quote:
Dat wordt naar mijn idee door het grootste publiek gebruikt dat wil spelen met altcoins. Wat zou betekenen dat áls het er nog opkomt, de kans aanzienlijk is dat het nog wel wat hoger zal komen.quote:
Dat weet je helaas nooit met Cryptsy die kijken meestal naar handelsvolume, of welke coins ze zelf nog hebben en anders kan je ze nog altijd omkopen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat wordt naar mijn idee door het grootste publiek gebruikt dat wil spelen met altcoins. Wat zou betekenen dat áls het er nog opkomt, de kans aanzienlijk is dat het nog wel wat hoger zal komen.
Ben benieuwd wanneer zdie erop komt.
Angst is geen goede raad, dan liever hoddlen en een extreme lage buy order zetten in iets, waar je verwacht, dat het crashedquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:58 schreef roislecxe het volgende:
Waar zal ik vannacht eens op instappen?
Toch maar weer doge? Ben eigenlijk bang dat die crasht
Zonder risico geen winstenquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:37 schreef edcetera het volgende:
[..]
Angst is geen goede raad, dan liever hoddlen en een extreme lage buy order zetten in iets, waar je verwacht, dat het crashed
Tuurlijk niet, zolang Rois sterretje blijft draaien, gaat alles doorquote:
Ja! Waarom niet?quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:02 schreef roislecxe het volgende:
Waarom stapte ik niet in toen ik het zei
Hoe lang duurt het als je coins van btc-e verstuurd naar coinmarket?quote:
Geen idee, nog nooit gedaan, wellicht weet rois het wel.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:14 schreef edcetera het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het als je coins van btc-e verstuurd naar coinmarket?
Duurde bij mij niet zo lang, 20 minuutjes ofzo, misschien nog minder.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:14 schreef edcetera het volgende:
[..]
30-45quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:14 schreef edcetera het volgende:
[..]
Net zo snel als vanaf een wallet/ mining-accountquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Duurt bij mij niet zo lang, 20 minuutjes ofzo, misschien nog minder.
quote:
Heb nu kippetje in de oven. Pootjes en wings er al vanafgetrokken en botjes liggen al afgekluifd op bordje, ga even de oven checken voor de restquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:26 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ga ik ook zo doen
Maar eerst nog even wat te eten maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |