quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
http://nos.nl/artikel/610(...)p-a12-bij-gouda.html
Triest bericht
Je kunt ook tactisch de andere drie ruim voor laten, en dan hopen dat een of meer fouten maken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Argumenten graagTactiek speelt zeker een rol in positie bepaling, meer dan bij schaatsen, maar je kan nog zo tactisch rijden, als je onderuit wordt geschaatst ben je nergens
Dat constante geval maakt het wat mij betreft meer een gelukssport, al kijk ik het verder nooit dus ik baseer me even op wat ik op deze Spelen zie.
Het beginnen wel jankertjes te worden die Amerikanen, het pak bij het schaatsen, de baan bij het shorttrackquote:Probleem is dat het Iceberg Skating Palace ook wordt gebruikt voor het kunstschaatsen dat om een andere ijsvloer vraagt. 'We schaatsen graag op een vloer van -8 tot -10 graden, het is hier hooguit -4 of -5', mopperde de Amerikaanse coach Guy Thibault.
Het zag er de vorige wedstrijddag uit als een zwembad, zoveel water lag er op.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:47 schreef Uccie het volgende:
Gezien de valpartijen is het ijs voor het kunstrijden misschien wel te hard, maar die hoor je dan weer niet klagen. Of ik moet dat gemist hebben.
oa Ter Mors en Sjinkiequote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke nederlanders komen dadelijk in actie?
http://www.nocnsf.nl/sochi2014/programmanederlandersolympischquote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke nederlanders komen dadelijk in actie?
quote:
Tja, tegen schansspringen kun je dan niks doen, ik denk dat de gemiddelde leeftijd bij de vrouwen daar maar net over de 20 komtquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:03 schreef essnhills het volgende:
pfff ben je 15 en ben je lang niet de jongste
echt wel.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:04 schreef Momo... het volgende:
Wel een verantwoordelijkheid op je 15de
Hoezo?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, tegen schansspringen kun je dan niks doen, ik denk dat de gemiddelde leeftijd bij de vrouwen daar maar net over de 20 komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |