Welneequote:Op woensdag 12 februari 2014 01:13 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
'Dit gaat helemaal de verkeerde kant op'.
Van Miltenburg?quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:13 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hoor de hele tijd een vrouw ergens bij een microfoon wat fluisteren.
Dat zei iemand toen de cda vrouw om een brief vroeg.quote:
Volgens mij de griffier of adjunct die naast haar zitten.quote:
Ja, is ookquote:Op woensdag 12 februari 2014 01:15 schreef tofastTG het volgende:
Echt een plaspauze? Leek ergens anders om te gaan
Nee hoor, te vroeg daarvoorquote:
Nee en verwacht ook niet dat hij uit zichzelf op gaat stappen zoals Weekers deed.quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:16 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Totaal geen gevoel dat Plasterk weg zal moeten.
Ik vind het anders al behoorlijk laat.quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor, te vroeg daarvoor
Dat is inderdaad ook wat mij nog wel het meest teleurstelt, ook van normaal constructieve en inhoudelijke partijen zoals bijvoorbeeld D66, SGP, GLquote:Op woensdag 12 februari 2014 01:16 schreef Shreyas het volgende:
Het is wel teleurstelling hoe enkele oppositieleden amper bezig zijn met het verdedigen van het landsbelang, maar enkel de betreffende minister pootje willen haken.
Welquote:Op woensdag 12 februari 2014 01:18 schreef Wopper1 het volgende:
Wanneer er volgende maand geen verkiezingen waren geweest, dan had het vandaag echt niet zo'n heisa geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |