Ja, maar niet in het debatquote:Op woensdag 12 februari 2014 01:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind het anders al behoorlijk laat.
Kleinquote:Op woensdag 12 februari 2014 01:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goed, ik ben net thuis, kan iemand me in een paar zinnen vertellen hoe groot de kans is op een motie van wantrouwen/vertrek van Plasterk/val van het kabinet?
Plasterk heeft gewoon een goed verhaalquote:Op woensdag 12 februari 2014 01:20 schreef n00b13 het volgende:
Maar ff serieus. De werkwijze van de AIVD kan toch ook niet in de ministerraad?
De ministerraad is officeel ook een staatsgeheim, dus zou geen probleem moeten zijn.quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:20 schreef n00b13 het volgende:
Maar ff serieus. De werkwijze van de AIVD kan toch ook niet in de ministerraad?
Haha ik zie het, niet ver bij m'n ouderlijk huis vandaan.quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Oud gevangenisdirecteur volgens mij
Die kans was voorafgaand aan het debat 5% en is nu niet groter geworden. VVD zal Plasterk niet laten vallen, samen met PvdA hebben ze een meerderheid in de Tweede Kamer. De oppositie kan op hun hoofd staan, maar die motie van wantrouwen wordt haalt wellicht geen meerderheid en wordt dus verworpen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goed, ik ben net thuis, kan iemand me in een paar zinnen vertellen hoe groot de kans is op een motie van wantrouwen/vertrek van Plasterk/val van het kabinet?
Verhaal is niet ijzersterk, maar ruim voldoende voor de tegenstand die hij krijgt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Plasterk heeft gewoon een goed verhaal
Doe maar niet..quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:22 schreef n00b13 het volgende:
Sowieso mag Plasterk van mij MP worden..
als ie maar zijn hoed opzet en zijn baard laat groeien.quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:22 schreef n00b13 het volgende:
Sowieso mag Plasterk van mij MP worden.. Maar ik ben zwaar partijdig.
Als de gehele oppositie de motie steunt zie ik hem wel opstappen omdat hij de oppositie nodig heeft om iets door de EK te krijgen. Maar iig D66 en SGP gaan hem niet steunen imoquote:Op woensdag 12 februari 2014 01:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die kans was voorafgaand aan het debat 5% en is nu niet groter geworden. VVD zal Plasterk niet laten vallen, samen met PvdA hebben ze een meerderheid in de Tweede Kamer. De oppositie kan op hun hoofd staan, maar die motie van wantrouwen wordt haalt wellicht geen meerderheid en wordt dus verworpen.
Ja, dat is dus wat ik al verwachtequote:Op woensdag 12 februari 2014 01:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die kans was voorafgaand aan het debat 5% en is nu niet groter geworden. VVD zal Plasterk niet laten vallen, samen met PvdA hebben ze een meerderheid in de Tweede Kamer. De oppositie kan op hun hoofd staan, maar die motie van wantrouwen wordt haalt wellicht geen meerderheid en wordt dus verworpen.
CU ook niet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als de gehele oppositie de motie steunt zie ik hem wel opstappen omdat hij de oppositie nodig heeft om iets door de EK te krijgen. Maar iig D66 en SGP gaan hem niet steunen imo
dat is onvoldoende.. de ChristenUnie moet ook niet steunen.. of Groenlinksquote:Op woensdag 12 februari 2014 01:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als de gehele oppositie de motie steunt zie ik hem wel opstappen omdat hij de oppositie nodig heeft om iets door de EK te krijgen. Maar iig D66 en SGP gaan hem niet steunen imo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |