Willekeurquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Niet mee eens. Het is meer willekeur dan tactiek.
Het is geen willekeur als je valt. Wel als je onderuit gehaald wordt, maar als je zelf valt niet. Maar ik vind wel dat het bij de sport hoort.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Niet mee eens. Het is meer willekeur dan tactiek.
Argumenten graagquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Willekeur
Grootste onzin van de dag
Natuurlijk, dat is ook deels wel zo. En daar ga je je tactiek ook op baseren, je weet wie er gevaarlijk zijn. Bradbury had niks te zoeken vooraan dus bleef hij achteraan schaatsen in de hoop (laf natuurlijk, maar tactiek is tactiek) dat er mensen vallen. En zodoende. Je kan ook vooraan beginnen om te voorkomen dat je mee wordt genomen in een valpartij.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Argumenten graagTactiek speelt zeker een rol in positie bepaling, meer dan bij schaatsen, maar je kan nog zo tactisch rijden, als je onderuit wordt geschaatst ben je nergens
Dat constante geval maakt het wat mij betreft meer een gelukssport, al kijk ik het verder nooit dus ik baseer me even op wat ik op deze Spelen zie.
Wat DeLuna zegt. En sowieso, als het ook maar een beetje willekeur is heb je toch geen mensen die titel na titel winnen? Dan moet je echt wel iets bijzonder goed doen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Argumenten graagTactiek speelt zeker een rol in positie bepaling, meer dan bij schaatsen, maar je kan nog zo tactisch rijden, als je onderuit wordt geschaatst ben je nergens
Dat constante geval maakt het wat mij betreft meer een gelukssport, al kijk ik het verder nooit dus ik baseer me even op wat ik op deze Spelen zie.
Natuurlijk speelt geluk een rol.Maar voor verreweg het grootste gedeelte wint de beste.Als je ziet hoe Hamelin wint of hoe Ahn inhaalt, is dat gewoon de klasse van de shorttracker en niet echt geluk.Die zijn technisch en tactisch beter dan de rest.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ideal inderdaad, ja toch?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:57 schreef -0- het volgende:
Die reactie van Sjinkie in dat interview
Ja ze vielen, ideaal
Hamelinquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat DeLuna zegt. En sowieso, als het ook maar een beetje willekeur is heb je toch geen mensen die titel na titel winnen? Dan moet je echt wel iets bijzonder goed doen.
Of hij schaatst een van hen onderuit of hij wordt troosteloos 3e of 4equote:Op donderdag 13 februari 2014 14:49 schreef TheArt het volgende:
Bizarre kutloting voor Sjinkie in de kwartfinale van de 1000 bij Ahn en Hamelin
quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
http://nos.nl/artikel/610(...)p-a12-bij-gouda.html
Triest bericht
Je kunt ook tactisch de andere drie ruim voor laten, en dan hopen dat een of meer fouten maken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het beginnen wel jankertjes te worden die Amerikanen, het pak bij het schaatsen, de baan bij het shorttrackquote:Probleem is dat het Iceberg Skating Palace ook wordt gebruikt voor het kunstschaatsen dat om een andere ijsvloer vraagt. 'We schaatsen graag op een vloer van -8 tot -10 graden, het is hier hooguit -4 of -5', mopperde de Amerikaanse coach Guy Thibault.
Het zag er de vorige wedstrijddag uit als een zwembad, zoveel water lag er op.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:47 schreef Uccie het volgende:
Gezien de valpartijen is het ijs voor het kunstrijden misschien wel te hard, maar die hoor je dan weer niet klagen. Of ik moet dat gemist hebben.
oa Ter Mors en Sjinkiequote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke nederlanders komen dadelijk in actie?
http://www.nocnsf.nl/sochi2014/programmanederlandersolympischquote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke nederlanders komen dadelijk in actie?
quote:
Tja, tegen schansspringen kun je dan niks doen, ik denk dat de gemiddelde leeftijd bij de vrouwen daar maar net over de 20 komtquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:03 schreef essnhills het volgende:
pfff ben je 15 en ben je lang niet de jongste
echt wel.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:04 schreef Momo... het volgende:
Wel een verantwoordelijkheid op je 15de
Hoezo?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, tegen schansspringen kun je dan niks doen, ik denk dat de gemiddelde leeftijd bij de vrouwen daar maar net over de 20 komt
Omdat de meesten daar nogal jong zijn. Het WK junioren bestond voor een groot deel uit het deelnemersveld van de World Cupquote:
Niet in de halve finale komen zou wel echt een teleurstelling zijnquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:07 schreef alors het volgende:
Hou maar op met die hoge verwachtingen en zeggen dat dit een eitje is, ze gaat niet door dus
3quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:08 schreef vaarsuvius het volgende:
6 heats waarbij top 3 + extras door gaan naar de halve finale?? Hoeveel halve finales doen ze dan wel niet?
3quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:08 schreef vaarsuvius het volgende:
6 heats waarbij top 3 + extras door gaan naar de halve finale?? Hoeveel halve finales doen ze dan wel niet?
Ik zat ook al te kijken ja, het leek eerder alsof ze de Russische juist onderuit haaldequote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:08 schreef DeeBee het volgende:
Deze advance, wat een schwalbe was dat.
Ze neemt teveel risico door in een gat te duiken wat er niet is, wordt amper tot niet geraakt door de Russische (die alleen een minieme beweging maakt om overeind te blijven), ze gaat er zelf bij liggen door d'r domme inhaalactie -> 'advance'.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zat ook al te kijken ja, het leek eerder alsof ze de Russische juist onderuit haalde
Nou zal de jury het wel goed hebben want ze zullen vast niet een Russische eruit halen als ze niet 100% zeker zijn
Of juist wel natuurlijk, 1 russische opofferen zodat de Jury daarna niet meer de schijn tegen heeft als ze weer een Rus matsenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zat ook al te kijken ja, het leek eerder alsof ze de Russische juist onderuit haalde
Nou zal de jury het wel goed hebben want ze zullen vast niet een Russische eruit halen als ze niet 100% zeker zijn
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of juist wel natuurlijk, 1 russische opofferen zodat de Jury daarna niet meer de schijn tegen heeft als ze weer een Rus matsen
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of juist wel natuurlijk, 1 russische opofferen zodat de Jury daarna niet meer de schijn tegen heeft als ze weer een Rus matsen
Klinkt plausibel toch?quote:
Zo zijn ze wel ja.quote:
Hey Ucciequote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:10 schreef Uccie het volgende:
[..]hey jij
Ik snap nog niet heel veel van shorttrack
ok laat maarquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:11 schreef vaarsuvius het volgende:
ok, dit is de eerste keer dat ik een shorttrack heat zie waarbij ik het gevoel had dat de beste (twee) won(nen)
Duidelijk...maar de finale is dan over een paar dagen toch?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hey Uccie
Nu eerst heats en dan gaan de eerste 3 die over de streep gaan door.
Tenzij er iemand onderuit gehaald wordt oid door iemand anders. Dan krijgt degene die het veroorzaakte een penalty en is die sowieso niet door. En die andere wordt wordt dan advanced zodat die als 4e doormag naar de volgende ronde.
Ze ging aan de binnenkant van de blokjes, ik weet niet of dat magquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:13 schreef marcodej het volgende:
In de actie bij de Japanse denk ik.
Dat lijkt me niet he.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze ging aan de binnenkant van de blokjes, ik weet niet of dat mag
Nee die is ook vandaag volgens het tabelletje in de OPquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Duidelijk...maar de finale is dan over een paar dagen toch?
Ik vind hem hier beter dan bij het langebaan schaatsen. Daar doet hij niks anders dan tussentijden noemen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:13 schreef DeeBee het volgende:
Joris van den Berg lijkt trouwens wel de pillen van Jeroen Grueter geslikt te hebben, wat zit 'ie te schreeuwen als een idioot joh...
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee die is ook vandaag volgens het tabelletje in de OP
Ze vroegen zich af waar het fout ging, waarom ze een penalty kreeg. Maar nu waren ze bezig met de nieuwe heatquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:14 schreef tong80 het volgende:
Iemand die naar de BBC kijkt ?
Wat is hun commentaar ?
Dat had met de afstand te maken ofzo denk ikquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:15 schreef Uccie het volgende:
[..]ik dacht dat omdat het bij de mannen ook zo was
Het zou al heel veel schelen als ze een korte 'code' erbij geven wat de reden is, want dat is nu volkomen gissen, helpt ook niet echt voor de transparantie...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:15 schreef marcodej het volgende:
Eigenlijk is het gewoon een jurysport.
Waarom die Franse geadvanced werd is me een raadsel.
Helemaal als ze zoals nu niet eens laten zien van hoe of watquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:16 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Het zou al heel veel schelen als ze een korte 'code' erbij geven wat de reden is, want dat is nu volkomen gissen, helpt ook niet echt voor de transparantie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |