Twee gouden kronen van een voorbijganger.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:43 schreef Mani89 het volgende:
Eindelijk thuis, hoeveel gouden medailles heeft Sjinkie al gehaald?
Willekeurquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Niet mee eens. Het is meer willekeur dan tactiek.
Het is geen willekeur als je valt. Wel als je onderuit gehaald wordt, maar als je zelf valt niet. Maar ik vind wel dat het bij de sport hoort.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Niet mee eens. Het is meer willekeur dan tactiek.
Argumenten graagquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Willekeur
Grootste onzin van de dag
Natuurlijk, dat is ook deels wel zo. En daar ga je je tactiek ook op baseren, je weet wie er gevaarlijk zijn. Bradbury had niks te zoeken vooraan dus bleef hij achteraan schaatsen in de hoop (laf natuurlijk, maar tactiek is tactiek) dat er mensen vallen. En zodoende. Je kan ook vooraan beginnen om te voorkomen dat je mee wordt genomen in een valpartij.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Argumenten graagTactiek speelt zeker een rol in positie bepaling, meer dan bij schaatsen, maar je kan nog zo tactisch rijden, als je onderuit wordt geschaatst ben je nergens
Dat constante geval maakt het wat mij betreft meer een gelukssport, al kijk ik het verder nooit dus ik baseer me even op wat ik op deze Spelen zie.
Wat DeLuna zegt. En sowieso, als het ook maar een beetje willekeur is heb je toch geen mensen die titel na titel winnen? Dan moet je echt wel iets bijzonder goed doen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Argumenten graagTactiek speelt zeker een rol in positie bepaling, meer dan bij schaatsen, maar je kan nog zo tactisch rijden, als je onderuit wordt geschaatst ben je nergens
Dat constante geval maakt het wat mij betreft meer een gelukssport, al kijk ik het verder nooit dus ik baseer me even op wat ik op deze Spelen zie.
Natuurlijk speelt geluk een rol.Maar voor verreweg het grootste gedeelte wint de beste.Als je ziet hoe Hamelin wint of hoe Ahn inhaalt, is dat gewoon de klasse van de shorttracker en niet echt geluk.Die zijn technisch en tactisch beter dan de rest.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ideal inderdaad, ja toch?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:57 schreef -0- het volgende:
Die reactie van Sjinkie in dat interview
Ja ze vielen, ideaal
Hamelinquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat DeLuna zegt. En sowieso, als het ook maar een beetje willekeur is heb je toch geen mensen die titel na titel winnen? Dan moet je echt wel iets bijzonder goed doen.
Of hij schaatst een van hen onderuit of hij wordt troosteloos 3e of 4equote:Op donderdag 13 februari 2014 14:49 schreef TheArt het volgende:
Bizarre kutloting voor Sjinkie in de kwartfinale van de 1000 bij Ahn en Hamelin
quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
http://nos.nl/artikel/610(...)p-a12-bij-gouda.html
Triest bericht
Je kunt ook tactisch de andere drie ruim voor laten, en dan hopen dat een of meer fouten maken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |