Omdat de meesten daar nogal jong zijn. Het WK junioren bestond voor een groot deel uit het deelnemersveld van de World Cupquote:
Niet in de halve finale komen zou wel echt een teleurstelling zijnquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:07 schreef alors het volgende:
Hou maar op met die hoge verwachtingen en zeggen dat dit een eitje is, ze gaat niet door dus
3quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:08 schreef vaarsuvius het volgende:
6 heats waarbij top 3 + extras door gaan naar de halve finale?? Hoeveel halve finales doen ze dan wel niet?
3quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:08 schreef vaarsuvius het volgende:
6 heats waarbij top 3 + extras door gaan naar de halve finale?? Hoeveel halve finales doen ze dan wel niet?
Ik zat ook al te kijken ja, het leek eerder alsof ze de Russische juist onderuit haaldequote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:08 schreef DeeBee het volgende:
Deze advance, wat een schwalbe was dat.
Ze neemt teveel risico door in een gat te duiken wat er niet is, wordt amper tot niet geraakt door de Russische (die alleen een minieme beweging maakt om overeind te blijven), ze gaat er zelf bij liggen door d'r domme inhaalactie -> 'advance'.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zat ook al te kijken ja, het leek eerder alsof ze de Russische juist onderuit haalde
Nou zal de jury het wel goed hebben want ze zullen vast niet een Russische eruit halen als ze niet 100% zeker zijn
Of juist wel natuurlijk, 1 russische opofferen zodat de Jury daarna niet meer de schijn tegen heeft als ze weer een Rus matsenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zat ook al te kijken ja, het leek eerder alsof ze de Russische juist onderuit haalde
Nou zal de jury het wel goed hebben want ze zullen vast niet een Russische eruit halen als ze niet 100% zeker zijn
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of juist wel natuurlijk, 1 russische opofferen zodat de Jury daarna niet meer de schijn tegen heeft als ze weer een Rus matsen
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of juist wel natuurlijk, 1 russische opofferen zodat de Jury daarna niet meer de schijn tegen heeft als ze weer een Rus matsen
Klinkt plausibel toch?quote:
Zo zijn ze wel ja.quote:
Hey Ucciequote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:10 schreef Uccie het volgende:
[..]hey jij
Ik snap nog niet heel veel van shorttrack
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |