee het volgende:
Joris van den Berg lijkt trouwens wel de pillen van Jeroen Grueter geslikt te hebben, wat zit 'ie te schreeuwen als een idioot joh...
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee die is ook vandaag volgens het tabelletje in de OP
Ze vroegen zich af waar het fout ging, waarom ze een penalty kreeg. Maar nu waren ze bezig met de nieuwe heatquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:14 schreef tong80 het volgende:
Iemand die naar de BBC kijkt ?
Wat is hun commentaar ?
Dat had met de afstand te maken ofzo denk ikquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:15 schreef Uccie het volgende:
[..]ik dacht dat omdat het bij de mannen ook zo was
Het zou al heel veel schelen als ze een korte 'code' erbij geven wat de reden is, want dat is nu volkomen gissen, helpt ook niet echt voor de transparantie...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:15 schreef marcodej het volgende:
Eigenlijk is het gewoon een jurysport.
Waarom die Franse geadvanced werd is me een raadsel.
Helemaal als ze zoals nu niet eens laten zien van hoe of watquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:16 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Het zou al heel veel schelen als ze een korte 'code' erbij geven wat de reden is, want dat is nu volkomen gissen, helpt ook niet echt voor de transparantie...
quote:
Zo rollen ze daar.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:17 schreef essnhills het volgende:
Lol, Christie ligt eruit en de BBC schakelt over op een andere sport
Dan krijg je een penaltyquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:18 schreef marcodej het volgende:
Ik zou vooraan starten en een verschrikkelijke rotscheet laten.
quote:
Ha ha haquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:17 schreef essnhills het volgende:
Lol, Christie ligt eruit en de BBC schakelt over op een andere sport
Moet kunnenquote:
Ze bouwt die snelheid gewoon langzaam op en de rest bijt zich stuk.quote:
Die schakelen elkaar gewoon uit.quote:
Dat wel ja. Maar ik hoor net dat ze het aan haar stand verplicht wasquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze bouwt die snelheid gewoon langzaam op en de rest bijt zich stuk.
Tactisch wel heel sterk.
Penalty voor Sjinkiequote:
quote:
Dat eerste.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:22 schreef Uccie het volgende:
Is Jorien een shorttrackster die langebaan is gaan schaatsen of andersom?
quote:
Het was zelfs spannend zonder beeld.quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het was zelfs spannend zonder beeld.
zat jij ook zo te twijfelenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:24 schreef essnhills het volgende:
Die finishfoto was wel heel nuttig idd om enige misverstanden te voorkomen
Tja, als je het zo in heats doet.. de ene heat gaat natuurlijk sneller als de anderequote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Stuk trager dan Ter Mors trouwens.
Ik dacht eerst dat ze tweede moest worden. Ze laag constant derde op een 0.1/0.2 seconde van de nr. 2.quote:
Het lijkt me bij shorttrack ook minder van belang zo'n pakquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:24 schreef marcodej het volgende:
Amerikaanse shorttrackers nog in de nieuwe pakken btw.
Ha Haquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het was zelfs spannend zonder beeld.
Beter dan een saaie lul die zegt "oh, Christie eruit, helaas.".quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:13 schreef DeeBee het volgende:
Joris van den Berg lijkt trouwens wel de pillen van Jeroen Grueter geslikt te hebben, wat zit 'ie te schreeuwen als een idioot joh...
Ja dan is het ookw el spannend jaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ze tweede moest worden. Ze laag constant derde op een 0.1/0.2 seconde van de nr. 2.
Vandaag 2 finales, snap het ook niet, ineens hoeven ze niet 6 dagen te wachten maar gaan ze het vandaag nog beslissen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:15 schreef Uccie het volgende:
[..]ik dacht dat omdat het bij de mannen ook zo was
WOohooquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Vandaag 2 finales, snap het ook niet, ineens hoeven ze niet 6 dagen te wachten maar gaan ze het vandaag nog beslissen.
3 keer goud dus vandaag voor Nederland met Ter Mors, Knegt en Verweij.
Allemaal meteorieten-goudquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Vandaag 2 finales, snap het ook niet, ineens hoeven ze niet 6 dagen te wachten maar gaan ze het vandaag nog beslissen.
3 keer goud dus vandaag voor Nederland met Ter Mors, Knegt en Verweij.
Bij hun zit dat windgat er ook niet in.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het lijkt me bij shorttrack ook minder van belang zo'n pak
Wat mij betreft geven ze Christie gewoon standaard op elk onderdeel een penalty. Gewoon omdat het kan.quote:
Is het dan ook nog zo dat je doorbent als je van de overige de beste tijd hebt gereden?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:31 schreef Max23 het volgende:
In de halve finale dadelijk is er wel een plaats bij de beste 2 nodig om naar de finale te gaan.
Ik zat ook al te kijkenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:31 schreef TheVulture het volgende:
Hoezo is de Russische niet gefinished?
Dat is in ieder geval niet bij shortrackquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is het dan ook nog zo dat je doorbent als je van de overige de beste tijd hebt gereden?
Of is dat baanwielrennen
Atletiek werkt voornamelijk zo in de semi's van de korte afstanden. 2 besten uit de 3 semi's en 2 tijdsnelstenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is het dan ook nog zo dat je doorbent als je van de overige de beste tijd hebt gereden?
Of is dat baanwielrennen
Dat is volgens mij wat Jorien deed, en dat zag er wel heel strak uit.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:32 schreef TheVulture het volgende:
De truc is denk ik om een strak tempo te hanteren en de boel kapot te rijden zodat de tactische rijdsters zonder inhoud af haken... maar ik ben ben een totale leek
Wat sport betreft ben ik echt zo'n wandelend klok-klepel verhaal..ik weet overal niets vanquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:33 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval niet bij shortrack
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |