Die mag ook door, als extraquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:40 schreef vaarsuvius het volgende:
Wat gebeurd er nu met die fransoos? die heeft gewoon pech? nu weet ik weer waarom ik hier nooit naar kijk
Hij mag ook doorquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:40 schreef vaarsuvius het volgende:
Wat gebeurd er nu met die fransoos? die heeft gewoon pech? nu weet ik weer waarom ik hier nooit naar kijk
Nee, hij is advanced. Gaat ook door dusquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:40 schreef vaarsuvius het volgende:
ok, dat valt dan weer mee.quote:
Zo hielp een Koreaan maandag zijn landgenoot naar de finale.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:41 schreef Zorro het volgende:
Dus eigenlijk helpt Freek nu die fransoos verder?
Idioot!
Kortste laatste rondje heuj.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:40 schreef Montov het volgende:
WR rondje door de 111 meter in 109 meter af te leggen.
quote:
Het gaat vooral allemaal zo lullig, dat is het erge. Enige die zich daaraan onttrekt is Ter Mors. Kerstholt kan niet beter helaas.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:41 schreef -0- het volgende:
Zo goed als de schaatsers presteren, zo tegenvallend zijn de shorttrackers vooralsnog.
Zat ik ook net aan te denken, je geeft gewoon een kansloze fun deelnemer een zak geld om jou omver te kegelen, ben je door zonder veel inspannningquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:41 schreef Zorro het volgende:
Dus eigenlijk helpt Freek nu die fransoos verder?
Idioot!
En Knegt vandaag tot nu toe ook gewoon prima.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het gaat vooral allemaal zo lullig, dat is het erge. Enige die zich daaraan onttrekt is Ter Mors. Kerstholt kan niet beter helaas.
Zolang er maar niet meer dan 9 anderen 2x goud pakken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:43 schreef heywoodu het volgende:
Ik hoor zojuist dat Hamelin al vier keer goud heeft hier.
Dat dacht je verkeerd.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Liang werd flink geduwd dacht ik
Neequote:Op donderdag 13 februari 2014 11:44 schreef essnhills het volgende:
Oh, ze laten dus niet eens zien waarom hij er nou uitvloog?
Maakt niet echt uit.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:45 schreef Dr.Smoke het volgende:
Een rus op startpositie 1, verrassend
Nu snap ik m pasquote:
Toch fijn dat er nog een NL'se dame zo stiekem mee doetquote:
3, 1 zilvere even googlen en je weet het.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:43 schreef heywoodu het volgende:
Ik hoor zojuist dat Hamelin al vier keer goud heeft hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |