Echt een mooie intieme sportquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik schakel over naar het dubbel rodelen. WOOSH
Stapt je vriendin ook zo haar bed in?quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Echte vrouwensport, beetje met je armpjes afzetten en dan lekker op je rug liggen
Oké, dan kan ik even in mijn vrouwenrol schieten en gaan afwassen ofzoquote:
Wij pakken 1,2,3 en 4 want wij zijn de beste!!!!!quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In elk geval een Nederlander in de top 18
quote:
Weet ik veel, die ligt zo ongeveer elke dag in een ander bedquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Stapt je vriendin ook zo haar bed in?
Aldus de man met een voetbal UI, een sport waar de deelnemers beschermde kleding tegen de kou beginnen te dragen bij +10 graden.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Echte vrouwensport, beetje met je armpjes afzetten en dan lekker op je rug liggen
Je snapt de grap niet, laat maar dusquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aldus de man met een voetbal UI, een sport waar de deelnemers een beschermde kleding tegen de kou beginnen te dragen bij +10 graden.
Ik geloof dat een blessurebehandeling bij 160 km per uur ook minder zin heeft tijdens de wedstrijd.
Lijk je hier al op?quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:38 schreef alors het volgende:
Ik heb al 3 chocolaatjes op en nog steeds honger, ik word vies dik
Alors van Gelderquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:38 schreef alors het volgende:
bedankt voor de spoiler.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er is nu ook een bloedstollende curling wedstrijd aan de gang. De Japanse dameshebben de Russische thuisfavoriet op een 4-2 achterstand gezet
We zien het straks wel 'live'.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er is nu ook een bloedstollende curling wedstrijd aan de gang. De Japanse dameshebben de Russische thuisfavoriet op een 4-2 achterstand gezet
Boekje van Wilfred Genee kopen en je bent zo weer slankquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:38 schreef alors het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |