Een TT die enigszins aangeeft waar het over gaat vind ik altijd wel handig thoughquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:14 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit. Als iedereen hard door post komt er snel weer een nieuwe TT
[Shorttrack]quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een TT die enigszins aangeeft waar het over gaat vind ik altijd wel handig though
wie is de mol komt me zo langzamerhand ook de strot uitquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Jonsi reclame heb ik ook al 15x gezien vanochtend
GRTD ja.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:18 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ess post toch in GC SC ? Die snappen dat niet zo snel
quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:18 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ess post toch in GC SC ? Die snappen dat niet zo snel
Had sowieso niet makkelijk gekund.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:20 schreef Max23 het volgende:
1 138 KOR Seung-Hi PARK
2 124 ITA Arianna FONTANA
3 142 NED Jorien TER MORS
4 108 CAN Marianne ST-GELAIS
Zware loting voor Ter Mors
Mansjester leest de tagjes ook niet zo goed. Iets met 92quote:
Mja bij schaatsen heb je steeds bij iedere afstand een nieuw topic. Hier doorlopendquote:
Dat vind ik ook maar een raar systeem bij het Schaatsen. Maar daar is blijkbaar voor gekozen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mja bij schaatsen heb je steeds bij iedere afstand een nieuw topic. Hier doorlopend
quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mansjester leest de tagjes ook niet zo goed. Iets met 92
Dat is bij de meeste sporten toch zo? Een onderdeel per dag.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik ook maar een raar systeem bij het Schaatsen. Maar daar is blijkbaar voor gekozen.
neequote:Op donderdag 13 februari 2014 11:23 schreef Remzz het volgende:
Gebruiken ze klapschaatsen bij het shorttrack?
Ja, maar schaatsen is als enige in aparte topics.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is bij de meeste sporten toch zo? Een onderdeel per dag.
Wat zei ie?quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:24 schreef Dr.Smoke het volgende:
Cees met subtiele kritiek over niet uitzenden shorttrack
Ik vind het op zich wel overzichtelijkquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik ook maar een raar systeem bij het Schaatsen. Maar daar is blijkbaar voor gekozen.
Schaatstopics gaan ook wat harder heb ik het idee. Misschien dat het daarmee te maken heeft.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar schaatsen is als enige in aparte topics.
Om nu een B-finale te gaan uitzenden vind ik ook niet helemaal nodig.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:24 schreef Dr.Smoke het volgende:
Cees met subtiele kritiek over niet uitzenden shorttrack
Op die fiets. Is ook wel logisch omdat daar de meeste aandacht voor uit gaat. Bij andere sporten mag je al blij zijn dat je een paar topics vol krijgt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar schaatsen is als enige in aparte topics.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:26 schreef Dr.Smoke het volgende:
[..]
"Sjinkie reed een prima rit voor de 7de plek maar die zonden jullie niet uit "
quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:26 schreef Dr.Smoke het volgende:
[..]
Nee, heat 1quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:26 schreef essnhills het volgende:
Dit is dus de B-finale van de 1000m mannen?
Oh.quote:
B-finale is niet heel relevant vind ik als er ook andere sporten gelijktijdig zijn waar wel medailles te verdelen zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:26 schreef Dr.Smoke het volgende:
[..]
Ja maar zwemmen/atletiek heeft op de zomerspelen ook geen aparte topics op die manier.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op die fiets. Is ook wel logisch omdat daar de meeste aandacht voor uit gaat. Bij andere sporten mag je al blij zijn dat je een paar topics vol krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |