ga lopenquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uhhh... ik moet straks ook naar buiten, wel 1km fietsen
House of Cards seizoen 2quote:
Hier is het buiten echt eng: Stormt als een gek en natte sneeuw. en over een half uurtje naar huisquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:09 schreef Maxbet het volgende:
Zo, alles hier is weer klaar inclusief ik. Nu even naar buitenEng
Als je op Netflix een account aanmaakt kun je met zowel Engelse als Nederlandse ondertiteling kijken. De eerste maand is gratis, dus als je opschiet kun je dan ook nog Orange is the New Black kijkenquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:33 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Afgelopen week ook mee begonnen. Best lastig te volgen zonder ondertiteling :p
Tja BTC trekt (bijna) alles mee naar beneden.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:23 schreef smiths het volgende:
Hoe zit dat nou met NOBL dan, de 500 is niet gehaald he.
Als ze met goede ontwikkelingen komen en anders zakt die nog wel even door.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:47 schreef Spatieloos het volgende:
Gaat WDC ooit nog terug naar 45? Ik heb er 3000 :/
ik zie NOBL nog wel op zn minst verdubbelen. mooi moment om nu te kopen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:23 schreef smiths het volgende:
Hoe zit dat nou met NOBL dan, de 500 is niet gehaald he.
Ik kliktequote:Op woensdag 12 februari 2014 20:55 schreef edcetera het volgende:
Zo, net even een gratis .eu-domein geregistreerd:
http://www.todamoon.eu
NOBL is aardig op weg om een zeer degelijke altcoin te worden.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:21 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
ik zie NOBL nog wel op zn minst verdubbelen. mooi moment om nu te kopen.
jammer dat coinmarket nog steeds down isquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:06 schreef Sands het volgende:
[..]
NOBL is aardig op weg om een zeer degelijke altcoin te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |