WOohooquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Vandaag 2 finales, snap het ook niet, ineens hoeven ze niet 6 dagen te wachten maar gaan ze het vandaag nog beslissen.
3 keer goud dus vandaag voor Nederland met Ter Mors, Knegt en Verweij.
Allemaal meteorieten-goudquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Vandaag 2 finales, snap het ook niet, ineens hoeven ze niet 6 dagen te wachten maar gaan ze het vandaag nog beslissen.
3 keer goud dus vandaag voor Nederland met Ter Mors, Knegt en Verweij.
Bij hun zit dat windgat er ook niet in.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het lijkt me bij shorttrack ook minder van belang zo'n pak
Wat mij betreft geven ze Christie gewoon standaard op elk onderdeel een penalty. Gewoon omdat het kan.quote:
Is het dan ook nog zo dat je doorbent als je van de overige de beste tijd hebt gereden?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:31 schreef Max23 het volgende:
In de halve finale dadelijk is er wel een plaats bij de beste 2 nodig om naar de finale te gaan.
Ik zat ook al te kijkenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:31 schreef TheVulture het volgende:
Hoezo is de Russische niet gefinished?
Dat is in ieder geval niet bij shortrackquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is het dan ook nog zo dat je doorbent als je van de overige de beste tijd hebt gereden?
Of is dat baanwielrennen
Atletiek werkt voornamelijk zo in de semi's van de korte afstanden. 2 besten uit de 3 semi's en 2 tijdsnelstenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is het dan ook nog zo dat je doorbent als je van de overige de beste tijd hebt gereden?
Of is dat baanwielrennen
Dat is volgens mij wat Jorien deed, en dat zag er wel heel strak uit.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:32 schreef TheVulture het volgende:
De truc is denk ik om een strak tempo te hanteren en de boel kapot te rijden zodat de tactische rijdsters zonder inhoud af haken... maar ik ben ben een totale leek
Wat sport betreft ben ik echt zo'n wandelend klok-klepel verhaal..ik weet overal niets vanquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:33 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval niet bij shortrack
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |