Ik kliktequote:Op woensdag 12 februari 2014 20:55 schreef edcetera het volgende:
Zo, net even een gratis .eu-domein geregistreerd:
http://www.todamoon.eu
NOBL is aardig op weg om een zeer degelijke altcoin te worden.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:21 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
ik zie NOBL nog wel op zn minst verdubbelen. mooi moment om nu te kopen.
jammer dat coinmarket nog steeds down isquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:06 schreef Sands het volgende:
[..]
NOBL is aardig op weg om een zeer degelijke altcoin te worden.
Ik zou zo met je mee willen knikken, maar na die streek van WDC durf ik niets meer te zeggenquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:06 schreef Sands het volgende:
[..]
NOBL is aardig op weg om een zeer degelijke altcoin te worden.
scharmbeck staat toch los van wdc? heb zelf ook aardig wat verloren ermeequote:Op woensdag 12 februari 2014 21:37 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Ik zou zo met je mee willen knikken, maar na die streek van WDC durf ik niets meer te zeggenFlink wat BTCs ermee verloren
Dat is waar, maar de hele organisatie is ineen op de schop.. nieuwe leden die WDC nu gaan aantrekken. Ik heb 50% van alles verkocht wat ik had op 26. Gekocht op 37. Balen dus.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:39 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
scharmbeck staat toch los van wdc? heb zelf ook aardig wat verloren ermee
quote:
Die gast met zijn 2 btc heeft hem toch maar wat lager neergezet zie ik van 100 naar 85.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:31 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
zo ff een buy order NOBL zetten op 90.
stond er ook nog 1 van 2btc op 80, nu weg.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:47 schreef smiths het volgende:
[..]
Die gast met zijn 2 btc heeft hem toch maar wat lager neergezet zie ik van 100 naar 85.
WDC moet je gewoon hodlen. Komt vanzelf we weer op oude prijs. Op dit moment zit ik er ook goed in.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:37 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Ik zou zo met je mee willen knikken, maar na die streek van WDC durf ik niets meer te zeggenFlink wat BTCs ermee verloren
nouja, verkopen moet je doen als je verwacht dat het _voorlopig_ nog gaat dalen. k koop het mogelijk ook wel terug.. maar dan voor minder.. heb je iig winstquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:57 schreef dimmak het volgende:
[..]
WDC moet je gewoon hodlen. Komt vanzelf we weer op oude prijs. Op dit moment zit ik er ook goed in.
En als iedereen zo denkt klapt het helemaal in.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:58 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
nouja, verkopen moet je doen als je verwacht dat het _voorlopig_ nog gaat dalen. k koop het mogelijk ook wel terug.. maar dan voor minder.. heb je iig winst
Robin (L)quote:
Nja. Dat het minder goed gaat dan eerst is oké. Maar dat het onder mijn inkoopprijs zit is wel balen.quote:
bijkopen natuurlijkquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nja. Dat het minder goed gaat dan eerst is oké. Maar dat het onder mijn inkoopprijs zit is wel balen.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:12 schreef Spatieloos het volgende:
Holy shit, ik heb geluk.
Mijn MEOW komt nu pas aan, en nu is hij 10 satoshi duurder. Anders had ik hem voor 42 verkocht![]()
![]()
Ryanquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:12 schreef Spatieloos het volgende:
Holy shit, ik heb geluk.
Mijn MEOW komt nu pas aan, en nu is hij 10 satoshi duurder. Anders had ik hem voor 42 verkocht![]()
![]()
Maar WDC heeft vooral veel beloftes gedaan en tot nu nog niks bereikt. NOBL heeft al een marketplace, nog wel beperkt maar je bent al wel in staat om producten te kopen met NOBL.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:37 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Maar ze staan nog niet Craptsy...quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:05 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar WDC heeft vooral veel beloftes gedaan en tot nu nog niks bereikt. NOBL heeft al een marketplace, nog wel beperkt maar je bent al wel in staat om producten te kopen met NOBL.
En dat allemaal al zo snel
En wat wil je daarmee zeggen?quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar ze staan nog niet Craptsy...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |