ok laat maarquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:11 schreef vaarsuvius het volgende:
ok, dit is de eerste keer dat ik een shorttrack heat zie waarbij ik het gevoel had dat de beste (twee) won(nen)
Duidelijk...maar de finale is dan over een paar dagen toch?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hey Uccie
Nu eerst heats en dan gaan de eerste 3 die over de streep gaan door.
Tenzij er iemand onderuit gehaald wordt oid door iemand anders. Dan krijgt degene die het veroorzaakte een penalty en is die sowieso niet door. En die andere wordt wordt dan advanced zodat die als 4e doormag naar de volgende ronde.
Ze ging aan de binnenkant van de blokjes, ik weet niet of dat magquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:13 schreef marcodej het volgende:
In de actie bij de Japanse denk ik.
Dat lijkt me niet he.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze ging aan de binnenkant van de blokjes, ik weet niet of dat mag
Nee die is ook vandaag volgens het tabelletje in de OPquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Duidelijk...maar de finale is dan over een paar dagen toch?
Ik vind hem hier beter dan bij het langebaan schaatsen. Daar doet hij niks anders dan tussentijden noemen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:13 schreef DeeBee het volgende:
Joris van den Berg lijkt trouwens wel de pillen van Jeroen Grueter geslikt te hebben, wat zit 'ie te schreeuwen als een idioot joh...
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee die is ook vandaag volgens het tabelletje in de OP
Ze vroegen zich af waar het fout ging, waarom ze een penalty kreeg. Maar nu waren ze bezig met de nieuwe heatquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:14 schreef tong80 het volgende:
Iemand die naar de BBC kijkt ?
Wat is hun commentaar ?
Dat had met de afstand te maken ofzo denk ikquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:15 schreef Uccie het volgende:
[..]ik dacht dat omdat het bij de mannen ook zo was
Het zou al heel veel schelen als ze een korte 'code' erbij geven wat de reden is, want dat is nu volkomen gissen, helpt ook niet echt voor de transparantie...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:15 schreef marcodej het volgende:
Eigenlijk is het gewoon een jurysport.
Waarom die Franse geadvanced werd is me een raadsel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |