1500 meter is dit weekend, zaterdag dacht ik.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:07 schreef essnhills het volgende:
Ik had net net op invoeren gedrukt met deze TT, en toen hoorde ik hem praten over 1500m. En toen ging ik helemaal twijfelen of ik wel de goede afstand had ingevoerd![]()
Hahaha ik zit mobiel en wist geen tt dus hield me maar even inquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:07 schreef essnhills het volgende:
Ik had net net op invoeren gedrukt met deze TT, en toen hoorde ik hem praten over 1500m. En toen ging ik helemaal twijfelen of ik wel de goede afstand had ingevoerd![]()
Ik had ook weinig inspiratie dus ik denk ik zet de afstand maar gewoon neerquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:08 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Hahaha ik zit mobiel en wist geen tt dus hield me maar even in
Jorien is toch doorquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
Zou de hele wereld nu in shock zijn dat Nederland niet goed is op een schaatsonderdeel?
Waarde hechten aan een TTquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had ook weinig inspiratie dus ik denk ik zet de afstand maar gewoon neer
Ze heeft wel kans dus.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:10 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Je meent toch niet dat die kans heeft op een medaille..
Ze is voorlopig wel door en maakt dus gewoon kansquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:10 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Je meent toch niet dat die kans heeft op een medaille..
Mwah, niet op de 500quote:
nee, iedereen weet dat dit een Aziatisch/noord-amerikaans onderdeel is volgens mijquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
Zou de hele wereld nu in shock zijn dat Nederland niet goed is op een schaatsonderdeel?
Ik denk het nietquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
Hihahoquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Eh, ze is door dus ze heeft kans. Klaar.
We zullen wel weer te simpel denkenquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Eh, ze is door dus ze heeft kans. Klaar.
Dat is nóg belangrijker dan medailles jaquote:
Ik zeg niet dat ze veel kans heeft.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
We zullen wel weer te simpel denken
quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
We zullen wel weer te simpel denken
Ik snap dat nooit. Als iedereen hard door post komt er snel weer een nieuwe TTquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is nóg belangrijker dan medailles ja
Een leuke TT is leuk, een saaie TT boeit niemand.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:14 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit. Als iedereen hard door post komt er snel weer een nieuwe TT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |