Heeft daarna nog flink zitten schransen tijdens de schorsing.quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:02 schreef arjan1112 het volgende:
Dat jasje van v ojik is gewoon te klein, dat was om 5 uur al zo.
Daar zijn ze veeeeeeeeeeeeeels te lang mee bezig. En een appart orgaan ipv. 2 afdelingen zou veel beter zijn. Maar ze zijn er inderdaad mee bezig, maar de gemiddelde burger heeft hier geen weet van.quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:01 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
De rol van de Raad van State wordt al aangepast.
Past of niet he?quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze lopen er dan ook al de hele dag in hè?
Preciesquote:Op woensdag 12 februari 2014 01:02 schreef arjan1112 het volgende:
Dat is wat Nieuwspoort met je doet na een paar jaar kamerlidmaatschap.quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:02 schreef arjan1112 het volgende:
Dat je te kleine jasjes koopt of draagt?quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is wat Nieuwspoort met je doet na een paar jaar kamerlidmaatschap.
wie ?quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:04 schreef yvonne het volgende:
Sjezus die vrouw achter de sprekers, dát jasje is écht heel erg slecht. En te klein.
ja dat willen we niet missen!quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:03 schreef opperkleurder het volgende:
Ben benieuwd of ze klaar zijn voor het curling weer begint.
Dat je jasjes te klein worden na al die porties bitterballen daar.quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat je te kleine jasjes koopt of draagt?
Als ze de rechtspraak en advisering splitsen is er niet meer zoveel raars aan het orgaan toch? Het opereert juist vrij onafhankelijk en heeft laatste maanden prima stukken over de eu geschreven.quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:03 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Daar zijn ze veeeeeeeeeeeeeels te lang mee bezig. En een appart orgaan ipv. 2 afdelingen zou veel beter zijn. Maar ze zijn er inderdaad mee bezig, maar de gemiddelde burger heeft hier geen weet van.
Dan koop je groterequote:Op woensdag 12 februari 2014 01:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat je jasjes te klein worden na al die porties bitterballen daar.
Maar ze zijn wel lekkerquote:Op woensdag 12 februari 2014 01:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat je jasjes te klein worden na al die porties bitterballen daar.
Gezonde wantrouwen. Omdat Nederland zijn zaakjes goed op orde het betekent het niet dat je moet stoppen met kritisch zijn en wantrouwen in de staande macht. Dit heeft ook te maken met wat ik meen buitenlandse macht heb meegemaakt. Rol van Raad van state mag inderdaad snel aangepast worden.quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:00 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Je kiest voor een partij, ieder partij die vertegenwoordigd is zit in de commissie stiekem. Dat is niet het grootste probleem in Nederland. Het grootste probleem zit hem in de Raad van State, maar daar maakt geen burger zich druk om.
Verder zijn de zaakjes hier vrij goed geregeld, vraag me af waar je wantrouwen vandaan komt?
Haar verstand ookquote:Op woensdag 12 februari 2014 01:09 schreef remlof het volgende:
Thieme heeft haar jasje op een markt in Oost-Europa gekocht volgens mij.
Moet helemaal nietquote:Op woensdag 12 februari 2014 01:09 schreef arjan1112 het volgende:
Ze moeten toch nog moties in gaan dienen enzo ?
Doen ze in derde termijn pas nu.quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:09 schreef arjan1112 het volgende:
Ja, in de derde termijn, dit is pas de tweedequote:Op woensdag 12 februari 2014 01:09 schreef arjan1112 het volgende:
Ja zoiets, of van de DDR VoPoquote:Op woensdag 12 februari 2014 01:11 schreef arjan1112 het volgende:
is dat een uniform van de Bulgaarse geheime dienst ofzo dan, uit de jaren 70/80 Remlof ? Wat Thieme aan heeft
Mwah, hij zou kunnen opstappen als gehele oppositie een motie zou steunen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:12 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Dat had je om 20:00 ook al kunnen weten.
Welneequote:Op woensdag 12 februari 2014 01:13 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
'Dit gaat helemaal de verkeerde kant op'.
Van Miltenburg?quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:13 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hoor de hele tijd een vrouw ergens bij een microfoon wat fluisteren.
Dat zei iemand toen de cda vrouw om een brief vroeg.quote:
Volgens mij de griffier of adjunct die naast haar zitten.quote:
Ja, is ookquote:Op woensdag 12 februari 2014 01:15 schreef tofastTG het volgende:
Echt een plaspauze? Leek ergens anders om te gaan
Nee hoor, te vroeg daarvoorquote:
Nee en verwacht ook niet dat hij uit zichzelf op gaat stappen zoals Weekers deed.quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:16 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Totaal geen gevoel dat Plasterk weg zal moeten.
Ik vind het anders al behoorlijk laat.quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor, te vroeg daarvoor
Dat is inderdaad ook wat mij nog wel het meest teleurstelt, ook van normaal constructieve en inhoudelijke partijen zoals bijvoorbeeld D66, SGP, GLquote:Op woensdag 12 februari 2014 01:16 schreef Shreyas het volgende:
Het is wel teleurstelling hoe enkele oppositieleden amper bezig zijn met het verdedigen van het landsbelang, maar enkel de betreffende minister pootje willen haken.
Welquote:Op woensdag 12 februari 2014 01:18 schreef Wopper1 het volgende:
Wanneer er volgende maand geen verkiezingen waren geweest, dan had het vandaag echt niet zo'n heisa geweest.
Ja, maar niet in het debatquote:Op woensdag 12 februari 2014 01:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind het anders al behoorlijk laat.
Kleinquote:Op woensdag 12 februari 2014 01:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goed, ik ben net thuis, kan iemand me in een paar zinnen vertellen hoe groot de kans is op een motie van wantrouwen/vertrek van Plasterk/val van het kabinet?
Plasterk heeft gewoon een goed verhaalquote:Op woensdag 12 februari 2014 01:20 schreef n00b13 het volgende:
Maar ff serieus. De werkwijze van de AIVD kan toch ook niet in de ministerraad?
De ministerraad is officeel ook een staatsgeheim, dus zou geen probleem moeten zijn.quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:20 schreef n00b13 het volgende:
Maar ff serieus. De werkwijze van de AIVD kan toch ook niet in de ministerraad?
Haha ik zie het, niet ver bij m'n ouderlijk huis vandaan.quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Oud gevangenisdirecteur volgens mij
Die kans was voorafgaand aan het debat 5% en is nu niet groter geworden. VVD zal Plasterk niet laten vallen, samen met PvdA hebben ze een meerderheid in de Tweede Kamer. De oppositie kan op hun hoofd staan, maar die motie van wantrouwen wordt haalt wellicht geen meerderheid en wordt dus verworpen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goed, ik ben net thuis, kan iemand me in een paar zinnen vertellen hoe groot de kans is op een motie van wantrouwen/vertrek van Plasterk/val van het kabinet?
Verhaal is niet ijzersterk, maar ruim voldoende voor de tegenstand die hij krijgt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Plasterk heeft gewoon een goed verhaal
Doe maar niet..quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:22 schreef n00b13 het volgende:
Sowieso mag Plasterk van mij MP worden..
als ie maar zijn hoed opzet en zijn baard laat groeien.quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:22 schreef n00b13 het volgende:
Sowieso mag Plasterk van mij MP worden.. Maar ik ben zwaar partijdig.
Als de gehele oppositie de motie steunt zie ik hem wel opstappen omdat hij de oppositie nodig heeft om iets door de EK te krijgen. Maar iig D66 en SGP gaan hem niet steunen imoquote:Op woensdag 12 februari 2014 01:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die kans was voorafgaand aan het debat 5% en is nu niet groter geworden. VVD zal Plasterk niet laten vallen, samen met PvdA hebben ze een meerderheid in de Tweede Kamer. De oppositie kan op hun hoofd staan, maar die motie van wantrouwen wordt haalt wellicht geen meerderheid en wordt dus verworpen.
Ja, dat is dus wat ik al verwachtequote:Op woensdag 12 februari 2014 01:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die kans was voorafgaand aan het debat 5% en is nu niet groter geworden. VVD zal Plasterk niet laten vallen, samen met PvdA hebben ze een meerderheid in de Tweede Kamer. De oppositie kan op hun hoofd staan, maar die motie van wantrouwen wordt haalt wellicht geen meerderheid en wordt dus verworpen.
CU ook niet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als de gehele oppositie de motie steunt zie ik hem wel opstappen omdat hij de oppositie nodig heeft om iets door de EK te krijgen. Maar iig D66 en SGP gaan hem niet steunen imo
dat is onvoldoende.. de ChristenUnie moet ook niet steunen.. of Groenlinksquote:Op woensdag 12 februari 2014 01:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als de gehele oppositie de motie steunt zie ik hem wel opstappen omdat hij de oppositie nodig heeft om iets door de EK te krijgen. Maar iig D66 en SGP gaan hem niet steunen imo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |