Wie komt daar als eerste aan? Misschien pas Groothuis.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:33 schreef golfer het volgende:
Netjes van Tuitert dat ie de rest van de eerste 10 ritten allemaal overleefd heeft.
Achter Mulder en Groothuisquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:34 schreef LMLucky het volgende:
[..]
Ik denk dat brons het maximale is voor hem
Allebeiquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik pak tussendoor even wat te snoepen
[ afbeelding ]
"He jij bent toch Mark Tuitert, die schaatser?"quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een winstquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In elk geval een Nederlander in de top 18
Zo'n probleem zouden ze niet hebben als ze de Mart hadden gecast in die commercial.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"He jij bent toch Mark Tuitert, die schaatser?"
Omdat de scriptschrijver bang was dat half Nederland hem niet zou kennen
Echte vrouwensport, beetje met je armpjes afzetten en dan lekker op je rug liggenquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik schakel over naar het dubbel rodelen. WOOSH
Dat dat mag in Ruslandquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik schakel over naar het dubbel rodelen. WOOSH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |