Doe mij maar bier en pizza.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:44 schreef edcetera het volgende:
[..]
FRIET en een separatorvleesDelletje en als roenten gesneden uitjes vor een dagje niks mis mee en de volgende dag weer voldoende groentjes en je dagelijkse portie muesli zonder toegevoegde suikers (merken met een Kof our-hollands volkoren-bammetje)
![]()
Geniet en leef bewust, maar met mate
Maar voor noodles heb je ook nog een zakjekruidencoin nodigquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:44 schreef roislecxe het volgende:
Nu ik dat bedenk, Tosticoin is wel duurder dan NoodleCoin, want he hebt veel meer noodles nodig.
Nuggetsquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:44 schreef edcetera het volgende:
[..]
FRIET en een separatorvleesDelletje en als groenten gesneden uitjes voor een dagje niks mis mee en de volgende dag weer voldoende groentjes en je dagelijkse portie muesli zonder toegevoegde suikers (merken met een Kof our-hollands volkoren-bammetje)
![]()
Geniet en leef bewust, maar met mate
Echt hequote:Op donderdag 13 februari 2014 01:45 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Maar voor noodles heb je ook nog een zakjekruidencoin nodig
Laatst zelf gemaakte kroketten gehad bij een vriend, het is dat ik de frietpan niet meer in gebruik heb maar anders was ik er binnenkort ook gaan maken. Dat. Is. Lekker.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:46 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nuggetsrundvleeskroketjes
mjammjamquote:
Oh dat is ook een goeie, zeker bij Souvlakicoinsquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:47 schreef roislecxe het volgende:
Ik zocht nog naar de Tzatzikicoin maar die was op
Dat dus, en ik heb nog wat aardappel en ei over, dus morgen als ik op ben even wat groentemeuk halen voor er door en dan is bazig ontbijt ook gefixtquote:
True, maar achtergrondgeluid. En alles op CC ken ik inmiddels al. 's Nachts komt er toch nooit iets fatsoenlijks.quote:
Noodles + borrelnootjes als lunch-soepiequote:Op donderdag 13 februari 2014 01:45 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Maar voor noodles heb je ook nog een zakjekruidencoin nodig
Nou en, gewoon Netflix of op andere manierenquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:52 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En alles op CC ken ik inmiddels al. 's Nachts komt er toch nooit iets fatsoenlijks.
Als ik een serie wil zien download ik hem welquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:56 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nou en, gewoon Netflix of op andere manieren. Ook geen reclame en dat soort onzin
of een week op de volgende uitzending wachten
WTF is met die PPC aan de handquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:56 schreef roislecxe het volgende:
Ik vermoed dat ik straks een order rond de 3.2 ga zetten voor NMC en 3.5 voor PPC zoiets.
Das ook zoiets waar ik nog geen minuut van heb gezienquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:59 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik ga nu even Utopia terug kijken
Oh ja, straks ook even doen. Heb geloof ik sinds halverwege vorige week niet meer gekeken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:59 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik ga nu even Utopia terug kijken
PPC daalt harder dan NMC op het moment, aangezien het verschil nog maar 0.1 is.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:00 schreef edcetera het volgende:
[..]
WTF is met die PPC aan de hand![]()
ank Annie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |