Een TT die enigszins aangeeft waar het over gaat vind ik altijd wel handig thoughquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:14 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit. Als iedereen hard door post komt er snel weer een nieuwe TT
[Shorttrack]quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een TT die enigszins aangeeft waar het over gaat vind ik altijd wel handig though
wie is de mol komt me zo langzamerhand ook de strot uitquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Jonsi reclame heb ik ook al 15x gezien vanochtend
GRTD ja.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:18 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ess post toch in GC SC ? Die snappen dat niet zo snel
quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:18 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ess post toch in GC SC ? Die snappen dat niet zo snel
Had sowieso niet makkelijk gekund.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:20 schreef Max23 het volgende:
1 138 KOR Seung-Hi PARK
2 124 ITA Arianna FONTANA
3 142 NED Jorien TER MORS
4 108 CAN Marianne ST-GELAIS
Zware loting voor Ter Mors
Mansjester leest de tagjes ook niet zo goed. Iets met 92quote:
Mja bij schaatsen heb je steeds bij iedere afstand een nieuw topic. Hier doorlopendquote:
Dat vind ik ook maar een raar systeem bij het Schaatsen. Maar daar is blijkbaar voor gekozen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mja bij schaatsen heb je steeds bij iedere afstand een nieuw topic. Hier doorlopend
quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mansjester leest de tagjes ook niet zo goed. Iets met 92
Dat is bij de meeste sporten toch zo? Een onderdeel per dag.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik ook maar een raar systeem bij het Schaatsen. Maar daar is blijkbaar voor gekozen.
neequote:Op donderdag 13 februari 2014 11:23 schreef Remzz het volgende:
Gebruiken ze klapschaatsen bij het shorttrack?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |