Robin (L)quote:
Nja. Dat het minder goed gaat dan eerst is oké. Maar dat het onder mijn inkoopprijs zit is wel balen.quote:
bijkopen natuurlijkquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nja. Dat het minder goed gaat dan eerst is oké. Maar dat het onder mijn inkoopprijs zit is wel balen.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:12 schreef Spatieloos het volgende:
Holy shit, ik heb geluk.
Mijn MEOW komt nu pas aan, en nu is hij 10 satoshi duurder. Anders had ik hem voor 42 verkocht![]()
![]()
Ryanquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:12 schreef Spatieloos het volgende:
Holy shit, ik heb geluk.
Mijn MEOW komt nu pas aan, en nu is hij 10 satoshi duurder. Anders had ik hem voor 42 verkocht![]()
![]()
Maar WDC heeft vooral veel beloftes gedaan en tot nu nog niks bereikt. NOBL heeft al een marketplace, nog wel beperkt maar je bent al wel in staat om producten te kopen met NOBL.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:37 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Ik zou zo met je mee willen knikken, maar na die streek van WDC durf ik niets meer te zeggenFlink wat BTCs ermee verloren
Maar ze staan nog niet Craptsy...quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:05 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar WDC heeft vooral veel beloftes gedaan en tot nu nog niks bereikt. NOBL heeft al een marketplace, nog wel beperkt maar je bent al wel in staat om producten te kopen met NOBL.
En dat allemaal al zo snel
En wat wil je daarmee zeggen?quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar ze staan nog niet Craptsy...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |