quote:
1500 meter is dit weekend, zaterdag dacht ik.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:07 schreef essnhills het volgende:
Ik had net net op invoeren gedrukt met deze TT, en toen hoorde ik hem praten over 1500m. En toen ging ik helemaal twijfelen of ik wel de goede afstand had ingevoerd![]()
Hahaha ik zit mobiel en wist geen tt dus hield me maar even inquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:07 schreef essnhills het volgende:
Ik had net net op invoeren gedrukt met deze TT, en toen hoorde ik hem praten over 1500m. En toen ging ik helemaal twijfelen of ik wel de goede afstand had ingevoerd![]()
Ik had ook weinig inspiratie dus ik denk ik zet de afstand maar gewoon neerquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:08 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Hahaha ik zit mobiel en wist geen tt dus hield me maar even in
Jorien is toch doorquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
Zou de hele wereld nu in shock zijn dat Nederland niet goed is op een schaatsonderdeel?
Waarde hechten aan een TTquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had ook weinig inspiratie dus ik denk ik zet de afstand maar gewoon neer
Ze heeft wel kans dus.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:10 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Je meent toch niet dat die kans heeft op een medaille..
Ze is voorlopig wel door en maakt dus gewoon kansquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:10 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Je meent toch niet dat die kans heeft op een medaille..
Mwah, niet op de 500quote:
nee, iedereen weet dat dit een Aziatisch/noord-amerikaans onderdeel is volgens mijquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
Zou de hele wereld nu in shock zijn dat Nederland niet goed is op een schaatsonderdeel?
Ik denk het nietquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
Hihahoquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Eh, ze is door dus ze heeft kans. Klaar.
We zullen wel weer te simpel denkenquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Eh, ze is door dus ze heeft kans. Klaar.
Dat is nóg belangrijker dan medailles jaquote:
Ik zeg niet dat ze veel kans heeft.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
We zullen wel weer te simpel denken
quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
We zullen wel weer te simpel denken
Ik snap dat nooit. Als iedereen hard door post komt er snel weer een nieuwe TTquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is nóg belangrijker dan medailles ja
Een leuke TT is leuk, een saaie TT boeit niemand.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:14 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit. Als iedereen hard door post komt er snel weer een nieuwe TT
Een TT die enigszins aangeeft waar het over gaat vind ik altijd wel handig thoughquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:14 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit. Als iedereen hard door post komt er snel weer een nieuwe TT
[Shorttrack]quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een TT die enigszins aangeeft waar het over gaat vind ik altijd wel handig though
wie is de mol komt me zo langzamerhand ook de strot uitquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Jonsi reclame heb ik ook al 15x gezien vanochtend
GRTD ja.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:18 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ess post toch in GC SC ? Die snappen dat niet zo snel
quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:18 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ess post toch in GC SC ? Die snappen dat niet zo snel
Had sowieso niet makkelijk gekund.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:20 schreef Max23 het volgende:
1 138 KOR Seung-Hi PARK
2 124 ITA Arianna FONTANA
3 142 NED Jorien TER MORS
4 108 CAN Marianne ST-GELAIS
Zware loting voor Ter Mors
Mansjester leest de tagjes ook niet zo goed. Iets met 92quote:
Mja bij schaatsen heb je steeds bij iedere afstand een nieuw topic. Hier doorlopendquote:
Dat vind ik ook maar een raar systeem bij het Schaatsen. Maar daar is blijkbaar voor gekozen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mja bij schaatsen heb je steeds bij iedere afstand een nieuw topic. Hier doorlopend
quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mansjester leest de tagjes ook niet zo goed. Iets met 92
Dat is bij de meeste sporten toch zo? Een onderdeel per dag.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik ook maar een raar systeem bij het Schaatsen. Maar daar is blijkbaar voor gekozen.
neequote:Op donderdag 13 februari 2014 11:23 schreef Remzz het volgende:
Gebruiken ze klapschaatsen bij het shorttrack?
Ja, maar schaatsen is als enige in aparte topics.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is bij de meeste sporten toch zo? Een onderdeel per dag.
Wat zei ie?quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:24 schreef Dr.Smoke het volgende:
Cees met subtiele kritiek over niet uitzenden shorttrack
Ik vind het op zich wel overzichtelijkquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik ook maar een raar systeem bij het Schaatsen. Maar daar is blijkbaar voor gekozen.
Schaatstopics gaan ook wat harder heb ik het idee. Misschien dat het daarmee te maken heeft.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar schaatsen is als enige in aparte topics.
Om nu een B-finale te gaan uitzenden vind ik ook niet helemaal nodig.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:24 schreef Dr.Smoke het volgende:
Cees met subtiele kritiek over niet uitzenden shorttrack
Op die fiets. Is ook wel logisch omdat daar de meeste aandacht voor uit gaat. Bij andere sporten mag je al blij zijn dat je een paar topics vol krijgt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar schaatsen is als enige in aparte topics.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:26 schreef Dr.Smoke het volgende:
[..]
"Sjinkie reed een prima rit voor de 7de plek maar die zonden jullie niet uit "
quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:26 schreef Dr.Smoke het volgende:
[..]
Nee, heat 1quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:26 schreef essnhills het volgende:
Dit is dus de B-finale van de 1000m mannen?
Oh.quote:
B-finale is niet heel relevant vind ik als er ook andere sporten gelijktijdig zijn waar wel medailles te verdelen zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:26 schreef Dr.Smoke het volgende:
[..]
Ja maar zwemmen/atletiek heeft op de zomerspelen ook geen aparte topics op die manier.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op die fiets. Is ook wel logisch omdat daar de meeste aandacht voor uit gaat. Bij andere sporten mag je al blij zijn dat je een paar topics vol krijgt.
Niet iedereen kan een Sjinkie zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Het valt me op dat de Nederlanders zich zo makkelijk laten piepelen.
Helaasquote:
Jaquote:
Ik moet zeggen dat dit voor het eerst van mijn leven was dat ik een shorttrack heat interessant vond om naar te kijken....quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:33 schreef essnhills het volgende:
Wat wisselen deze veel van positie zeg
Leuk om te zien deze inderdaadquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:35 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat dit voor het eerst van mijn leven was dat ik een shorttrack heat interessant vond om naar te kijken....
quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:37 schreef Dagoduck het volgende:
Freestyle skiën net op tijd klaar.. kan ik mooi een Nederlander onderuit zien gaan ^^
Dat is shorttrack toch!quote:
Inderdaadquote:
Dat dacht ik ook al te zien ja netquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:40 schreef Max23 het volgende:
Hij rijd aan de verkeerde kant van die blokjes in die bocht
Die mag ook door, als extraquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:40 schreef vaarsuvius het volgende:
Wat gebeurd er nu met die fransoos? die heeft gewoon pech? nu weet ik weer waarom ik hier nooit naar kijk
Hij mag ook doorquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:40 schreef vaarsuvius het volgende:
Wat gebeurd er nu met die fransoos? die heeft gewoon pech? nu weet ik weer waarom ik hier nooit naar kijk
Nee, hij is advanced. Gaat ook door dusquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:40 schreef vaarsuvius het volgende:
ok, dat valt dan weer mee.quote:
Zo hielp een Koreaan maandag zijn landgenoot naar de finale.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:41 schreef Zorro het volgende:
Dus eigenlijk helpt Freek nu die fransoos verder?
Idioot!
Kortste laatste rondje heuj.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:40 schreef Montov het volgende:
WR rondje door de 111 meter in 109 meter af te leggen.
quote:
Het gaat vooral allemaal zo lullig, dat is het erge. Enige die zich daaraan onttrekt is Ter Mors. Kerstholt kan niet beter helaas.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:41 schreef -0- het volgende:
Zo goed als de schaatsers presteren, zo tegenvallend zijn de shorttrackers vooralsnog.
Zat ik ook net aan te denken, je geeft gewoon een kansloze fun deelnemer een zak geld om jou omver te kegelen, ben je door zonder veel inspannningquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:41 schreef Zorro het volgende:
Dus eigenlijk helpt Freek nu die fransoos verder?
Idioot!
En Knegt vandaag tot nu toe ook gewoon prima.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het gaat vooral allemaal zo lullig, dat is het erge. Enige die zich daaraan onttrekt is Ter Mors. Kerstholt kan niet beter helaas.
Zolang er maar niet meer dan 9 anderen 2x goud pakken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:43 schreef heywoodu het volgende:
Ik hoor zojuist dat Hamelin al vier keer goud heeft hier.
Dat dacht je verkeerd.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Liang werd flink geduwd dacht ik
Neequote:Op donderdag 13 februari 2014 11:44 schreef essnhills het volgende:
Oh, ze laten dus niet eens zien waarom hij er nou uitvloog?
Maakt niet echt uit.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:45 schreef Dr.Smoke het volgende:
Een rus op startpositie 1, verrassend
Nu snap ik m pasquote:
Toch fijn dat er nog een NL'se dame zo stiekem mee doetquote:
3, 1 zilvere even googlen en je weet het.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:43 schreef heywoodu het volgende:
Ik hoor zojuist dat Hamelin al vier keer goud heeft hier.
Nederland heeft nog (bijna) nooit wat gewonnen toch in het shorttrack op wereldniveau? ik snap überhaupt niet waarom mensen dachten dat ze het nu goed zouden doen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:41 schreef -0- het volgende:
Zo goed als de schaatsers presteren, zo tegenvallend zijn de shorttrackers vooralsnog.
Heel nuttig ook nu ja.quote:
Ik ben al thuis.quote:
Ah, dus jij zat sowieso al niet in de ratsquote:
Nope. De koreaan dusquote:
Rukke Was leukerquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:53 schreef essnhills het volgende:
Ze hadden er Sin An zullen we maar zeggen
Ach, die winnen op de zomerspelen het sushihappen wel weer.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
Jappen ook dramatisch slecht op shorttrack
Fluffy fluffy Oeh ahquote:
leek mij ook het slachtoffer hierquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:56 schreef Dagoduck het volgende:
Krijgt die Hongaar geen advance dan?
reclamequote:Op donderdag 13 februari 2014 11:57 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
leek mij ook het slachtoffer hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |