Wie komt daar als eerste aan? Misschien pas Groothuis.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:33 schreef golfer het volgende:
Netjes van Tuitert dat ie de rest van de eerste 10 ritten allemaal overleefd heeft.
Achter Mulder en Groothuisquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:34 schreef LMLucky het volgende:
[..]
Ik denk dat brons het maximale is voor hem
Allebeiquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik pak tussendoor even wat te snoepen
[ afbeelding ]
"He jij bent toch Mark Tuitert, die schaatser?"quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een winstquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In elk geval een Nederlander in de top 18
Zo'n probleem zouden ze niet hebben als ze de Mart hadden gecast in die commercial.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"He jij bent toch Mark Tuitert, die schaatser?"
Omdat de scriptschrijver bang was dat half Nederland hem niet zou kennen
Echte vrouwensport, beetje met je armpjes afzetten en dan lekker op je rug liggenquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik schakel over naar het dubbel rodelen. WOOSH
Dat dat mag in Ruslandquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Echt een mooie intieme sportquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Stapt je vriendin ook zo haar bed in?quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Echte vrouwensport, beetje met je armpjes afzetten en dan lekker op je rug liggen
Oké, dan kan ik even in mijn vrouwenrol schieten en gaan afwassen ofzoquote:
Wij pakken 1,2,3 en 4 want wij zijn de beste!!!!!quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In elk geval een Nederlander in de top 18
quote:
Weet ik veel, die ligt zo ongeveer elke dag in een ander bedquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Stapt je vriendin ook zo haar bed in?
Aldus de man met een voetbal UI, een sport waar de deelnemers beschermde kleding tegen de kou beginnen te dragen bij +10 graden.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Echte vrouwensport, beetje met je armpjes afzetten en dan lekker op je rug liggen
Je snapt de grap niet, laat maar dusquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aldus de man met een voetbal UI, een sport waar de deelnemers een beschermde kleding tegen de kou beginnen te dragen bij +10 graden.
Ik geloof dat een blessurebehandeling bij 160 km per uur ook minder zin heeft tijdens de wedstrijd.
Lijk je hier al op?quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:38 schreef alors het volgende:
Ik heb al 3 chocolaatjes op en nog steeds honger, ik word vies dik
Alors van Gelderquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:38 schreef alors het volgende:
bedankt voor de spoiler.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er is nu ook een bloedstollende curling wedstrijd aan de gang. De Japanse dameshebben de Russische thuisfavoriet op een 4-2 achterstand gezet
We zien het straks wel 'live'.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er is nu ook een bloedstollende curling wedstrijd aan de gang. De Japanse dameshebben de Russische thuisfavoriet op een 4-2 achterstand gezet
Boekje van Wilfred Genee kopen en je bent zo weer slankquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:38 schreef alors het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |