https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Disclaimer: Alle uitspraken gedaan door mij, of door mogelijk anderen die op mijn account zitten kunnen niet worden gewaarborgd. Rois is geen Jomanda die ziet hoe het er de komende week uit zal zien en kan derhalve niet aansprakelijk gesteld worden voor geleden schade.
Ik zag het net ook, sells op 257 enzo.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:33 schreef DaMart het volgende:
Iemand wil duidelijk die prijs van Doge naar beneden hebben.
Ja, 14 onder de toen laagste prijs. Ik stap ook maar even uit, nu het verlies nog te overzien isquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:35 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik zag het net ook, sells op 257 enzo.
Misschien niet onverstandigquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, 14 onder de toen laagste prijs. Ik stap ook maar even uit, nu het verlies nog te overzien is.
Het voelt een beetje als panic sellen, maar ik heb het idee dat er een paar whales flink hebben ingekocht de laatste dagen en die voorraad nu in rap tempo willen gaan dumpen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Misschien niet onverstandig
En met een beetje geluk over een uur of wat weer goedkoper erin.
Net voor de blokhalving goedkoop inkopen dusquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het voelt een beetje als panic sellen, maar ik heb het idee dat er een paar whales flink hebben ingekocht de laatste dagen en die voorraad nu in rap tempo willen gaan dumpen.
Ik ben net thuis.quote:
quote:
Ik ben vandaag ook naar buiten geweestquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:09 schreef Maxbet het volgende:
Zo, alles hier is weer klaar inclusief ik. Nu even naar buitenEng
Ik nietquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:10 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik ben vandaag ook naar buiten geweest.
Mazzelaarquote:
Craptsy is gecrasht?quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:18 schreef roislecxe het volgende:
Wie het weet mag het zeggen, ik dacht dat ik alles inmiddels wel begreep...
[ afbeelding ]
There's teenagers in skinny jeans outsidequote:Op woensdag 12 februari 2014 17:33 schreef Maxbet het volgende:
Waarom heeft niemand hier me even gewaarschuwd dat je buiten ook mensen tegenkomt enzo
quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:33 schreef Maxbet het volgende:
Waarom heeft niemand hier me even gewaarschuwd dat je buiten ook mensen tegenkomt enzo
quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:33 schreef Maxbet het volgende:
Uhhh... ik moet straks ook naar buiten, wel 1km fietsenquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:33 schreef Maxbet het volgende:
ga lopenquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uhhh... ik moet straks ook naar buiten, wel 1km fietsen
House of Cards seizoen 2quote:
Hier is het buiten echt eng: Stormt als een gek en natte sneeuw. en over een half uurtje naar huisquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:09 schreef Maxbet het volgende:
Zo, alles hier is weer klaar inclusief ik. Nu even naar buitenEng
Als je op Netflix een account aanmaakt kun je met zowel Engelse als Nederlandse ondertiteling kijken. De eerste maand is gratis, dus als je opschiet kun je dan ook nog Orange is the New Black kijkenquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:33 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Afgelopen week ook mee begonnen. Best lastig te volgen zonder ondertiteling :p
Tja BTC trekt (bijna) alles mee naar beneden.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:23 schreef smiths het volgende:
Hoe zit dat nou met NOBL dan, de 500 is niet gehaald he.
Als ze met goede ontwikkelingen komen en anders zakt die nog wel even door.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:47 schreef Spatieloos het volgende:
Gaat WDC ooit nog terug naar 45? Ik heb er 3000 :/
ik zie NOBL nog wel op zn minst verdubbelen. mooi moment om nu te kopen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:23 schreef smiths het volgende:
Hoe zit dat nou met NOBL dan, de 500 is niet gehaald he.
Ik kliktequote:Op woensdag 12 februari 2014 20:55 schreef edcetera het volgende:
Zo, net even een gratis .eu-domein geregistreerd:
http://www.todamoon.eu
NOBL is aardig op weg om een zeer degelijke altcoin te worden.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:21 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
ik zie NOBL nog wel op zn minst verdubbelen. mooi moment om nu te kopen.
jammer dat coinmarket nog steeds down isquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:06 schreef Sands het volgende:
[..]
NOBL is aardig op weg om een zeer degelijke altcoin te worden.
Ik zou zo met je mee willen knikken, maar na die streek van WDC durf ik niets meer te zeggenquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:06 schreef Sands het volgende:
[..]
NOBL is aardig op weg om een zeer degelijke altcoin te worden.
scharmbeck staat toch los van wdc? heb zelf ook aardig wat verloren ermeequote:Op woensdag 12 februari 2014 21:37 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Ik zou zo met je mee willen knikken, maar na die streek van WDC durf ik niets meer te zeggenFlink wat BTCs ermee verloren
Dat is waar, maar de hele organisatie is ineen op de schop.. nieuwe leden die WDC nu gaan aantrekken. Ik heb 50% van alles verkocht wat ik had op 26. Gekocht op 37. Balen dus.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:39 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
scharmbeck staat toch los van wdc? heb zelf ook aardig wat verloren ermee
quote:
Die gast met zijn 2 btc heeft hem toch maar wat lager neergezet zie ik van 100 naar 85.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:31 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
zo ff een buy order NOBL zetten op 90.
stond er ook nog 1 van 2btc op 80, nu weg.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:47 schreef smiths het volgende:
[..]
Die gast met zijn 2 btc heeft hem toch maar wat lager neergezet zie ik van 100 naar 85.
WDC moet je gewoon hodlen. Komt vanzelf we weer op oude prijs. Op dit moment zit ik er ook goed in.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:37 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Ik zou zo met je mee willen knikken, maar na die streek van WDC durf ik niets meer te zeggenFlink wat BTCs ermee verloren
nouja, verkopen moet je doen als je verwacht dat het _voorlopig_ nog gaat dalen. k koop het mogelijk ook wel terug.. maar dan voor minder.. heb je iig winstquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:57 schreef dimmak het volgende:
[..]
WDC moet je gewoon hodlen. Komt vanzelf we weer op oude prijs. Op dit moment zit ik er ook goed in.
En als iedereen zo denkt klapt het helemaal in.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:58 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
nouja, verkopen moet je doen als je verwacht dat het _voorlopig_ nog gaat dalen. k koop het mogelijk ook wel terug.. maar dan voor minder.. heb je iig winst
Robin (L)quote:
Nja. Dat het minder goed gaat dan eerst is oké. Maar dat het onder mijn inkoopprijs zit is wel balen.quote:
bijkopen natuurlijkquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nja. Dat het minder goed gaat dan eerst is oké. Maar dat het onder mijn inkoopprijs zit is wel balen.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:12 schreef Spatieloos het volgende:
Holy shit, ik heb geluk.
Mijn MEOW komt nu pas aan, en nu is hij 10 satoshi duurder. Anders had ik hem voor 42 verkocht![]()
![]()
Ryanquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:12 schreef Spatieloos het volgende:
Holy shit, ik heb geluk.
Mijn MEOW komt nu pas aan, en nu is hij 10 satoshi duurder. Anders had ik hem voor 42 verkocht![]()
![]()
Maar WDC heeft vooral veel beloftes gedaan en tot nu nog niks bereikt. NOBL heeft al een marketplace, nog wel beperkt maar je bent al wel in staat om producten te kopen met NOBL.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:37 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Maar ze staan nog niet Craptsy...quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:05 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar WDC heeft vooral veel beloftes gedaan en tot nu nog niks bereikt. NOBL heeft al een marketplace, nog wel beperkt maar je bent al wel in staat om producten te kopen met NOBL.
En dat allemaal al zo snel
En wat wil je daarmee zeggen?quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar ze staan nog niet Craptsy...
quote:
Dat wordt naar mijn idee door het grootste publiek gebruikt dat wil spelen met altcoins. Wat zou betekenen dat áls het er nog opkomt, de kans aanzienlijk is dat het nog wel wat hoger zal komen.quote:
Dat weet je helaas nooit met Cryptsy die kijken meestal naar handelsvolume, of welke coins ze zelf nog hebben en anders kan je ze nog altijd omkopen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat wordt naar mijn idee door het grootste publiek gebruikt dat wil spelen met altcoins. Wat zou betekenen dat áls het er nog opkomt, de kans aanzienlijk is dat het nog wel wat hoger zal komen.
Ben benieuwd wanneer zdie erop komt.
Angst is geen goede raad, dan liever hoddlen en een extreme lage buy order zetten in iets, waar je verwacht, dat het crashedquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:58 schreef roislecxe het volgende:
Waar zal ik vannacht eens op instappen?
Toch maar weer doge? Ben eigenlijk bang dat die crasht
Zonder risico geen winstenquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:37 schreef edcetera het volgende:
[..]
Angst is geen goede raad, dan liever hoddlen en een extreme lage buy order zetten in iets, waar je verwacht, dat het crashed
Tuurlijk niet, zolang Rois sterretje blijft draaien, gaat alles doorquote:
Ja! Waarom niet?quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:02 schreef roislecxe het volgende:
Waarom stapte ik niet in toen ik het zei
Hoe lang duurt het als je coins van btc-e verstuurd naar coinmarket?quote:
Geen idee, nog nooit gedaan, wellicht weet rois het wel.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:14 schreef edcetera het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het als je coins van btc-e verstuurd naar coinmarket?
Duurde bij mij niet zo lang, 20 minuutjes ofzo, misschien nog minder.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:14 schreef edcetera het volgende:
[..]
30-45quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:14 schreef edcetera het volgende:
[..]
Net zo snel als vanaf een wallet/ mining-accountquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Duurt bij mij niet zo lang, 20 minuutjes ofzo, misschien nog minder.
quote:
Heb nu kippetje in de oven. Pootjes en wings er al vanafgetrokken en botjes liggen al afgekluifd op bordje, ga even de oven checken voor de restquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:26 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ga ik ook zo doen
Maar eerst nog even wat te eten maken
quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:40 schreef edcetera het volgende:
[..]
Heb nu kippetje in de oven. Pootjes en wings er al vanafgetrokken en botjes liggen al afgekluifd op bordje, ga even de oven checken voor de rest![]()
![]()
Ik kom er net achter dat ik vandaag geen vlees heb gegetenquote:
Wat zul jij je goed voelen vandaagquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:43 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik kom er net achter dat ik vandaag geen vlees heb gegeten
Maar troots je, dat was een ongelukje
quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wat zul jij je goed voelen vandaag
Ik ben in ieder geval erg trots
Wat mooi dat je trots op me bentquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wat zul jij je goed voelen vandaag
Ik ben in ieder geval erg trots
Niemand?quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:31 schreef roislecxe het volgende:
Wie heeft voor mij een link van een site waar je zo'n beetje alle grafieken van alle coins kunt zien?
Ik heb hem wel eens gehad maar kwijt natuurlijk
Irritant dat coinmarket geen grafieken kent...
Thanks voor de tip over The Killing. Ik zit er helemaal inquote:
Thanks voor de tip over True Detective. Ik zit er helemaal inquote:
Hoiquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:50 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Thanks voor de tip over The Killing. Ik zit er helemaal in
[..]
Thanks voor de tip over True Detective. Ik zit er helemaal in
Hoiquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:51 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hoi
Dit is denk ik wel interessant voor je:
Dit is maar een paar minuten, dat scheeltquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:53 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Hoi![]()
Thnks, ik moet dat andere ook nog kijken. Helemaal vergeten, waar je een linkje van stuurde
Zouist kippetje zonder wings en pootjes weer in de oven gegooid met mix van boter, rode wijn, zout, Worcestershire, oregano, knoflook, peper en beetje sambal voor de magische rest (oa de kipfilet)quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:47 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wat mooi dat je trots op me bent
Maar morgen wel weer gewoon vlees op het menu hier waarschijnlijk, heb alleen nog niet besloten wat precies
Klinkt erg lekker, helaas heb ik hier geen fatsoenlijke ovenquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:54 schreef edcetera het volgende:
[..]
Zouist kippetje zonder wings en pootjes weer in de oven gegooid met mix van boter, rode wijn, zout, Worcestershire, oregano, knoflook, peper en beetje sambal voor de magische rest (oa de kipfilet)
![]()
Deel 2 voor morgen
Wat is "geen fatsoenlijke oven" : Grill-Magnetronquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:58 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Klinkt erg lekker, helaas heb ik hier geen fatsoenlijke oven
Nee, toch maar totaal niet boeiendquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:51 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hoi
Dit is denk ik wel interessant voor je:
Zet het dan in je favorieten, of bladwijzers, of hoe die meuk tegenwoordig ook mag hetenquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:01 schreef roislecxe het volgende:
http://www.coinwarz.com/cryptocurrency/coins
Dit is wel een aardige mocht iemand grafieken zoeken.
(Tevens voor mezelf terug te vinden met mijn naam en het woord grafieken erin via Sherlock)
Nou, mijn uneducated ass vond het wel interessantquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:02 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nee, toch maar totaal niet boeienden voor mij teveel Jip en Janneke en een erg onvolledig niveau. In Nederland hebben we gelukkig ook helemaal geen jurysysteem
. Dat nullification vind ik ook helemaal niet zo schokkend, in Nederland worden de feiten en omstandigheden van het specifieke geval ook altijd meegewoge en kan de rechter ook dingen nietig verklaren en kan de Hoge Raad er voor kiezen om een wet heel anders toe te passen/anders uit te leggen dan tot dan altijd is gedaan, waarmee een signaal aan de wetgever wordt gegeven. Alleen zitten er bij ons kundige mensen op die stoel en niet zoals in Murica een random jury die wordt samengesteld uit burgers. Wat trouwens heel erg op het oude Romeinse systeem lijkt waarbij de rechter een leek was en mensen zeg maar "rechterplicht" hadden.
Laat ik m'n mond maar weer houden, we zitten niet in SES.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deel ik eens wat is het weer niet goed. Mopperenquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:02 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Zet het dan in je favorieten, of bladwijzers, of hoe die meuk tegenwoordig ook mag heten
Dankuwel uwe roisheidquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:04 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Deel ik eens wat is het weer niet goed. Mopperen
quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:04 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nou, mijn uneducated ass vond het wel interessantJa ik studeer voor de grap rechten en in een youtubefilmpje zal wel meer verteld worden dan wat de hoogleraren en mijn eindeloze stapel boeken me al anderhalf jaar vertellen / sarcasme uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar lief dat je aan me dacht![]()
Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
Een korte reactie: De gang naar de rechter wordt door het verhogen van de proceskosten wel schadelijk voor het rechtssysteem (klassenjustitie). DM me maar voor een reactie of liever topic waar we dit verder kunnen bediscussierenquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:02 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nee, toch maar totaal niet boeienden voor mij teveel Jip en Janneke en een erg onvolledig niveau. In Nederland hebben we gelukkig ook helemaal geen jurysysteem
. Dat nullification vind ik ook helemaal niet zo schokkend, in Nederland worden de feiten en omstandigheden van het specifieke geval ook altijd meegewogen en kan de rechter ook dingen nietig verklaren en kan de Hoge Raad er voor kiezen om een wet heel anders toe te passen/anders uit te leggen dan tot dan altijd is gedaan, waarmee een signaal aan de wetgever wordt gegeven. Alleen zitten er bij ons kundige mensen op die stoel en niet zoals in Murica een random jury die wordt samengesteld uit burgers. Wat trouwens heel erg op het oude Romeinse systeem lijkt waarbij de rechter een leek was en mensen zeg maar "rechterplicht" hadden.
Laat ik m'n mond maar weer houden, we zitten niet in SES.
Wist ik veel, moest gewoon aan je denkenquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:06 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja ik studeer voor de grap rechten en in een youtubefilmpje zal wel meer verteld worden dan wat de hoogleraren en mijn eindeloze stapel boeken me al anderhalf jaar vertellen / sarcasme uit![]()
Maar lief dat je aan me dacht![]()
Nee DM jij mij maar met waar je het over wil hebben, vind ik wel leuk als mensen dat boeiend vindenquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:07 schreef edcetera het volgende:
[..]
Een korte reactie: De gang naar de rechter wordt door het verhogen van de proceskosten wel schadelijk voor het rechtssysteem (klassenjustitie). DM me maar voor een reactie of liever topic waar we dit verder kunnen bediscussieren
Ik vind het leuk als mensen dat soort dingen kijken en leuk vindenquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:09 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wist ik veel, moest gewoon aan je denken
Maar het is een beetje alsof ik jou nu een filmpje ga sturen over dat je in plaats van een hele pc kopen, je ook onderdelen kan kopen en je dus zelf je moederbord kan kiezen en dat je al die jaren hebt gedacht dat je alleen maar complete pc kasten kon kopen. Niet kijken als je er niet klaar voor bent hoor, want hierna zul je nooit meer hetzelfde naar pc's kijken. Dat niveau dus en zo praat die kerel ookquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:09 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wist ik veel, moest gewoon aan je denken
En heeft te maken met bitcoin op welke manier?quote:
Sorry hoor zuurpruimpjequote:Op donderdag 13 februari 2014 01:20 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
En heeft te maken met bitcoin op welke manier?
Had hem al eens gezien maar zijn toch weer 4 welbestede minutenquote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:43 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ja eens in de zoveel tijd kom ik 'm weer tegen en kijk ik 'm ook weer helemaal uitquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:21 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Had hem al eens gezien maar zijn toch weer 4 welbestede minuten
Ja zeg, en heeft te maken met bitcoin op welke manier?quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:31 schreef roislecxe het volgende:
En nu heb ik een tosti
En nee, dat heeft niks met coins te maken![]()
Tosticoin tochquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:33 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja zeg, en heeft te maken met bitcoin op welke manier?
Hoeveel heb jij er? Ik heb er zometeen 1quote:
ik heb er 0.8quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:35 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij er? Ik heb er zometeen 1
quote:
Net zoiets als een dag junkfood te hebben gegeten en geen groente (laat staan, wat je dan hebt gegeten, wat als "vlees" gepresenteerd is)quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:43 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Maar troots je, dat was een ongelukje
Gewoon de hele dag chips vreten ja toch.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:38 schreef edcetera het volgende:
[..]
Net zoiets als een dag junkfood te hebben gegeten en geen groente (laat staan, wat je dan hebt gegeten, wat als "vlees" gepresenteerd is)
Als je wilt consuminderen op vleesgebied is junkfood vaak nog niet eens zo'n slechte
keuze: 20-30% vlees in een vleesprodukt is gen uitzondering en separatorvlees, waar het meestal uit bestaat is efficient
quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:36 schreef roislecxe het volgende:
Misschien koop ik er zo nog 1 bij.
Oh das ook wel een mooie. Die is nog meer waard ook!quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:40 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]Ik ben toch maar voor NoodleCoin gegaan
Wat voor foodcoins?quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:42 schreef Maxbet het volgende:
Ik heb mijn foodcoins net op, nu ben ik weer arm
FRIET en een separatorvleesDelletje en als groenten gesneden uitjes voor een dagje niks mis mee en de volgende dag weer voldoende groentjes en je dagelijkse portie muesli zonder toegevoegde suikers (merken met een Kquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gewoon de hele dag chips vreten ja toch.
Tortilladepatatascoinsquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:43 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wat voor foodcoins?
Pizzacoins zijn meer waard dan SuikerCoins bijvoorbeeld, daar zijn heel veel blokjes van.
Doe mij maar bier en pizza.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:44 schreef edcetera het volgende:
[..]
FRIET en een separatorvleesDelletje en als roenten gesneden uitjes vor een dagje niks mis mee en de volgende dag weer voldoende groentjes en je dagelijkse portie muesli zonder toegevoegde suikers (merken met een Kof our-hollands volkoren-bammetje)
![]()
Geniet en leef bewust, maar met mate
Maar voor noodles heb je ook nog een zakjekruidencoin nodigquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:44 schreef roislecxe het volgende:
Nu ik dat bedenk, Tosticoin is wel duurder dan NoodleCoin, want he hebt veel meer noodles nodig.
Nuggetsquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:44 schreef edcetera het volgende:
[..]
FRIET en een separatorvleesDelletje en als groenten gesneden uitjes voor een dagje niks mis mee en de volgende dag weer voldoende groentjes en je dagelijkse portie muesli zonder toegevoegde suikers (merken met een Kof our-hollands volkoren-bammetje)
![]()
Geniet en leef bewust, maar met mate
Echt hequote:Op donderdag 13 februari 2014 01:45 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Maar voor noodles heb je ook nog een zakjekruidencoin nodig
Laatst zelf gemaakte kroketten gehad bij een vriend, het is dat ik de frietpan niet meer in gebruik heb maar anders was ik er binnenkort ook gaan maken. Dat. Is. Lekker.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:46 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nuggetsrundvleeskroketjes
mjammjamquote:
Oh dat is ook een goeie, zeker bij Souvlakicoinsquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:47 schreef roislecxe het volgende:
Ik zocht nog naar de Tzatzikicoin maar die was op
Dat dus, en ik heb nog wat aardappel en ei over, dus morgen als ik op ben even wat groentemeuk halen voor er door en dan is bazig ontbijt ook gefixtquote:
True, maar achtergrondgeluid. En alles op CC ken ik inmiddels al. 's Nachts komt er toch nooit iets fatsoenlijks.quote:
Noodles + borrelnootjes als lunch-soepiequote:Op donderdag 13 februari 2014 01:45 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Maar voor noodles heb je ook nog een zakjekruidencoin nodig
Nou en, gewoon Netflix of op andere manierenquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:52 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En alles op CC ken ik inmiddels al. 's Nachts komt er toch nooit iets fatsoenlijks.
Als ik een serie wil zien download ik hem welquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:56 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nou en, gewoon Netflix of op andere manieren. Ook geen reclame en dat soort onzin
of een week op de volgende uitzending wachten
WTF is met die PPC aan de handquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:56 schreef roislecxe het volgende:
Ik vermoed dat ik straks een order rond de 3.2 ga zetten voor NMC en 3.5 voor PPC zoiets.
Das ook zoiets waar ik nog geen minuut van heb gezienquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:59 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik ga nu even Utopia terug kijken
Oh ja, straks ook even doen. Heb geloof ik sinds halverwege vorige week niet meer gekeken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:59 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik ga nu even Utopia terug kijken
PPC daalt harder dan NMC op het moment, aangezien het verschil nog maar 0.1 is.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:00 schreef edcetera het volgende:
[..]
WTF is met die PPC aan de hand![]()
ank Annie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |